Digitalt Speilreflekskamera til ca 4-5000kr

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer overland sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    182
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Digitalt Speilreflekskamera til ca 4-5000kr

Hei
    Har tenk og gå til innkjøp av et Digitalt Speilreflekskamera til ca 4-5000kr.
    Er helt grønn på dette området,Er ute etter et kamera som har rask eksponeringstid,oppladbart batteri,og kan ta klare bilder på nært hold osv.
    Håper på svar om et godt kamera, og hvor det lønner seg og handle.
    Mvh
    Overland

Active teoh sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    328
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg var rimelig grønn på området for to måneder siden ( og er vel fortsatt det), og endte opp med et Nikon D60 som jeg er kjempefornøyd med! Japan Photo hadde ihvertfall en veldig brukbar pris på dette kameraet, og man kunne kjøpe med en kjekk lite forsikring som dekker hardhendt bruk

Brukte en del timer på å lese reviews på nett, samt se reviews på youtube. Endte til slutt på D60 da jeg syns det ligger litt bedre i hånden, og er penere enn tilsvarende Canon-modeller i samme klasse.

"Ta bilder på nært hold" - Hvis du da tenker makro-fotografering så er speilrefleks tingen. Men det blir fort ikke kameraet som blir dyrt, men linsene du trenger...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du klarer ikke gjøre noen bomkjøp ved å kjøpe et speilrefleks i dag tror jeg, ingen er utpregede dårlige kjøp. Titt på forskjellige kameraer, kjenn på hvordan de ligger, knappeplasseringen osv. Både Canon, Nikon, Sony, Pentax og Olympus har gode entrylevel kameraer i prisklassen under 5000.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •