XD er useriøse

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

XD er useriøse

Hei da er det jul igjen, og denne gangen kjøpte eg julepresanger på XD.NO..........
    Dette er det dummeste som er blitt gjort siden svartedauen!!!!!! Eg hadde flyttet siden sist og endret adresse ved innlogging. Eg kjøpte varen som normalt og betalte med nettbank, men da eg fekk bekreftelse såg eg att adressa var feil. Eg sendte umidelbart ein endrings melding til XD og dei besvarte med att dei hadde kontaktet posten og alt skulle vere ok...... Har ventet på pakka og sjekket i dag sporingens nr. på pakka, den er levert i retur til XD......... Kontaktet XD kundeservice og fikk til svar att da eg endret adresse etter innlogging måtte eg først logge ut og så inn for att dette skulle bli aktivert...... jaja tenkte eg men eg har nå sent melding om ny adresse også, til svar fikk eg det var posten som hadde tullet...... Kundemotakeren behandlet meg dårlig og sa att XD hadde alt sitt på det tørre, og att det var min feil da eg ikke hadde logget ut og så inn da eg handlet på nettsiden. Makan til drittfirma tenker eg!!!!!!!!:evil: Nei GOD JUL og GODT NYTTÅR folkens og mitt nyttårsløfte i år er og ikke handle ein dritt meir på XD.NO!!!!!!!!!

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fortgjort å gjøre feil... XD har vel heller ikke verdens beste rykte sånn eller heller . Men men, synd det skjer da . Finnes værre ting skal jeg love deg.

Intermediate Qrt sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1,549
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er ikke så spesielt seriøs jeg heller..

Intermediate pesnp sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    934
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kjipt. det er ikke mye moro å ikke ha julegavene klare til julaften. Dette var trist. Var på posten i dag og hentet den siste av det som var bestilt på nett.

God Jul!

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    514
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjipt det der ja, men handle julegaver på nettet noen dager før jul, det er vel nesten som å tru på julenissen. Har aldri hatt noe problem med XD, har handlet mye der.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

jaja

:-D Har også handlet der før med godt resultat men denne gangen skar det seg ja. Har nå handlet nye julegaver så ting ordner seg, men jævla surt. Det som fikk meg forbanna var kundebehandlingen med av og pålogging. Eg er ikke synsk så dei burde opplyst om dette på heimesida si, det er det eg tykjer er useriøst men en god hifi og heimekino jul til alle hilsen J.B.Lansing

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    962
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det ikke MPX som driver XD? Sidene er jo blåkopier av hverandre?

Intermediate Trond B sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,548
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av PianoBlack
    Er det ikke MPX som driver XD? Sidene er jo blåkopier av hverandre?
    XD og MPX er samme firma. Bestillte julegave til meg sjøl fra MPX på søndag (selv om jeg har litt dårlige erfaringer med kundeservicen til MPX). Fikk den i dag.
    ​Hi-Fi: Accuphase E-460 | LINN Akurate DS/1 | PMC twenty.26/22/C | REL R-528
    Head-Fi: SONY TA-ZH1ES | SONY MDR-Z1R | AudioQuest DragonFly Red | Bowers & Wikins P7 Wireless | Bowers & Wikins P9 Signature
    AV: SONY KD-65A1 | DENON AVC-A1HDA | SONY UBP-X800

Intermediate frippsi sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    510
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Trond B
    XD og MPX er samme firma. Bestillte julegave til meg sjøl fra MPX på søndag (selv om jeg har litt dårlige erfaringer med kundeservicen til MPX). Fikk den i dag.
    Og begge er igjen en del av Komplett.no konsernet ;-) mye greier

Intermediate kfh74 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,001
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av arntost
    Kjipt det der ja, men handle julegaver på nettet noen dager før jul, det er vel nesten som å tru på julenissen. Har aldri hatt noe problem med XD, har handlet mye der.
    Heeeey! Finst ikke Julenissen??

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •