Få til et tidlig powerbuy på Samsung LE-55A956??

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 20 av 20
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Få til et tidlig powerbuy på Samsung LE-55A956??

Nærmer seg lansering i Europa og prisene stabiliserer seg rundt 3000€ hos de billigste. feks LCD-TV Samsung LE55A956D, schwarz von Samsung bei Elektroshop Wagner.

Hadde det vært mulig å forsøke å hoste opp et par av de første partiene til Norge? Med priser på rundt 3000€ som inkluderer 19% moms bør vi komme godt under 30000 kr, direkte omregnet med "norsk" 25% moms er prisen drøye 25000Kr.

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Ja, dette er jo en utrolig spennende TV da, 200Hz og LED gjør den jo til en av årets mest spennende, sammen med Sonys 55X4500 selvsagt.

Vi skal sende ut "følere"!

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Glimrende!!!
    Denne TV'n skal jeg ha! Ventet lenge nok. Lest endel på tyske og amerikanske fora og det ser unektelig mer enn godt nok ut. Har inntrykk av at de første eiere har mindre kritikk å komme med enn mot forrige generasjon (A656). Sony har jeg ikke lest så mye om etter at jeg fikk med meg at de skal ha omtrent dobbel pris (veil. 66000 kr for 55"),og kan aldri tenke meg at prisen rettferdiggjør en evt. kvalitetsforskjell.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Ja, etter hva jeg så på IFA har LED virkelig kommet seg nå med siste generasjon. Denne modellen kommer nok imidlertid til å forbli en kuriositet en stund fremover, men hvis vi kan dra med oss en 10-15 AV-gærninger er det ikke umulig at det lar seg gjøre å få kjøpt TVen langt tidligere enn markedet for øvrig.

Jeg er selv faktisk litt interessert i denne modellen, så da gjelder det å prute ekstra godt...

Kommer tilbake med info når dette foreligger!

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Da har AVshop lagt ut tilbud på 55A956 til 28.500.- inkl. mva (+ frakt, men en kan også hente TVen på Alnabru hvis en ønsker dette).

Min. antall er 3stk.

Leveringstid er 3-6 uker, og melder en seg på må en kunne akseptere helt opp mot 6 uker. AVshop vil derfor ikke be om at betaling til PayEx (Escrow, som sitter på pengene til TVen er levert) før 2-3 uker før antatt levering.

Det kan absolutt svare seg å være tidlig ute på en slik modell, da den veldig raskt blir utsolgt hvis/når den "generelle" publiken blir klar over at denne finnes i salg.

For å melde din interesse går du inn på PowerBuy.no og registrerer deg som bruker. Du registrerer dermed interesse inklusive frakt, men kan under selve påmeldingen velge å hente TVen. Da er du sikret at du får match på din interesse. Det skader altså ikke å legge inn interessepris høyere enn oppgitt tilbudspris da du uansett får laveste tilgjengelig pris "tildelt" (som er 28.500.-).

Må si denne TVen frister veldig selv for eget vedkommende, men så var det de penga da...

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var raskt! Var et par tusen mer enn jeg hadde håpet, men hiver meg på! Tro det blir en stund til den dukker opp på andre måter!

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Ja, en av fordelene med PowerBuy er nok at vi kan være tidlig ute på denne type produkter og allikevel klare å oppnå nok antall... Vi får se, da er det 1 down, 2 to go!

Newcomer caines sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    221
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som vet om bordstativet er fast eller dreibart? Ser virkelig bra ut den her.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Det ser veldig fast ut, og jeg tror jeg testet det på IFA-messen også og synes å huske at det var fast...

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Stemmer, er fast "Swivel (left/right) No"...

Intermediate Egon sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    716
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vurderer 46" jeg... noen sjanse for at det blir noe powerbuy på den?

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    ...og der ligger 46-tommeren ute også, 17.950.- v. min. 3stk er selgers tilbud...

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    64
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne 55" må jeg virkelig vurdere om jeg skal bli med på et virkelig powerbuy.
    Var veldig nære å bestille LE52A656 i dag, og så kom jeg over denne tråden

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Er du klar for en grom-TV og aksepterer å vente en stund (vanskelig å si hvor lenge, det avhenger nok litt av hvor tidlig selger får lagt inn ordre) er det bare å slenge seg på! Har vi 2 mangler det bare en! Hadde jeg hatt penga skulle jeg slengt meg på jeg også gitt, men det var det da...

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    221
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Slites virkelig mellom denne og Pioneer PDP-LX5090. Noen som har kommet over noen seriøse tester av Samsungen?

Har sett på Pioneer 5090 flere steder og er ikke helt overbevist... Rett fra leveren virker den ikke så mye bedre enn min Panasonic PV-600, og det bør den jo være...

5 tommer ekstrea er jo heller ikke noe å kimse av :smile:

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    LED og LCD er jo veldig spennende på mange måter, men tror uansett ikke en Pioneer-plasma vil skuffe i alle tilfelle... For øvrig finnes det en egen teknisk tråd for denne TVen, og jeg tror det er best om videre teknisk diskusjon tas der!

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    221
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp, fortsetter i den andre tråden :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jeg lurer på om det er noen andre enn meg som vurderer denne nå om dagen?

Det går mot lysere tider og jeg ser behov for å få på plass en tv igjen (har kjørt med kanon gjennom de mørke månedene).

Kjenner jeg er veldig usikker på hva som er bra om dagen, men powerbuy på ca 26k på 956 virker fornuftig i mitt hode. Fritt frem for betraktninger rundt dette også.

Dernest lurer jeg også på om det er mulig å få en pris på et powerbuy på 966, samt info om det er andre modeller på trappene som gjør begge alternativene til skamme.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av YnO
    Det går mot lysere tider og jeg ser behov for å få på plass en tv igjen (har kjørt med kanon gjennom de mørke månedene).

Kjenner jeg er veldig usikker på hva som er bra om dagen, men powerbuy på ca 26k på 956 virker fornuftig i mitt hode. Fritt frem for betraktninger rundt dette også.

Dernest lurer jeg også på om det er mulig å få en pris på et powerbuy på 966, samt info om det er andre modeller på trappene som gjør begge alternativene til skamme.

Jeg er interessert hvis prisen blir fornuftig.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg rotet litt rundt på o-store-nettet i går og fant noen priser fra fyndbörsen. (derav også ute etter å sanke interesse på 63" plasma fra samsung ;-)

Der åpenbar også Samsung LE-55A966D1W/XXE seg til den nette pris av 31.990,00 SEK / STYCK. Omgjort i norske kroner tilsvarer dette 24.952,20 nok...

Merk at dette også er 966. Denne har mpeg4 koder som gjør det mulig å få rikstv rett på tven, samt norske menyer.

På dette kommer det også 1170,- i frakt (mener jeg), men iom at vi har samme moms og det ikke er toll på elektronikk blir regnestykke ganske bra. Om det er mange som går sammen burde vi kunne få til et powerbuy som gir noe rabatt og gratis frakt til oslo, men det er spekulasjon fra min side ;-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •