HTC Touch HD

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6

Tråd: HTC Touch HD

Intermediate wasimza sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    546
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

HTC Touch HD

Denne telefonen ser på papiret (og på bildene) svært lekker ut, og jeg kunne godt tenkt meg den. Er det noen som har erfaring med den? Lurer også på hvor man bør kjøpe den for å få den billigst mulig.

Test: HTC Touch HD - mobilen.no

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    87
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En særdeles lekker mobil spør du meg, har selv brukt HTC Touch Diamond siden den ble lansert og er ganske fornøyd, har også testet Touch HD i et noen timer. Diamond har samme menysystemet og specs er nesten helt like bortsett fra at HD'en er fysisk større og har et bedre kamera så er det ikke mye som skiller dem.

Disse mobilene har "alt" av funksjoner, og kjører Windows Mobile så det er nok av programmer å velge mellom. Windows er også svakheten, mobilen har godt av å bli slått helt av hvertfall en gang i uken da den kan bli litt ustabil. Batterikapasiteten på slike "micro-PC'er" er jo ikke all verden, regn med å lade den nesten hver dag, mer om du liker å snakke mye.

Personlig er Touch HD alt for stor for meg, Diamond har perfekt størrelse og passer fint i lomma uten at det ser ut som du er i løpetid

Alternativet er vel iPhone.. uaktuelt for meg uansett, men sikkert en god telefon for de som liker Apple.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    154
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei,
    har selv HTC TyTn, og er svært fornøyd med den. men når den blir byttet ut, blir det met HTC HD'en. denne har jo også gps, noe jeg har savnet.
    etter hva jeg har sett andre har av erfaringer med HD'en, kan den anbefales
    Sony VPL-HW30ES - Yamaha RX-A3030 - Panasonic dmp-bdt500 - B&W 640i - B&W 600 - LCR600S3 - DM600 -4xCWM 362 - 2x SVS 12ND

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    572
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer Schrodter sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde Htc diamond. Men solgte den fordi den var alt for komplisert. Pluss at batterikapasitetet ikke holder mål. Men er du glad i gadgets og har en mobil lader tilgjengelig 24/7 så er vel dette midt i blinken. Oss som bruker mobil til å ringe å sende melinger kan kjøpe nokia til 300 spenn på clas olshon

Intermediate Michael1 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    830
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde selv HTC Diamond for noen mnd siden. Det er e grei tlf men å skrive sms var tungvind.
    Så dette er ikke noe for deg som er nødt å sender av og til sms mens man kjører. ( Vet det er forbud men av og til er man nødt )
    Er fingrene dine litt for feit har du ikke sjans utenom den pen som følger med.
    Men det absolutt en god tlf, men man må tenke seg om om man har bruk for all dette.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •