Skap med "spesielle" mål

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Skap med "spesielle" mål

Hei,

Vi tenkte å utnytte plassen mest mulig ved siden av et skap på kontoret til noe nyttig. Problemet er å utnytte plassen mest mulig og samtidig finne noe som passer inn.

1. Bredden kan ikke overstige 60 cm
    2. Høyden kan ikke overskride 109 cm (grunnet sikringsskap)
    3. Vi ønsker å utnytte plassen, så skapet/kommoden/oppbevaringsenheten bør være størst mulig innen for disse må
    4. Utførelse enten eikefinert (lys), eik (lys)eller hvitt
    5. Prismessig bør det ikke overstige 2k, helst minst mulig

Hvis noen tilfeldigvis kommer over noe slikt, eller vet om noe, så hadde vi blitt veldig glade for tips.

Jeg har også sett på muligheten for å bruke vanlig ramme til kjøkken og legge ove en benkeplate av noe slag, samt dør. Ellers har jeg sett mange variasjoner av kommoder som har 40, 45, 70, 80 cm bredde, men veldig lite med nettopp 60 cm.

/S

Active AVsmurfen sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    373
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det første som faller meg inn her er IKEA. Kjøkkenmodulene der er billige og finnes med mange forskjellige mål. Du sier ingenting om dybde, men IKEA har to ulike dybder på hhv. under- og overskap. Innmat velger du selv, det samme gjelder dør. Det eneste jeg er litt usikker på er høyden, men de har høye overskap som er beregnet på å nå opp til taket.

Har selv bygd en skjenk av slike overskap med glasshyller, vitrinedører og heltre topplate. Bredden var omtrent 1.5m, og prisen kom på under 2k.

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei,

Jeg har vært inne og tittet på diverse skap på Ikea og de har mange valgmuligheter. Dybden kan være inntil 60 cm, så jeg ser ikke på det som noe stort problem. Det er verre å finner "ferdige" skap/kommoder med de høyde/bredde kriteriene som finnes.

/S

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •