Powerbuy ReadyAcoustics ARG!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate svennand sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Powerbuy ReadyAcoustics ARG!

Nå er jeg mildt sagt forbanna.
    Kjøpt inn stoff og tråd, vært hjemme hos o mor og lånt meg en Janome Symaskin fra andre verdenskrig (svært beist)

Tenkte jeg skulle få sydd meg noen bagger til å ha Rockwool Akustikk plater i.

At jeg skal kunne klare å sy disse baggene, er synonymt med at man klarer å drite stående! det høres ikke så vanskelig ut... men vær så god å prøv..............................

Tenkte derfor at jeg muligens ikke var alene på dette området, og derfor burde det være mulig å få gjort en Powerbuy fra Bass Traps Acoustic Panels from Ready Acoustics
    Ready Acoustics, LLC - Bass Traps - Acoustic Panels - Do It Yourself! Solutions - Stylish Mounts - Corner Mount

Der de har ferdigsydde poser med glidelås/plasthjørner til platene/samt oppheng for disse

Burde være en del å spare, spesielt på frakten...

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er maskina pakka ned, humøret er på bånn, og Hardmetall er i CD spilleren...

Å du og du

Intermediate freddie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    3,175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av svennand
    At jeg skal kunne klare å sy disse baggene, er synonymt med at man klarer å drite stående! det høres ikke så vanskelig ut... men vær så god å prøv..............................
    Tok du ikke symaskinsertifikat på barneskolen? Mener vi fikk det i 4-klasse...

Det kan nok være et triks å alliere seg med noen som har sydd noen gardiner eller lignende og få litt hjelp.

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av freddie
    Tok du ikke symaskinsertifikat på barneskolen? Mener vi fikk det i 4-klasse...

Det kan nok være et triks å alliere seg med noen som har sydd noen gardiner eller lignende og få litt hjelp.
    Hehe satt nettopp å lettet mine sorger til søskenbarnet mitt, han sa akkurat det samme....=P
    Han fikk slikt sertifikat....
    Jeg var en JÆVE-L på brodering...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •