Nytt PowerBuy-tilbud: Sony BDP-S550 Blu-ray: 2750.- -AVSLUTTET!- - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5
Viser resultater 81 til 99 av 99
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    Melding fra selger er at spillerne gikk fra leverandør i dag, og ankommer lager i morgen... De får da et større antall spillere, så det blir mer enn nok til alle!
    Håper det gjelder oss som har bestilt uavhengig av powerbuy også, og om har betalt for over en uke siden. Kanskje alle løftene får dem til å jobbe litt overtid idag da.

Intermediate Mute sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    840
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så spilleren er på vei altså? Ser den er på lager (avshop)..?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Medfølgende filmer ?

Fikk nå denne mailen/pm fra avshop.

"Hei

Spillerne har blitt noe forsinket, men er nå på vei opp i budbil express fra vår leverandør i Sandefjord. Vi håper å klare å få disse inn til lager i løpet av dagen i dag, ev. blir de sendt ut tidlig i morgen.

Hvis du skal hente svarer det seg nok å avvente til rundt kl. 12.00 i morgen for å forsikre deg om at spilleren er tilgjengelig for uthenting.

Vi beklager forsinkelsen på det sterkeste, men kan som en liten bonus informere om at alle kjøpere på dette PowerBuyet får med 2stk Blu-ray-filmer på kjøpet; Blood Diamond og Batman Begins, slik at tilbudet er MEGET godt... "

Får her inntrykk av at avshop legger med ytterliggere 2 stk dvd,foruten de 2 som sony allerede har inkludert v kjøp av 550.

Eller vil de bare ta kredit for de som sony spanderer ?

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Det er såvidt jeg vet kun "norsk" S550 som gir medfølgende filmer, og ettersom en ikke i utgangspunktet har bestilt med dette som forutsetning synes jeg jo en bør være godt fornøyd når dette medfølger, spesielt til den griseprisen en tross alt har fått på denne spilleren!

Da ser det ut til at dette gikk i boks igjen, er nok mange som ønsker de skulle slengt seg på dette PowerBuyet gitt, men når det gjelder disse PowerBuyene gjelder det virkelig å følge med, for det er som oftest begrenset antall tilgjengelig.

Lykke til med ny spiller!

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja blir nok fornøyd når jeg omsider får den i hus,er bare litt grinete siden det har tatt litt tid med denne handelen føler jeg:???: .

Men for all del powerbuy konseptet er jo supert det,keep up the good work and the buyers will follow eller noe i den duren:-D

Mvh Helge

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Satser alt på at den er i hus til førstkommende helg da....

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei Vi beklager på det sterkeste forsinkelsen vi har hatt rundt leveransen av denne spilleren. Budbil er nå på vei fra vår leverandør, og vil ankomme lageret litt før kl. 16.00 i dag. Vi får derfor ikke sendt ut spillere før i morgen tidlig, men har høyeste prioritet på denne utsendelsen. Hvis du skal hente spilleren kan dette gjøres fra kl. 08.00 i morgen tidlig av, frem til 15.30. Adressen er Atlas spedisjon, smalvollveien 52. Vi ønsker deg en fortsatt god dag, og lykke til med en knallspiller! MVH AVshop

Her er den mailen jeg fikk idag. Så får jeg jo kanskje da bare håpe på at jeg får av den "norske" delen av forsendelsen siden det var med filmer jeg bestilte.

Intermediate Oban sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    859
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flott !
    At vi får mye for pengene når varene omsider kommer fram, kan det vel ikke være tvil om. :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Oban
    Flott !
    At vi får mye for pengene når varene omsider kommer fram, kan det vel ikke være tvil om. :-D

Hehe "omsider" kan jo se ut til å være det store spørsmålet her,nå skal ikke jeg fyre opp under:twisted: men ser jo ikke ut til at de har fått sendt de avgårde i dag heller.

Har ikke fått noen mail,status er heller ikke oppdatert på "min side" hos powerbuy.

men men,den som venter på noe godt venter jo forgjeves,ehhh det ble kanskje litt feil ,nei nå må jeg gå å tørke støv av bluray platene mine8) .

Active
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    308
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ViewMasteer
    Hehe "omsider" kan jo se ut til å være det store spørsmålet her,nå skal ikke jeg fyre opp under:twisted: men ser jo ikke ut til at de har fått sendt de avgårde i dag heller.

Har ikke fått noen mail,status er heller ikke oppdatert på "min side" hos powerbuy.

men men,den som venter på noe godt venter jo forgjeves,ehhh det ble kanskje litt feil ,nei nå må jeg gå å tørke støv av bluray platene mine8) .
    Ankom speditøren i Oslo i går kveld, jeg hentet min ved 12-tiden idag. Stod en pall med spillere der, kanskje en av de er din

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Otern
    Ankom speditøren i Oslo i går kveld, jeg hentet min ved 12-tiden idag. Stod en pall med spillere der, kanskje en av de er din

Ja får håpe det,dette blir min første bluray spiller,og jeg har allerede gått til innkjøp av 20 konserter/filmer som bare ligger å griner etter å bli spilt,så jaaaa jeg er litt UTOLMODIG:wink: .

Men som den opptimisten:roll: jeg er så går det vel bra denne gangen også,har den sikkert til nyttår hehe.

Kjekt at du har fått din da

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da skal jeg slutte å syte,fikk nettopp pakkesporingsnummer,så om jeg er jæ... heldig nå så har jeg den kanskje til helga,tvi tvi:-D

Active
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    308
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ViewMasteer
    Da skal jeg slutte å syte,fikk nettopp pakkesporingsnummer,så om jeg er jæ... heldig nå så har jeg den kanskje til helga,tvi tvi:-D
    Lykke til! Og med fulgte Men In Black og Hancock...:-D For min del passet dette myyye bedre enn Blood Diamond ++

Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    859
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Otern
    Lykke til! Og med fulgte Men In Black og Hancock...:-D For min del passet dette myyye bedre enn Blood Diamond ++
    Det passer mye bedre for meg også. Kan jo håpe på at jeg er like heldig.

Noen andre som har fått varene og kan fortelle hvilke filmer som er vedlagt?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Julaften kommer på forskudd

Men In Black og Hancock ankommet og selvsagt sonyen Dvs begge :-D :-D en VPL-HW10 kom samtidig som BS550.

120" Lerret er på vei.

Romet er ferdig og to nye reclinere er hentet, men det gjenstår oppkobling av Onkyo SR606 og vurdering av hva som skal bli nye høytalere.

Newcomer Hazze sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    193
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CAT3208
    Men In Black og Hancock ankommet og selvsagt sonyen Dvs begge :-D :-D en VPL-HW10 kom samtidig som BS550.

120" Lerret er på vei.

Romet er ferdig og to nye reclinere er hentet, men det gjenstår oppkobling av Onkyo SR606 og vurdering av hva som skal bli nye høytalere.
    Du må jo lage deg en profil her på forumet nå , og laste opp litt bilder

Fikk beskjed fra posten at den var ankommet 3 minutter etter stengetid. Så, jeg får nok vente til i morgen.

Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    859
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Blu-ray i hus !

Fikk melding om pakken i går kveld på mobilen da jeg satt på jobb (ca. 19.30).
    Slengte meg i bilen og hentet den før stengetid.

Vedlagte filmer var som jeg håpte, Hancock og MiB.
    Måtte strekke HDMI-kabel til projector og styre på litt før jeg kl. 00.30 kunne vurdere bildet på nykomlingen.
    På min tilårskomne projector (1280x720) var likevel bildet adskillig bedre enn 756-bildet fra DVD.

Forøvrig var spilleren breiere enn jeg hadde innbilt meg. Med sine 43cm fikk den akkurat plass i møbelet mitt - med et nødskrik. :-)

Jeg er meget godt fornøyd med kjøpet !!!

Newcomer Hazze sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    193
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg endelig fått hentet min. I esken var MiB og Hancock, som jeg heldigvis ikke hadde fra før. Blir spennende å prøve denne senere i kveld.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Endelig i hus :-)

Ja da har også jeg endelig fått min i hus,kom også her med mib og hancock i esken.

Jeg er nå omsider fornøyd:grin:

Takk for handelen AvShop og til deg Lygren som vel er den store initiativtageren og primus motor til powerbuy konseptet her på AvForum .

Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •