Perforert stålplate og pulverlakkering (DIY Rack) - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Guru RuneW sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sarpsborg
    Poster
    11,035
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Kokken
    Brente finge! Du fikk meg til å huske P-ampen. Selvsagt blir det bygging av P-rack til jul!
    Vi GLEDER oss allerede, Kokken!

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I dag trekte jeg siste sub-kabel. Første forsøk for noen dager siden gikk ikke langt da kabelen jeg kjøpte hadde for stor friksjon. Men med hjelp fra W og en neve 3M glidemiddel, da gled den lykkelig på plass
    Ja, nei hva skal man med glidemiddel hvis ikke W hjelper til?

Hmmm, lokal helikoptertur? Hørtes ut som en tur med et utdrikkingslag! Er det noe giftemål på gang: Skal du til alters? Fest?
    Hehe, nei jeg håper å slippe flere ganger til alters. Har vært der to ganger. Den ene i form av å være forlover, og jeg kan jo ikke drive å bruke uttrykket WAF uten å være gift, så da måtte man ned på kne gitt!
    Like nervøs begge gangene. Ikke fordi det er så skummelt å være verken forlover eller å gifte seg, men fordi man VET at man må holde den forbaskede talen senere på kveldn. Takk GUD for General snus og div Cognac, så ordna deg seg begge gangene :wink:

Var en liten tur offshore for litt service på noe AV-utstyr, og på hjemveien så jeg jammen ta meg kåken til Tiger (Garasjen på siden av huset hans er veldig lett observerbar fra fugleperspektiv).

DrE

Moderator Kokken sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,576
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan nevne at det dumpet en pris inn i mail-boksen i dag. RMIG melder at de ønsker 120,- kr pr plate for de målene jeg sendte inn i 3mm tykkelse ubehandlet stålplate og ca 40% hullåpning (Ø10mm cc 15mm i trekantdeling).

Vel og merke er prisene uten knekk på fremkant og bakkant da jeg ikke hadde spesisfiert det. Lakkering kommer også i tillegg og da 2500,- for normal lakktype (alle 6 platene).

Det står ikke spesifikt, men jeg vil tro at prisene er uten mva...

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •