Projektorstativ (gulv)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Projektorstativ (gulv)

Noen som kjenner til hva som finnes av "projektor-traller" i Norge?
    Noe ala. denne: BT890 PROJECTOR TROLLEY / STAND

Vogel sin variant er dessverre ikke høy nok...

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg synes Unicol sin VS1000 er noe av det bedre jeg har vært borti. SMS og Voegel blir bittelitt mere jalla (kvalitetsmessig). Unicol koster litt mer.

på VS1000 kan du bruke rør opp til 2m og kutter de etter eget ønske (med rørkutter helst). Lengre rør kan bestilles, men jeg tviler på at du vil ha en tralle med 4m høyde trillende over dørstokker :-D. Det finnes mange hyller, låsbare skap og braketter for videokonferanseutstyr, projektor, skjermer, "selfview"-skjermer som passer til trolley`en.

Unicol er "Volvo240-kompatibel", dvs funksjon og kvalitet forran tøysete design etter min mening.

Lys og AV-teknikk er importør. Magnar Eikeland, AV Systemdesign, YIT, Viju, Avikom er noen av de lokale leverandørene jeg vet selger unicol.

DrE

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for tips.

Stativene til Unicol ser veldig bra ut, men de koster relativt mye, og siden jeg kun skal ha et provisorisk stativ (til testene mine) føler jeg det kanskje er litt overkill...

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ak
    Stativene til Unicol ser veldig bra ut, men de koster relativt mye
    I know... Det er ankepunktet i de fleste sammenhenger. Jeg bruker som regel å krangle meg til bruk av unicol når budsjettet gir rom for det.

Sitat Opprinnelig postet av Ak
    og siden jeg kun skal ha et provisorisk stativ (til testene mine) føler jeg det kanskje er litt overkill...
    Ja, det forstår jeg. Men du sa jo ingenting bruksområdet i første post så da må man jo bare ta utgangspunkt i at det skal være kvalitet :wink:

Dersom du gidder å mekke deg noe selv, så kan du stikke på Ahlsell på Forus og handle key-clamps og rør, så kan du mekke deg tidenes "test oppheng" med regulerbarhet i x-y-z-akse. To rør festet vannrett i lengderettningen i taket, ett rør (vinkelrett på lengderetning) som kan gli frem og bak mellom(under) disse to rørene, og en hylle som er festet under sistnevnte rør som kan regulerers opp/ned.

KEY Clamp brukes egentlig til å lage rekkverk spesielt offshore, men det går fint an å lage temmelig heftige skjermoppheng/projektoroppheng også av dette. (been there!)

DrE

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •