Nytt PowerBuy-tilbud: MediaSeat stol med Buttkicker - 2950.- - normalt 5599.-! - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 76
    Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    ...ser det er en del vel optimistiske "anbud" nå fra ymse potensielle kjøpere... Husk at en må inkludere frakt når en oppgir makspris, hvis ikke får en ikke match. En kan jo selvsagt håpe på enda mer rabatt på disse, men husk at disse allerede selges til nesten halv pris - der prisen selv i utgangspunktet var relativt grei...

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    ...jeg har nå plassert fire slike i egen hjemmekino, foreløpig uten buttkicker... Ser veldig bra ut. Massiv konstruksjon, 48 kilo! Med ekstre ryggsupport og nakkestøtte sitter jeg faktisk også godt i stolene. Det finnes som nevnt bedre løsninger der ute mht komfort, men da til en ganske annen pris! For min del har jeg plassert en stol bak på en "forhøyning" samt 3stk i front. Skal se om jeg kan få tatt et par bilder...

Intermediate Smurfen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    ... Skal se om jeg kan få tatt et par bilder...
    wørd...just do it

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    ...her er noen bilder... Hadde ikke tid til å bruke så alt for lang tid på dette, så beklager kvaliteten... Er ikke bare å bare å ta bilder i en "batcave"!

Fullt oppsett:
    Nytt PowerBuy-tilbud: MediaSeat stol med Buttkicker - 2950.- - normalt 5599.-!-img_1446-jpg

...og sånn "laxer" jeg på "toppstolen" når jeg sitter der alene, der stolen foran i sin helhet funker som puff...
    Nytt PowerBuy-tilbud: MediaSeat stol med Buttkicker - 2950.- - normalt 5599.-!-img_1445-jpg

...og slik ser det da ut når tre frontseter "rigges" med minipuffer i front for "recliner"-modus, der bakre sete er dekket med cover og sammenslått...
    Nytt PowerBuy-tilbud: MediaSeat stol med Buttkicker - 2950.- - normalt 5599.-!-img_1454-jpg

Genialt med masse lagringsrom! Her kan en lagre både puter og fjernkontroller. Legg også merke til at du har hull i bånn for føring av diverse strømkabler...
    Nytt PowerBuy-tilbud: MediaSeat stol med Buttkicker - 2950.- - normalt 5599.-!-img_1452-jpg

Coveret gir en mulighet til å gjøre stolen om til et mer diskrete bord / stor puff...
    Nytt PowerBuy-tilbud: MediaSeat stol med Buttkicker - 2950.- - normalt 5599.-!-img_1447-jpg

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    ...og hvis noen lurer på hva som står bak der, er det en EKTE arcademaskin jeg kjøpte fra en blakk fyr i USA... Makan til nostalgi skal en lete LENGE etter, selv TVen "spraker" som i gamle dager...

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    113
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kunne godt tenkt meg et par av disse stolene, men hvordan fungerer dette? - aldri vært borti dette før.
    Jeg har registert en konto på powerbuy. Når jeg søker opp stolene, så finner jeg ingen linker hvor jegfår kjøpt stolene til oppgitt pris ?
    Kan noen forklare meg?

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    1. Velg stolens URL: PowerBuy
    2. Tast inn ditt postnummer som gjest, slik at du får oppgitt korrekt pris inklusive frakt
    3. Velg dernest "Registrer din interesse"
    4. Velg antall du er interessert i, samt maksimal pris du er villig til å betale inklusive frakt. Det er viktig at dette beløpet settes tilsvarende eller noe over det beløpet du får oppgitt.
    5. Så snart vi har fått 5 "matcher" (3 så langt), aktiveres PowerBuyet, og du kan melde deg på. Du betaler først et depositum ved påmelding, dernest det resterende så snart påmeldingstiden er over.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    113
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    1. Velg stolens URL: PowerBuy
    2. Tast inn ditt postnummer som gjest, slik at du får oppgitt korrekt pris inklusive frakt
    3. Velg dernest "Registrer din interesse"
    4. Velg antall du er interessert i, samt maksimal pris du er villig til å betale inklusive frakt. Det er viktig at dette beløpet settes tilsvarende eller noe over det beløpet du får oppgitt.
    5. Så snart vi har fått 5 "matcher" (3 så langt), aktiveres PowerBuyet, og du kan melde deg på. Du betaler først et depositum ved påmelding, dernest det resterende så snart påmeldingstiden er over.
    Takk for raskt svar!
    Da har jeg lagt inn min intreresse på 2 stk stoler. Maksprisen jeg satte, er dette pr. stk. eller for begge to? Jeg tok utgangspunkt i pr. stk. ...

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Ja, du setter pr. stk... Da er minstekravet oppnådd, og de av dere som registrerte dere på forhånd har nå 12 timer på å melde dere på. Dernest kan øvrige melde seg på!

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, du setter pr. stk... Da er minstekravet oppnådd, og de av dere som registrerte dere på forhånd har nå 12 timer på å melde dere på. Dernest kan øvrige melde seg på!
    Gjorde en liten feil jeg da. Satte makspris for to stoler jeg.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    ...har ikke noe å si uansett, du betaler jo korrekt pris i alle tilfelle... Hele poenget er å sette interesseprisen til MER enn selgers minstepris, selve påmeldingen foregår uansett til den prisen selger har satt for hele PowerBuyet (2950.- + frakt).

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Nei, beklager, du oppgir totalpris for det antallet du oppgir Kenneth, så du har uansett gjort dette riktig... Måtte bare dobbeltsjekke!

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, beklager, du oppgir totalpris for det antallet du oppgir Kenneth, så du har uansett gjort dette riktig... Måtte bare dobbeltsjekke!
    ok takk for det.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    ...da er dette PowerBuyet klart for påmelding fra samtlige... Kun 2 av de 5 som hadde forhåndsmeldt sin interesse har bekreftet denne, men mange er nok på ferie... 3 to go!

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    89
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Interessant med informasjon om dette er konkursvarer fra Inline T. eller ikke?

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    MediaSeat var jo InLines "patent", dvs. det var de som fikk designet og produsert opp stolene i sin tid. AVshop kjøpte opp restpartiet av disse stolene fra en 3. part som hadde kjøpt opp hele InLines konkursbo fra banken.

Jeg har egentlig alltid synes disse stolene har virket interessante, men når de først er tilgjengelig til denne prisen er det jo plutselig langt enklere å bestemme seg! Prismessig er jo disse nå priset langt under "normalen", og garantert også under produsentens kostpris, så her er det jo bare å kjenne sin besøkelsestid...

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    ...mangler fremdeles 1 her, 3 dager igjen... Ingen flere som vil "buttkicke" opplevelsen opp et hakk eller to da?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    113
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ...mangler fremdeles 1 her, 3 dager igjen... Ingen flere som vil "buttkicke" opplevelsen opp et hakk eller to da?
    Et nybegynner spørsmål til her: Må ikke registrere noe ytterligere etter at jeg har betalt depositum? Ville jo vært typisk at det var jeg som "holdt igjen"

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    ...har du betalt depositum er alt i orden foreløpig... Etter fristen er utløpt OG det er nok deltakere vil du bli bedt om å betale inn resten, hvis ikke får du refundert depositumet...

Intermediate Smurfen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    og garantert også under produsentens kostpris,
    Kremt..host - Og dette tør du garantere:roll:

Fine stoler forresten, samboer ville desverre ikke ha disse i hus:evil: .

Side 2 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •