Takfeste til projektor (AE500)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer Frink sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Takfeste til projektor (AE500)

Hepp! Da er jeg på randen til å bestille meg en AE500, og lette litt rundt etter et bra
    takfeste til den. Fant DETTE, og lurer for det første på om dette kan forlenges over
    de 20cm som er nevnt, eller om det kommer til å koste mer? Jeg kommer sikkert til å
    måtte ha projektoren ca. 30 cm fra taket for å få bildet til å treffe sånn nogenlunde.

Evt. tips til noen andre takfester tas også i mot. Da har i det minste dette innlegget
    en mening i produkt- og prisjakt å gjøre. Visste ikke heeelt hvor jeg skulle legge det :wink:

Uansett, på forhånd takk!

- Ole-Magnus

Intermediate rojohan sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,906
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Viss du vil handle stativ er nok det der eit av dei billigste som er brukandes. Men er jo folk her inne som har laget stativ for langt under 500,-, og alikevel ha samme tiltefunksjonene som dei man kjøper i butikken.

Ellers har eg veldig sansen for Vogel sitt stativ, litt dyrere kanskje men mye penere :arrow: http://www.avforum.no/forum/viewtopi...ighlight=vogel

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp, det er det "billigste og beste" jeg har funnet, og budsjett er en faktor.
    Det er ikke direkte stygt å se på heller, så regner med det blir dette stativet.

Vogel sitt var heller ikke verst. Kikka litt på det for et par dager siden eller noe.
    Passer det til AE500 da? Stod i hvert fall ikke noe om det i den scanna brosjyren.

Intermediate rojohan sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,906
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Anbefaler deg å sjekke ut DIY-stativa her inne som er laget for ca. 200,- , så har du over 1000,- til å bruke på noko anna

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det HER var slettes ikke et dumt alternativ. Hadde hørt litt om de høytalerstativene til å brukes som takfeste,
    men visste ikke det var SÅ enkelt. Penger og spare også! Som du sa, er jeg enig i at takfester er overprisa...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •