Nytt PowerBuy-tilbud: Sony BDP-S550 Blu-ray: 2750.- -AVSLUTTET!- - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 99
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Otern
    Igår var det 11 "påmeldte" - idag får jeg beskjed om at PB er kansellert pga. få deltakere ???

Noen som sliter med å telle ? minste antall var vel 5 stk, har 6 stk tatt repern idag ?
    Jeg tok ikke repern. 8) Registrerte meg som betalings klar ovenfor selger.
    Hvor mange vi var kunne være intresant og vite. Selger har ikke kanselert slik jeg vurderer dette. Megler hadde 11 stk på close tidspunkt

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg var også klar...og hadde registrert meg som betalingsklar...så da er vi ihvertfall 3 stk :???:

Newcomer Hazze sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    193
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var 12 stk 1 time før den gikk ut. Jeg og en kompis var 2 av de. Er sikkert bare noe krøll med systemet, som jeg forøvrig syntes var utrolig tungvindt og uoversiktlig å bruke.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som vet om dette powerbuyet er kanselert ?

Har betalt inn depositum og fikk også tidligere i dag mail ang vellykket powerbuy,men får ikke fullført betaling,hmmm:neutral: pussig.

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Beklager, men grunnet en feil har det gått ut en melding om kansellert PowerBuy. Dette er ikke tilfelle og vil bli rettet opp i ASAP.

Vi beklager at folk føler systemet er litt tungvindt til tider, og spesielt når det forekommer faktiske feil slik som dette selvsagt. Vi lover å jobbe med brukervennligheten så snart muligheten byr seg!

Newcomer Hazze sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    193
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg fått utført min betaling til PayEX. Kollegaen min som også meldte seg på får ikke betalt sin. Får se om dette retter seg opp i løpet av morgendagen.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Alt ordner seg for snille gutter (eller)

:-D Ser ut som om ting ordner seg.
    Jeg hadde lagt inn og fått godkjent av automatikken feil beløp (bruttobeløpet)og har nå i natt fått melding om å korigere dette beløpet av selger, noe som forøvrig nå er gjort.
    Bruttobeløpet minus forskudd ble ikke godkjent av automatikken i går, men i dag la jeg inn og fikk godkjent kr 2788,70.
    En liten usikkerhet er at jeg kan ha brukt desimalpunktum i steden for komma.
    Nå er det bare fryd og glede :-D

Intermediate Oban sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    859
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ikke kansellert likevel???

Godt jeg leste her!!
    Jeg var nr. 11 som meldte min interesse og betalte 3%. Fikk e-post om at jeg skulle betale resten av beløpet, men fikk det ikke til. Så fikk jeg ny e-post om at handelen var kansellert.
    Så da er det håp om at ting går i orden likevel. Men jeg har ikke fått noen beskjed på e-post om dette.

Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    859
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men jeg får fortsatt ikke betalt restsummen på 2788.7 NOK
    Mulig jeg må prøve hjemmefra etter jobb.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Betaling godkjent :-)

Ja da er betaling utført:-D ,så neste helg blir forhåpentlig en komplett BluRay weekend med vind og regn utadørs

Active
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    308
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja, venter fortsatt på beskjed fra selger om at betaling etc. kan forsette....

Men, men - valgt å korte ned ventetiden med kjøp av billig receiver på Electroworld ... og med på kjøpet fulgte Pioneer S-3EX til halv pris

Livet er hardt i disse finanstider:twisted: :twisted:

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

funkar inte

Jeg får fortsatt ikke utført siste del av betalingen. Følger linken jeg fikk på mail, logger meg inn men kommer ikke videre. Prøvd flere nettlesere da jeg trodde det var Opera som lagde krøll.

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zion
    Jeg får fortsatt ikke utført siste del av betalingen. Følger linken jeg fikk på mail, logger meg inn men kommer ikke videre. Prøvd flere nettlesere da jeg trodde det var Opera som lagde krøll.
    Det samme skjedde med meg da jeg forsøkte Opera (eller var det Chrome?). Men da jeg forsøkte med IE kom jeg videre.

Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    859
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Går fortsatt ikke...

Her nå kommet hjem og prøver å fullføre betalingen.
    Dette er første gangen jeg bruker Powerbuy, så det er mulig jeg gjør noe feil :

Jeg følger linken jeg fikk i e-mail. Kommer da til Powerbuy sin innloggingsside.
    Her logger jeg meg på som kjøper. Jeg får nå opp blu-ray spilleren jeg har bestilt, men finner ingen link til hvor jeg fortsetter betalingen.

Jeg bruker Internet Explorer. Er det feil hos Powerbuy, eller gjør jeg feil?

Forøvrig synes jeg at vi burde fått melding på e-mail om at kanselleringen var "falsk alarm".
    Mulig at det er noen som ikke er klar over dette.

Intermediate Eriond sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    646
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå kommer jeg til å drite i hele greia tror jeg. Det er jo bare tull dette her. Betalte depositumet som nr 6 tror jeg, og har vært inne og prøvd å fullføre handelen etter å ha lest her at det ikke var kansellert likevel.
    Sist gang jeg meldte meg på ett Powerbuy ble det også kansellert, og jeg tror ikke at jeg så noe til depositumet i etterkant heller. Så nå får de bare bli så sure som de vil. Jeg kjøper heller ett annet sted!

Edit: Det er nødvendig å gjøre store endringer i brukergrensesnittet på Powerbuy.no. Dette er altfor vanskelig å finne ut av, og jeg er ganske dreven i å handle på nettet. Har aldri vært borti mer rotete system desverre. Håper dere som driver dette kan få orden på ting, for ideèn og tiltaket er jo bra.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Eriond
    Nå kommer jeg til å drite i hele greia tror jeg. Det er jo bare tull dette her. Betalte depositumet som nr 6 tror jeg, og har vært inne og prøvd å fullføre handelen etter å ha lest her at det ikke var kansellert likevel.
    Sist gang jeg meldte meg på ett Powerbuy ble det også kansellert, og jeg tror ikke at jeg så noe til depositumet i etterkant heller. Så nå får de bare bli så sure som de vil. Jeg kjøper heller ett annet sted!

Edit: Det er nødvendig å gjøre store endringer i brukergrensesnittet på Powerbuy.no. Dette er altfor vanskelig å finne ut av, og jeg er ganske dreven i å handle på nettet. Har aldri vært borti mer rotete system desverre. Håper dere som driver dette kan få orden på ting, for ideèn og tiltaket er jo bra.
    Samma her, vil selfølgelig ha den spilleren fortest mulig. Unødvendig å lure på om jeg får kjøpt den, har jeg kjøpt den eller hva skjera?

Etter å ha fulgt linken via mail og logget meg inn på powerbuy så står det først litt info om spilleren og mulighet for å melde interesse. Under Powerbuy-detaljer står det:
    meldinger, Utført betaling % på ?
    Selgers navn, antall, totalt antall, betalt depositum, restbeløp osv, men det står ingen verdier bak noen av feltene. Samme hos dere?

Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    859
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zion
    Under Powerbuy-detaljer står det:
    meldinger, Utført betaling % på ?
    Selgers navn, antall, totalt antall, betalt depositum, restbeløp osv, men det står ingen verdier bak noen av feltene. Samme hos dere?
    Ja, samme her.

Active
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    308
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kommer for egen del inn i "fase 1" hvor jeg etterhvert får beskjed om at selger skal godkjenne innlagt pris + frakt før jeg kommer videre; tilbakemelding skal gis pr. mail. Dette har jeg nå gjort et par ganger med mange timers mellomrom, men null respons fra selger. Hva gjør jeg galt ???

PS: Hvilket beløp er riktig å legge inn ved avhenting ?

Forøvrig er brukergrensesnittet som nevnt tidligere av en annen verden, konstruert av IT-folk ?:???:

Intermediate Eriond sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    646
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kom også til "Fase 1"... Har ikke hørt noe ennå.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Otern
    Kommer for egen del inn i "fase 1" hvor jeg etterhvert får beskjed om at selger skal godkjenne innlagt pris + frakt før jeg kommer videre; tilbakemelding skal gis pr. mail. Dette har jeg nå gjort et par ganger med mange timers mellomrom, men null respons fra selger. Hva gjør jeg galt ???

PS: Hvilket beløp er riktig å legge inn ved avhenting ?
    Som det stod i mailen så blir det for meg ivertfall :Gjenstående beløp(totalbeløpet minus allerede innbetalt depositum): 2788.7 NOK (inkl frakt)

Får jeg ikke noe mer info om dette i løpet av tidlig morgendag, så driter jeg i det og handler på AV shop. Regner med jeg også får den tidligere der i fra i og med at den er på lager.

Going blue!

Side 2 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •