Tips til kraftig TV/Hifi-bord

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Tips til kraftig TV/Hifi-bord

Jeg er på jakt etter tips til TV-bord med hva jeg anser som over gjennomsnittlig god plass. Det viser seg å være vanskelig å finne noe som har plass til receiver, senterhøyttaler, PS3 og kabel-tv-dekoder. En 42" plasma skal stå på bordet.

Jeg har Denon AVR-3808 receiver og B&W HTM61 senter som skal få plass inni der. Det betyr 100 cm innvendig bredde og minimum 22-23 cm høyde på den ene hylla for at Denon-en skal få nok luft. PS3-en trenger min. 10 cm i høyden.

Foreløpig har jeg har sett på Tilbehør - Hi-fi / TV-møbler | Hi-Fi Klubben: SOUNDSTYLE FW1350. Det ser forsåvidt bra ut, og er stort nok hvis jeg flytter den midtre hylla opp til øverste hakk.

Det jeg er ute etter er alternativer siden det viser seg å være veldig vanskelig å finne TV-bord som er store nok. I butikker finner jeg alltid bra møbler som såvidt er for små for å få plass til alt.

Håper noen av dere har erfaringer med den samme utfordringer eller kan gi meg tips til butikker som har noen bra alternativer til FW1350.

Edit: Det viser seg at denne kanskje skulle vært i den nye kategorien jeg overså; AV Møbler. Jeg så den ikke i farten - Beklager. Flytt meg. :)

Newcomer MgrBuddha sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    218
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Husker at jeg leste om en som hadde kjøpt to av disse eikereolene på Jysk og satt dem oppå hverandre. Skulle gi plenty med plass - dørene og sokkelen på den ene kan du jo bare droppe. Den gang var de på salg, men kanskje du kan deale deg til rabatt hvis du kjøper to.

Intermediate Vincent_vega sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    2,338
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fagmobler.no selger et kjempesolid tv-bord som kalles "gepard" til 1495,- Jeg har det selv og er kjempefornøyd! :-D

Edit: fikk ikke med meg at du trengte plass til senter i i tvbordet da jeg skumleste første innlegget, men jeg lar svaret mitt stå i tillfelle du ikke finner noe annet...

Intermediate Chrisonfire sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    742
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har selv handlet Herfra
    Jeg er veldig fornøyd (se min hjemmekino) med min benk, og alt er laget av glass og stål (veier ett tonn!)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •