Nytt PowerBuy-tilbud: MediaSeat stol med Buttkicker - 2950.- - normalt 5599.-! - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4
Viser resultater 61 til 76 av 76
    Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Da er første runde effektuert, og selger har lagt ut samme tilbud på nytt igjen, så det er bare å fortsette å melde interesse! 1 av minstekravet på 5 så langt...

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    67
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hentet stolen min idag
    Men følger ikke med noen bruksanvisning.. Noen som kan slenge opp en liten guide til hvordan ting skal gjøres

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    ...folk må gjerne komme med noen inntrykk når stolene er montert! Ser at det nå er 2 interesser registrert på ny runde, 3 to go...!

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Bena er jo greit, de setter du bare fast under og festet med en umbraco. Selve buttkickeren fester du midten under, mens forsterkeren festes ut mot siden. Dernest trekker du opp kabelen til remoten inn i armlenet, og plasserer remoten helt fremme slik at du har enkel tilgang til den ved å vippe opp armlenet. I tillegg må du koble sammen forsterker og element, men det skal være relativt greit...

Hadde vært ypperlig om du tok noen bilder under monteringen slik at de andre ser hvordan det gjøres!

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    Bena er jo greit, de setter du bare fast under og festet med en umbraco. Selve buttkickeren fester du midten under, mens forsterkeren festes ut mot siden. Dernest trekker du opp kabelen til remoten inn i armlenet, og plasserer remoten helt fremme slik at du har enkel tilgang til den ved å vippe opp armlenet. I tillegg må du koble sammen forsterker og element, men det skal være relativt greit...

Hadde vært ypperlig om du tok noen bilder under monteringen slik at de andre ser hvordan det gjøres!
    Hei. Fosterkeren må ikke festes mitt under. Må festes litt i front, da denne kommer i komflikt med rammen da mann skal legge ryggen bakover. (gjorde denne tabben selv) Ellers er dette grei skuring. Bare å lese seg frem..

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hei igjen.

Har koblet opp begge romperistere og tror den ene er ødelagt. Den ene bare lyser grønt på lampa som skal inndikere om den er av eller på. Blir heller ikke noen bevegelse i risteren. Har prøvd styringsenheten som til den som virker på begge og det er helt dødt på den ene. Noen som har vært borti dette???

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    113
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er stolene på plass. Fornøyd så langt, syns ikke sittekomforen er så "gæli" Har montert inn begge buttkickerne, men kun fått prøvd ut en pga. mangel på kabler og splittere.
    Når jeg kobler den ene B.K. fra preout på min svs, så opplever jeg at signalet er mye lavere/svakere enn når jeg kobler den direkte til receiver.
    Så i et svar lengre ned at man kunne koble den ene B.K fra preout på den andre B.K... Noen som har prøvd dette? Blir den 2. "svakere" enn den 1. ?

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    ...det kompenserer du ev. ved å øke effekten på nr. 2... Litt signaltap får en alltid i et "mellomledd", men jeg har sett disse koblet opp i rekker av 4stk uten problemer...

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    113
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil man tape "like mye" ved å bruke en splitter fra receiver, som ved å bruke preout fra sub? Har jo to alternativer.
    1: Kjøre buttkick fra preout på sub, og få noe signal tap til buttkick.
    2:Kjøre splitter fra preout på receiver.
    Hvis det blir mye signaltap ved alternativ 2, så må det vel være best å bruke alt. 1 ? Hvis jeg må "velge", så vil jeg jo heller ha størst signaltap på buttkick, og ikke på sub...

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan du ikke bare skru opp "gain" litt, hvis du synes at det blir litt fart i sakene...

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Ja, som Ante1 sier, litt "guffing" av gain bør funke bra for å kompensere for signaltap...

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    113
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ante1
    Kan du ikke bare skru opp "gain" litt, hvis du synes at det blir litt fart i sakene...
    Jo, seff. Og er nok det som skjer. Men som jeg skreiv tidligere, så må jeg kjøpe inn kabler og splittere. Og hvis jeg veit hvilket alternativ jeg skal bruke, så veit jeg eksakt hva jeg skal ha
    Viser det seg at subberen får et betydlig svekket signal ved å splitte direkte fra receiver, så må jeg bruke gainen på buttkickerne for hva den er god for , da jeg heller bruker preout på sub
    Men som sagt, dette veit jeg jo ikke før jeg har prøvd, eller noen eventuelt kan bekrefte/avbekrefte.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    ...der var ny runde i gang igjen - så hvis det er noe flere som kunne tenke seg mediastol er tiden nå inne for å melde seg på! LINK: http://www.powerbuy.no/bannercount.p...fid=17&refurl=

Intermediate audunth sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,410
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har meldt min interesse, men det virker litt dødt akkurat nå...kom igjen da folkens!

Tenker meg forøvrig opp til Avshops kontor og teste stolen i løpet av uka.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    ...da ligger det tilbud ute på denne igjen til 2950.-. Er det for øvrig interesse for å kjøre denne uten buttkickeren til 2250.-? Buttkickeren er jo etter mitt syn vel verdt 700.-, men kanskje noen kun trenger stolene?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    113
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    EDIT: Fint om du tar dette i en teknisk tråd, ev. sjekker direkte med selger...

Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •