Gamestop og latterlige innebyttepriser. - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Newcomer Krokanrull24 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Enig

Jeg var innom gamespot og for å bytte inn 3 PS2 spill jeg nylig kjøpte der.

Jeg betalte ca 300 kr for spilla. De kunne tilby meg 12 kr tilbake.
    12 kr!! Ikke pr spill, men tilsammen.. Jeg begynte bare å le... Jippi! 4 kr pr spill! Snakk om nice deal!

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    1,412
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hmmm. e det spill en ska start salg å kjøp av tru? selg dem for 200.
    så kjøp dem tebake for en 10er, for så å selg dem igjen for 200

Intermediate Michael1 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    830
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du nyere spill for du mer ... Jeg for min del blir kvitt spill som jeg ikke kommer å spille mer.. har fått til nå alt mellom 250 og 350 kr per spill ... å vente med å selge disse betyr tap. Kunne solgt disse på finn.no men det koster meg tid og gebyr .. og kanskje porto/oppkrav alt ettersom .. Leverte sist e haug med gamle shit filmer inn .. fikk ikke mye vel rundt 750kr men ble kvitt det på dagen og skaffet meg plass for nye filmer..

Men klart mye positiv og mye negativ er det her, som det fleste har skrevet..Men til slutt er det hver enkel som må avgjøre det om han/hun godtar prisen ... Går du med på deal har man ingenting å klage for ...

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Slik jeg ser det er det 2 dealer som er helt ok.

Det ene er at du leverer inn 2 gamle spill og får et forhåndsbestillt spill for 1 kr. Eks. Jeg bytta inn Beijjing 2008 og Motorstorm til PS3 og får Assisin Creed 2 for 1 kr (Dette var en kampanje dog).

Ellers leverte jeg inn 6 gamle spill, og får da en deal at jeg bytter 2 og 2 og 2 spill og betaler 199 pr pakke. Ergo:

Leverte inn 8 gamle spill, og får igjen Assisin Creed 2 for 1 kr, Pro Evolution soccer 10 for 199 kr, God of War 3 for 199 kr, og Call of Duty Modern Warfare 2 for 199 kr.

Man må jo se det i forhold til at spill taper seg jo enormt i verdi når det er brukt. Og f.eks hadde jeg kun fått 45 kr for NHL 09 og Fifa 09, mens jeg fikk 140 kr for Virtua Tennis 3... grunnen til dette var at NHL og FIFA er spill som er veldig populære, og folk kjøper sjelden Fifa 09, når Fifa 2010 er tilgjengelig. Og det forstår jeg faktisk.

Jeg synes jeg gjorde en helt ok deal totalt sett, seff taper jeg på det, men i alt er det en helt ok deal for meg.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •