Xbox 360 arcade til 979,- på elkjop.no - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 50 av 50
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Spareblære
    Du finner noen her:
    CDON

Og her:
    Zailor

Play har vel noen.

DVD.CO.UK likeså.

Dessuten finner du sikkert en del på Amazon.
    Takk!

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Spareblære
    Hvilke (billige) spill anbefaler du til en barnslig kar som nettopp fylte 34?
    Her er noen billige spill jeg har satt stor pris på:

CoD 2
    CoD 3
    FEAR
    Condemned
    Lost Odyssey
    Blue Dragon

Tror jeg fikk alle disse for rundt hundringsen per stk etter å ha brukt litt tid :-D
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av B00Mstick
    Expert-avisa i dag averterer forøvrig med Arcade (riktignok uten Sega Mega Super Drive Sonic Ultra Tennis Crazyness-spillet, men det betyr lite) til 999,-, og det er butikkpris. Jeg troppet opp med fornyet håp, men den var de seffern fri for.

De hadde faktisk vært fri for den i tre uker, som var like lenge de påståelig hadde kjørt kampanjen. Men jeg skulle ikke være lei meg, for de hadde tilfeldigvis en Pro å selge meg til bare dobbel pris. Spekulativt!

Uansett, de skulle kjøre kampanjen ei beite til, så da er det vel muligheter for at det kommer inn igjen. Nærmeste butikk som hadde på lager var Orkanger. Så forresten at det var flere som hadde den inne i Oslo, for dem som holder til der.

Over.
    Den Expert kjeden begynner å irritere meg mer og mer.

Har hatt veldig mange negative erfaringer hvertfall med Expert Sørlandsparken i Kristiansand.

Jeg var også ute etter en av disse til 999,-. Nå har jeg fulgt med på nettet helt siden kampanjen startet, og den har ALDRI vært tilgjengelig via nettbutikken.

Så jeg sjekket da lagerstatus i lokal butikk, og joda: den skulle faktisk være på lager i Sørlandsparken.

Printet ut produktarket og dro opp i lunchen i går. Men jeg fant ingen slik.
    Så jeg hukket tak i en ansatt. Han fant istedet et par dyrere alternative som var totalt uinteressante.
    Så fikk jeg tak i en annen ansatt som fant en til 1699,-, og mente at det var den varer og at 999,- kun var nettpris.

Altså, seriøst! Jeg har hørt om egen nettpris før, men at butikkprisen er nær dobbel så dyrt er helt latterlig.

At de kjører kampanjer hvor ingen klarer å få tak i varen hverken på nett eller i butikken: er det lov? Hva ville konkurransetilsynet sagt om slikt? Jeg kan ikke forstå at det i forhold til markedsføringsloven er tillatt å reklame slik for et produkt som man tydeligvis ikke har og når hele hensikten ser ut til å være å lokke folk i butikken for å selge dem dyrere varer.
    Jeg ser for meg en far med et par håpefulle unger som tror de skal få seg Xbox. Da tror jeg fort far allikevel kjøper med seg en dyrere variant enn å skuffe barna.

Kyniske drittsekker!

Jeg har ALDRI fått et fornuftig svar på den butikken. Jeg tror ikke jeg har sett en ansatt over 18-20 år. Uerfarne drittunger som bare prater tull når man spør om noe.

DRITT SJAPPE!!

PS! Jeg har tidligere faktisk hevet et kjøp der før jeg kom ut av butikken. Jeg kjøpte en microovn til 4500 kr. Etter å ha stått først (og alene) i vareutlevering i 40 minutt uten at de klarte å hente varen til meg gikk jeg bare inn igjen til kassen og hevet kjøpet. Kjørte over til Elkjop på andre siden av veien og kjøpte en tilsvarende der. Handelen var da utført og varen lå i bilen maks 10 minutt senere.

Jeg er nå fullstendig ferdig med å gidde å gi denne kjeden en sjanse til. Jeg har sikkert gitt de 8-10 sjanser og er like skuffet hver gang.

Puh!!! Måtte bare få det ut :wink:

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bruker helst ikke Expert selv - kun hvis jeg ikke kan finne komponenten jeg vil ha andre steder, heldigvis er det aldri.

For noen år siden så skulle jeg kjøpe en JVC mini-boomblaster - på Elkjøp så kostet den kr 1500,- - men i Sandefjord var de tomme for denne, kom dog inn etter noen dager, de hadde den inne i Tønsberg, 25 minutter unna.

Men jeg tenkte at jeg kunne gi Expert en sjanse, vel de hadde den inne men skulle ha kr 2100,- for den. Så jeg ventet til jeg var alene med en av seniorselgerne - og fortalte at jeg var intressert i spilleren, men at de tok litt mye for den - jeg kunne få den billigere et annet sted.

Et stort nei - fikk jeg - da ville de tape penger på spilleren. Men - sa jeg - hva med å møtes på halvveien ? En midtimellom pris? NEI! Sa fyren, da taper vi penger på den! Tror du jeg er dum - spurte jeg fyren og ristet på hodet mens jeg gikk ut av butikken.

Så jeg dro til Tønsberg, brukte vel kr 20,- i bensin og kjøpte den for kr 1500,-

Hvor dum går det an å bli? Ikke bare tapte ham salget - han tapte fremtidig salg av en masse stæsj fra en meget dingsintressert fyr! Jeg setter i prinsipp aldri mine ben der lenger....

Godt å få det ut også
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Intermediate kfh74 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,001
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skjønner frustrasjonen over nevnte butikker her. Selv har jeg nesten alltid brukt elkjøp, dette pga mange gode tilbud. Men ta deg en bolle for en service det er blitt de siste årene, yngre og yngre kundebehandlerere (eller er det jeg som vokser til??) og servicen går rett i bånn. Har selv handlet xbox360 gjennom elkjop.no, dog ikke dette tilbudet det er snakk om her. Det ble selvsagt litt trøbbel den gangen også, noen dager etter at jeg handlet satte de ned prisen og plusset på to spill til 100 lappen hver. Klarte og få disse i posten etter x antall mailer. Det lønner seg å maile, ikke gi deg, du som kunde har jo alltid rett

Ellers må jeg bare anbefale collect@store, finn varen på nettet for en grei pris og hent i butikk. Har gjort dette en gang og da sto selgeren bare å så rart på den medbrakte fakturaen, dette var jo ikke rett pris mente han....gadd ikke engang å diskutere med han, ba han bare hente varen til meg pronto Jeg sparte 400 kr på den handelen Tullinger!

Intermediate b-ill sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    972
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Savner et bra tilbud på en Xbox maskin med HDMI utgang nå.

Intermediate svennand sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Bruker helst ikke Expert selv - kun hvis jeg ikke kan finne komponenten jeg vil ha andre steder, heldigvis er det aldri.

For noen år siden så skulle jeg kjøpe en JVC mini-boomblaster - på Elkjøp så kostet den kr 1500,- - men i Sandefjord var de tomme for denne, kom dog inn etter noen dager, de hadde den inne i Tønsberg, 25 minutter unna.

Men jeg tenkte at jeg kunne gi Expert en sjanse, vel de hadde den inne men skulle ha kr 2100,- for den. Så jeg ventet til jeg var alene med en av seniorselgerne - og fortalte at jeg var intressert i spilleren, men at de tok litt mye for den - jeg kunne få den billigere et annet sted.

Et stort nei - fikk jeg - da ville de tape penger på spilleren. Men - sa jeg - hva med å møtes på halvveien ? En midtimellom pris? NEI! Sa fyren, da taper vi penger på den! Tror du jeg er dum - spurte jeg fyren og ristet på hodet mens jeg gikk ut av butikken.

Så jeg dro til Tønsberg, brukte vel kr 20,- i bensin og kjøpte den for kr 1500,-

Hvor dum går det an å bli? Ikke bare tapte ham salget - han tapte fremtidig salg av en masse stæsj fra en meget dingsintressert fyr! Jeg setter i prinsipp aldri mine ben der lenger....

Godt å få det ut også
    Er ikke sikkert butikken hadde samme kostpris som Elkjøp.
    Så jeg kan se at han ikke kan gå med på å selge saken til den prisen.
    Har litt med hvilken avtaler de har med leverandøren (dess mer produkt fra produsenten og større bestillinger = Mer fordeler...)

Intermediate
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    1,059
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking xbox 360

kjøpte en ny rød elite i går på gamestop resident vesjonen :-D

grei deal 200kr gave kort, res5, et valgfritt spill og en dual disc med kung fu panda og lego indiana jones

bytta inn 120gig hdd og det valg frie spillet ble en billig elite

Intermediate b-ill sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    972
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    pris da?

Newcomer Latsch sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nekroer denne tråden litt bare for å fortelle at GameStop nå har 360 Arcade med de to teite spillene til 999

Har forsåvidt hatt det lenge nå, men har ikke sett tråden før.

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •