Ros til Surround.no

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer MgrBuddha sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    218
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ros til Surround.no

Kjøpte for et par-tre måneder siden høyttalere hos Surround; senter, fronter og sub. Fikk grei rabatt og kabler og sånt man gjerne gjør når man handler for noen lapper. Kjøpte også med meg et rack til elektronikken. Alt vel til jeg kommer hjem og pakker opp og ser at det mangler en rammedel i racket som gjør at jeg ikke får brukt alle hyllene. Ikke noe big deal der og da, for jeg har plass nok. Men jeg tar jo kontakt da, og ber dem ettersende delen, hvilket de lover å gjøre.

Men så går det litt tid da, for de har jo tydligvis problemer med å skaffe den delen. Eller gidder de ikke å bry seg lurer jeg i mitt stille sinn. Purrer dem, og de beklager og lover å fikse det så fort som mulig. Her om dagen kommer den da endelig. Jeg sender en mail for å bekrefte at det er på plass og sånn, og passer på å nevne en liten ting som har ergret meg litt. Nemlig at W12 DSP subben som jeg kjøpte nå blir levert med XTZ Room Analyzer gratis. Så jeg lurer på om jeg kanskje ikke kunne få kjøpt en sånn også, til veldig hyggelig pris. Synes liksom jeg har fortjent det. Og vips - samme dag får jeg mail tilbake om at de har shippa meg en i posten. Helt gratis. Pakke til to tusen spenn det. Henta den i dag.

Jævli ålreit synes jeg. Respekt 8)

Intermediate dj-vega sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    2,008
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Surround.no har GOD serivce. Har aldri hatt noe tull med dem.
    :-D

Intermediate MindWaste sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    1,390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig her!

Hadde trøbbel med forsterker på min 99w12 sub kjøpt hos dem.
    Etter litt feilsøking sendte de ny forsterker i posten, og alt er nå iorden.

De kan være litt treige med å svare på henvendelser, men ordner alltid opp til slutt :-D

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •