Er misfornøyd med DVDstrax.. - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 28 av 28
    Newcomer Warlock sin avatar
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Bestilte de tre Matrix filmene fra DVDStrax og filmene dukket aldri opp etter beskjed om forsendelse. Sa fra til DVDStrax pr email og de resendte filmene på nytt og de kom fram. Det er første gang jeg har opplevd at forsendelsen fra DVDStrax forsvinner. Betaler med kredittkort så noe inkasso varsel osv ble ikke aktuelt.

Arne

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Warlock
    Bestilte de tre Matrix filmene fra DVDStrax og filmene dukket aldri opp etter beskjed om forsendelse. Sa fra til DVDStrax pr email og de resendte filmene på nytt og de kom fram. Det er første gang jeg har opplevd at forsendelsen fra DVDStrax forsvinner. Betaler med kredittkort så noe inkasso varsel osv ble ikke aktuelt.

Arne
    Er vel like stor sjanse for at det er Posten som har rotet det til.... Vi har av og til litt for stor tiltro til at Posten kommer frem.... men jeg har flere ganger opplevd at den ikke gjør det...

Newcomer Warlock sin avatar
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Angry

Sant det, men også j.... irriterende at en mulig postansatt sitter og koser seg med filmene våre/videre solgt.

Intermediate hhalstensen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    2,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Warlock

Arne
    Viktig poeng... Betaler man med kredittkort har man automatisk også forsikring, altså at man betaler ikke før varen er kommet frem. Kredittgiver står mao ansvarlig for å dekke kostnadene for brukeren ved en eventuell tvist.

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Danke
    DVDstrax har aldri evnet å levere meg en eneste film, tror jeg har bestil over 5 filmer som aldri har kommet frem.
    Hmm.. Hvorfor fortsetter du å bestill derfra når ingen kommer fram??

Jeg har selv bestilt 500+ filmer fra Play.com. Kun et par ganger har forsendelsen blitt borte. Play har sendt ny uten spørsmål. Ved det ene tilfellet kom først erstatningsfilmen fram og over to måneder senere kom den bortkomne forsendelsen også fram.. Den hadde kanskje fått en tur rundt jorda.. :-)

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,731
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OleM
    Hmm.. Hvorfor fortsetter du å bestill derfra når ingen kommer fram??

Jeg har selv bestilt 500+ filmer fra Play.com. Kun et par ganger har forsendelsen blitt borte. Play har sendt ny uten spørsmål. Ved det ene tilfellet kom først erstatningsfilmen fram og over to måneder senere kom den bortkomne forsendelsen også fram.. Den hadde kanskje fått en tur rundt jorda.. :-)
    Har bare bestilt to ganger fra DVDstrax... ingenting kom fram.

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,731
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hhalstensen
    Viktig poeng... Betaler man med kredittkort har man automatisk også forsikring, altså at man betaler ikke før varen er kommet frem. Kredittgiver står mao ansvarlig for å dekke kostnadene for brukeren ved en eventuell tvist.
    Kredittkort, som i lån?

Eller bank-kort?

Intermediate hhalstensen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    2,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Danke
    Kredittkort, som i lån?

Eller bank-kort?
    Spørs åssen du ser på det.

For veldig mange (ikke så utbredt i Norge) er kredittkort mye brukt, da man ikke taper renteinntekter for beløpet i 30-45 dager (forutsetter at man betaler inn hele beløpet når man skal gjøre opp, ellers "taper" man renteinntekter pga høye utlånsrenter), forsikring er inkludert (spesielt fint når man kjøper flybilletter, hotell m.m.) og i noen tilfeller gis det årlige tilbakebetalinger for en prosentandel av kjøp som er gjort på kredittkortet (finnes ikke i Norge såvidt jeg vet).

Man kan fint bruke bank-kort (også kalt debit-kort - her er det penger på), men da blir beløpet trekt av dine kontanter med en gang. Altså så "mister" du renteinntekter for beløpet, og i tillegg så står du på relativt utrygt hvis du ikke får varen/tjenesten du allerede har betalt for. Med et kredittkort står kredittgiver med risikoen til kunden/kreditthaver har mottatt varen/tjenesten.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •