Powerbuy Onkyo TX-SR606

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 6 1 2 3 4 5 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 108
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Powerbuy Onkyo TX-SR606

Jeg har registrert min interesse for denne receiveren på powerbuy.no. Vet ikke helt hvordan tjenesten fungerer, men ettersom produktet ikke er aktivt enda så er det kanskje ikke nok folk som er interesserte??

Håper flere melder sin interesse før helgen slik at dette powerbuy'et kan bli noe av! Jeg har lagt inn en grense på maks 5500,- inkludert frakt og omkostninger. Ettersom det allerede har blitt solgt receivere til den prisen via powerbuy håper jeg det kan la seg gjøre igjen?!

Så meld din interesse snarest!!

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Foreløpig foreligger det ingen tilbud fra noen selgere på denne receiveren, jeg tror selgeren er opptatt av å få levert de to første partiene som ble solgt først (som leveres i disse dager).

Du skal ikke se bort fra at selger legger ut nytt tilbud på disse snarlig, og da vil du som har forhåndsregistrert din interesse ha førsteretten til å melde deg på. Det er kjekt hvis det er mange som har meldt sin interesse og få enheter tilgjengelig!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kontaktet Mono i forrige uke for å forhøre meg om leveringsstatus, og beskjeden jeg fikk da var at de akkurat hadde fått inn et parti og kunne levere på dagen dersom jeg for eksempel dro til Oslo Hificenter og kjøpte en receiver der. Så da får vi vel bare håpe at interessen for dette produktet er såpass stor at nok melder seg på samt at noen kan tilby produktet til den prisen den ble solgt for sist:-)

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Da er det nytt PowerBuy i gang på denne. PowerBuyet går direkte til påmelding ettersom det er nok interesserte i det selger la ut tilbudet, så hvis du har lagt ut interesse kan du melde deg på relativt snarlig!

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    heh registrerte min interesse tidlig ikveld, og bare noen timer senere blir det altså lansert. Kjekt.

Men jeg får ikke meldt meg på selve kjøpet enda? Drøyer det?

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Joa, du skal ha full mulighet til å melde deg på. Bare logg deg inn, så ser du en rød link du klikker deg inn på. Dernest registrerer du påmeldingen. Gi beskjed hvis det ikke funker.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    ...sorry, ser ut som om matchemotoren har gått litt i stampe... Du vil snart få mulighet til å melde deg på...

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe bra. Ble litt redd et sekund der :P Ser også at det er noe rart med klokken her på forumet? Jeg får opp at du skrev ditt svar 01:00, som jo er nesten to timer før jeg stilte spørsmålet....

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Klokken stiller du i kontrollpanelet ditt (http://avforum.no/forum/usercp.php)... . Du velger GMT +2.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ser dårlig ut, men må nesten køye. Satser på at det fungerer når jeg våkner.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Finner ikke lengre dette tilbudet på powerbuy. Jeg har betalt, men er salget fyllt opp og avsluttet?

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Det er alltid en 12-timers "delay" etter det foreligger en match, da de som har forhåndsregistrert sin interesse skal ha mulighet til å sikre seg sine reserverte antall første. Nå ligger PowerBuyet ute for påmelding for alle (ligger på forsiden), og det er så langt 3 påmeldte.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser at vi kun mangler 1 påmeldt nå for at dette powerbuyet skal gå igjennom. Håper noen flere melder seg før fristen går ut:-D

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har litt problemer her...får beskjed om at vi er i betalingsfasen og at jeg må gjennomføre payex betaling. Når jeg går inn på "Make payment" så kommer jeg inn på punkt 1 i en liste:

1. Kjøper starter transaksjonen.

Denne fylte jeg ut i morges men ingenting mer skjer. Har skrevet mail til powerbuy og i tillegg lagt igjen beskjed til forhandler (avshop) via powerbuy, men ingen respons hos noen.

Er det normalt at punkt 1 skal ta så lang tid?

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    ...er alt i orden nå gunnberg?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jepp.

Synes likevel det burde legges inn en sperre når du har gjort unna punkt 1. Når jeg gikk inn på ordren noen timer senere, kom jeg rett til skjemaet på nytt og endte opp med å fylle det ut to ganger.

Hva med en beskjed eller plakat som sier at man venter på at selger skal godkjenne pris?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flere problemer her nå. Jeg var inne på powerbuy igår og gjorde det som skulle til for betaling. Fikk tildelt et KID nummer, kontonummer etc og satte opp en kontooverførsel. Disse pengene gikk over idag morges, men likevel har jeg fått to purringer fra powerbuy på at betalingsfristen holder på å gå ut.

Virker som det er mye bugs i powerbuymaskineriet, men regner med det er ting de jobber med å rette opp.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var den nye receiveren hentet. Giur bestilling og betalingssystemet terningkast 3 slik det er idag. Trukket opp fra 2 av prisen. Det er først og fremst interaktiviteten på hjemmesiden underveis i bestillingsprosessen som trekker ned. Det burde ikke være mulig å gå inn og fylle inn skjemaer, sette opp betaling etc mer enn en gang. Ekstremt stor bug imo.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Integrasjonen mot betalingsløsningen levert av PayEx er pr. dato ikke implementert, men det skyldes utelukkende PayEx, ikke PowerBuy. Samtidig er PayEx eneste aktør på det norske markedet som leverer denne type escrow-løsninger, så det må en rett og slett bare leve med.

Samtidig er avtalen med PayEx langsiktig, og vi har som klar intensjon å integrere systemene bedre i fremtiden.

Dette er derfor dessverre ikke noe vi får gjort noe med omgående, gunnberg, men vi er selvsagt svært klar over at et tettere integrasjon hadde gjort prosessen enklere å forholde seg til, så det SKAL på plass med tider og stunder!

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tror du misforstår problemet. De mest irriterende momentene for meg lå i websidene til powerbuy.

1. Powerbuyet er igang og man er i betalingsfasen. Kjøper skal så starte transaksjonen. Man gjør dette og får en referansekode. Det burde nå helt klart vært lagret et sted at jeg har gjennomført dette. Slik det er nå kan jeg åpne powerbuysiden to timer senere og ingenting tyder på at jeg har gjort min del. Skjemaet ligger klart der for å fylles ut så mange ganger man måtte ønske. Siden burde endres til en plakat om at jeg har gjort mitt og at vi nå venter på at kjøper skal gjennomføre punkt 2.

2. Hvis dere er plaget med delay fra payex ville jeg lagt til en linje i purremailen på betaling om at man kan se bort fra purringen hvis man har betalt siste 12 timene eller noe.

Side 1 av 6 1 2 3 4 5 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •