Tilbudstråden - Side 7

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 7 av 25 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 17 ... SisteSiste
Viser resultater 121 til 140 av 498
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    La inn bestilling jeg også nå.
    hehe... lov å prøve seg.

Intermediate Evelen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    1,391
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tigerberget
    Hadde du holdt denne annonsen for deg selv så hadde du kanskje fått en.

Nå har jo hele avforum bestilt....8)
    MEn om jeg ikke hadde postet den her hadde jeg gåt glipp av tidsfordivet det er og lese i denne tråden
    Definetift verd TV-en

Problemet er at om jeg får den blir det konkurranse på på AVtorget.

Sitat Opprinnelig postet av Gurba
    Du har jo 10 dager returrett hvis det skulle være så ille.
    Meget sikker på dem ikke bare kan gjøre det, og OM dem hadde lov, 13k for denne TV-en er BILLIG.

Intermediate Tigerberget sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av DiFontaine
    Jeg har en snikende mistanke om at den annonsen lider av syndromet ekstrem feilprising og at det er mange av dere som vil bli skuffet i morgen når dere får kanseleringen på mail. Får håpe jeg tar feil og da er det mange som har fått seg en ekstremt billig 60"
    Ja da blir jeg skikkelig skuffa altså!!!!...

Intermediate Tronic sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    17 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er en av de som ikke har bestilt, ettersom jeg har en 60" fra før (Pioneer) (alt for dyr) samt en 52" og en 33". Men hadde det ikke vært for det så..

Intermediate rayman85 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    504
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noe som er sikkert med dette, er at dette kommer til å bli kansellert.

Datakjeden har sikkert solgt 100stk nå, å hvis det er tilfelle har de tapt 1,9 millioner kr.
    Tror nok det er noen i data kjeden som reagerer når de plutselig må håndtere MANGE ordrer av samme tv.
    Er nok større sjangse å vinne i lotto.

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av DiFontaine
    Jeg har en snikende mistanke om at den annonsen lider av syndromet ekstrem feilprising og at det er mange av dere som vil bli skuffet i morgen når dere får kanseleringen på mail. Får håpe jeg tar feil og da er det mange som har fått seg en ekstremt billig 60"
    Regner med det ja, men om det skulle være riktig så kan en ikke la det gå fra seg. Det er jo bare å avbestille hvis det er feil.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Siden vi er så maaaaange som har bestilt så hadde jeg håpet de plastrer sårene våre litt etter ordrekanselleringen.

Hvis man er på jakt etter noe spesielt da kan det jo fort hende de slår av en del på noe annet hvis du spør.

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De har nok sitt på det tørre.... men tenk scenarioet at jeg i går natt skulle bestille meg en sydentur også med visa, og slo til på det jeg anså som ett kanontilbud og prioriterte dette da jeg kun hadde nok på kontoen til en rimelig sydentur eller dette kanontilbudet... og ikke kunne bestille en veldig rimelig sydentur Hvem skal betale for den turen om den da har økt i pris over helga? Altså mellomlegget?

Det står på siden deres at dersom avviket er mer enn 10% så kan de velge å kansellere/slette ordren.... innen såkalt rimelig tid det som står over, men hva er rimelig tid? 1 time?, 10 timer?, 1 dag?, 10 dager? Men De har i tilfelle ett dårlig kontrollsystem, og jeg kommer til å bruke litt tid på dette over helga for jeg har fri...

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Etaten
    De har nok sitt på det tørre.... men tenk scenarioet at jeg i går natt skulle bestille meg en sydentur også med visa, og slo til på det jeg anså som ett kanontilbud og prioriterte dette da jeg kun hadde nok på kontoen til en rimelig sydentur eller dette kanontilbudet... og ikke kunne bestille en veldig rimelig sydentur Hvem skal betale for den turen om den da har økt i pris over helga? Altså mellomlegget?
    Dem har nok fortsatt sitt på det tørre . Prisen er så "feil", at man burde kunne tenke seg til at den er feil .

Intermediate Gesel sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    766
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Dem har nok fortsatt sitt på det tørre . Prisen er så "feil", at man burde kunne tenke seg til at den er feil .

Jeg er "n00b", kan ingenting om TV-priser.. Jeg kan ikke tenke meg til at det er feil :P

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob

Det har nå skjedd før at nettbutikker har pumpet ut til crazy priser for å booste salg, og heller tatt en økonomisk smell..

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Slengte meg på bølgen og håper på noen svimete sommervikarer på lageret

Intermediate BoGGis sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Går det ikke an å betale faktura eller?

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes at betingelsen "rimelig tid til å endre på priser" nå begynner å dra seg ut jeg faktisk... I disse dager er det nesten rart at ikke en i ledelsen er innom og sjekker ut hvordan salget har gått i helgen.... Men kanskje de er på ferie, og det dunkes ut 60"s plasmaer i villelse i morra.... hehe

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BoGGis
    Går det ikke an å betale faktura eller?

Nei, kun forhåndsbetaling til kontonr eller bruk av kort...

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    960
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes at betingelsen "rimelig tid til å endre på priser" nå begynner å dra seg ut jeg faktisk... I disse dager er det nesten rart at ikke en i ledelsen er innom og sjekker ut hvordan salget har gått i helgen.... Men kanskje de er på ferie, og det dunkes ut 60"s plasmaer i villelse i morra.... hehe
    Er nok neppe mange som sitter å behandler ordrer på en søndags ettermiddag.. Tenker nok at de fleste får en mail i morgen hvor det er forklart at det er feilpriset..

Plaster på såret? Hva slags skade kan ha skjedd?
    Om du i ett gitt scenario fravelger en annen vare til fordel for denne er det en risiko du selv tar når det gjelder "begrensede" tilbud.. Og en evt sydentur kan ikke ha vært så viktig om man prioriterer å bruke pengene sine på noe man 99% sikkert ikke får... Om denne prisen hadde vært reel, tror du ikke at de hadde reklamert overalt da?

bare en tanke..

Intermediate BoGGis sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    okis, men siden jeg har lagt inn bestilling og ikke betalt, er det mulig for meg å betale i morra siden jeg ikke får peng før da? Eller tror dere det er for sent?

Kanskje skaffe penger på konto på andre måter i mellomtia? Hmm :S

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dreamphaze
    Er nok neppe mange som sitter å behandler ordrer på en søndags ettermiddag.. Tenker nok at de fleste får en mail i morgen hvor det er forklart at det er feilpriset..

Plaster på såret? Hva slags skade kan ha skjedd?
    Om du i ett gitt scenario fravelger en annen vare til fordel for denne er det en risiko du selv tar når det gjelder "begrensede" tilbud.. Og en evt sydentur kan ikke ha vært så viktig om man prioriterer å bruke pengene sine på noe man 99% sikkert ikke får... Om denne prisen hadde vært reel, tror du ikke at de hadde reklamert overalt da?

bare en tanke..

Men er nok endel som driver slike nettbutikker som er "innom" for å se hvor mye som har gått ut... Spes når denne var uansett satt ned endel..

Det er uinteressant hvilken prioriteringer jeg foretar meg for andre.. Men det er IKKE uinteressant om jeg gikk glipp av ett helgetilbud på en sydentur pga jeg ville ha meg en ny tv og denne var det supertilbud på!

Hvor de reklamerer eller ikke, det kan da ikke jeg vite? Er jeg som kunde forpliktet til å sitte og følge med overalt? Også bare noen tanker

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    960
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men er nok endel som driver slike nettbutikker som er "innom" for å se hvor mye som har gått ut... Spes når denne var uansett satt ned endel..

Det er uinteressant hvilken prioriteringer jeg foretar meg for andre.. Men det er IKKE uinteressant om jeg gikk glipp av ett helgetilbud på en sydentur pga jeg ville ha meg en ny tv og denne var det supertilbud på!

Hvor de reklamerer eller ikke, det kan da ikke jeg vite? Er jeg som kunde forpliktet til å sitte og følge med overalt? Også bare noen tanker
    Nå gjør jo du deg og andre utrolig dumme med de uttalelsene der... "innom og titter på helgesalget".. jaha? Etablerte nettbutikker har som andre butikker en ordreliste som de først vil se på, mandags morgen... Så rimelig tid er strengt tatt 1-2 virkedager... Søndag er såvidt jeg vet ikke en virkedag..

Hvordan vet du at det er tilbud på tvn når du ikke har sett noen tilbudsannonse på den?

Den der "plaster på såret" gimmicken er en amerikans tendens jeg håpet ikke skulle komme til Norge, men det har den... ..

( får håpe du får tynet ut en hdmi kabel eller en sydentur av en komma feil )

Lykke til..

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan vet du at det er tilbud på tvn når du ikke har sett noen tilbudsannonse på den?
    Prisen kanskje, hvis den hadde vært reell?

Den der "plaster på såret" gimmicken er en amerikans tendens jeg håpet ikke skulle komme til Norge, men det har den... ..
    Det er ikke en amerikansk tendens, vhsi du tror at det er mer vanlig i USA enn i Norge tar du nok feil men vi har ett annet ord for det her.... nemlig god kundeservice!

Side 7 av 25 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 17 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •