Priser og utvalg av BluRay filmer

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Priser og utvalg av BluRay filmer

Har vært en tur innom diverse butikker og det som stort sett er gjennomgående de fleste steder er dårlig utvalg og høye priser, bortsett fra på Lefdal i Sandvika. Der kommer det mer og mer bluRay filmer hele tiden og alle er satt til 199,- det er selvfølgelig større utvalg på nettbutikker, men jeg er av dem som liker å gå i en butikk å kjøpe slike ting. Så vil absolutt anbefale dere alle turen til Sandvika og da Lefdal! Her er en butikk som virkelig satser på dette feltet, samtidig selger de ut det de har igjen av HD-DVD filmer til 49,- Så hvis noen er interessert i det så dra dit, det begynner å bli få igjen av disse filmene riktignok.

Intermediate cowboy bebop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    1,427
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Coop har hatt bluray til 169,- lenge nå.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    93
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TheGreek
    Har vært en tur innom diverse butikker og det som stort sett er gjennomgående de fleste steder er dårlig utvalg og høye priser, bortsett fra på Lefdal i Sandvika. Der kommer det mer og mer bluRay filmer hele tiden og alle er satt til 199,- det er selvfølgelig større utvalg på nettbutikker, men jeg er av dem som liker å gå i en butikk å kjøpe slike ting. Så vil absolutt anbefale dere alle turen til Sandvika og da Lefdal! Her er en butikk som virkelig satser på dette feltet, samtidig selger de ut det de har igjen av HD-DVD filmer til 49,- Så hvis noen er interessert i det så dra dit, det begynner å bli få igjen av disse filmene riktignok.
    Jeg må si jeg blir litt fascinert når folk heller vil bruke ekstra mye tid, energi og penger på å gå i en fysisk butikk fremfor å bestille over nett raskere, til en billigere penge (ofte halvparten av norske priser) og få det i postkassen... Men for all del, gjør som du vil.

Intermediate magnuswb sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De fleste butikkene i Sandvika begynner å få bra med utvalg av Blu-ray. Gjelder egentlig alle elektro/plate butikker. Utvalget blir bare bedre og bedre. :-D

Intermediate Pinguz sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ghaddafi
    Jeg må si jeg blir litt fascinert når folk heller vil bruke ekstra mye tid, energi og penger på å gå i en fysisk butikk fremfor å bestille over nett raskere, til en billigere penge (ofte halvparten av norske priser) og få det i postkassen... Men for all del, gjør som du vil.
    Nå veit jeg ikke hvor langt du har til butikken, men det må være et drøyt stykke, hvis det er raskere å bestille film fra nettet, enn å gå og handle den selv!

Intermediate Scorpioen84 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,585
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje han går i 2dager en vei, for å kjøpe, og to dager tilbake...
    For så å stoppe i tollen noen uker før han kommer seg hjem...

Om prisene er riktige så kjøper jeg også i butikk, heller det en å vente en uke på at filmen skal komme...

Å spontankjøpe en kul film man kan kose seg med samme kveld er kos... :-D

(men har kjøpt 20 av 23 Blu-ray på nett)
    | KK DXD-12012 | KK Quattro | Sherbourne PA160 | Onkyo 818 | TW700 |

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •