Hjelp til å finne passende adapter eller convertor

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjelp til å finne passende adapter eller convertor

Plukket med meg en elektronisk dingseboms fra statene som bruker en adaptor som kun tar 120V 60Hz input. Jeg kan ingenting over hodet om elektronikk, så jeg jeg prøver å drive research her, men min enorme mangel på kunskap om elektronikk slår kjepper i hjulene. Jeg er usikker på hva som er beste løsning. Skal jeg satse på en omformer fra 230, eller hva nå enn vi bruker her, til 120, eller skal jeg prøve å finne en ny adaptor. Bruksanvisningen sier at hvis jeg trenger å kjøpe en ny adaptor, at jeg må forsikre meg om at den gir 9V AC med 800mA. Selve adaptoren som fulgte med gir 1000mA, men jeg antar at produsenten mener at den aldri vil bruke mer enn 800. Ikke vet jeg. Uansett, jeg klarer ikke finne ut av dette selv. Adaptorene jeg leser om oppgir ikke hvor my mA de kan gi, og ser for det meste ut til å gi DC. Jeg ville satt stor pris på hjelp.

Intermediate Herminator sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Kjøp adapter på biltema eller clasohlson, det står på de hvor mye mA de gir på de forskjellige spenningene. Skal ikke være noe problem å finne en som gir mere enn 800mA på 9V. Koster maks 150kr og disse kjører du rett fra veggen, altså fra 230v.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •