Powerbuy Onkyo TX-SR606 - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 6 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 SisteSiste
Viser resultater 81 til 100 av 108
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av guerilla
    Har dere alle andre motatt sendingsnummer? Hvorfor er ikke dette tilfellet hos meg? Jeg hører også til i "puljen" som skal motta receiveren denne uken.
    Har mottatt sendingsnummer ja, men finner ikke pakken på posten sin sporingstjeneste, selv om AVShop sier at pakken var sendt 3/9.
    Merkelig.

Newcomer Vassis sin avatar
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    237
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikkje motteke noko som helst eg heller
    Har ikkje hørt om når eg eventuelt skulle få den tilsendt heller. Nok ein gong dårleg kommunikasjon av AVshop?

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Alle har fått tilsendt pakkenummer nå, sjekk meldingsboksen din når du logger deg inn på PowerBuy (og det er også sendt ut mail til deg med direkte link).

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Send mail til support@powerbuy.no om du fremdeles ikke finner noe pakkenummer.

Medlem siden
    May 2008
    Poster
    237
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sendt mail til PB.

Men den meldingsboksen, kvar er den?

Ikkje nokon meldingsboks i min meny. Går inn på "Min aktivitet" og trykker på "Meldinger" under varen og kommer til ei beskriving av varen. Trykker på "Betalingsfasen" og kommer til siden der det står at betalinga er fullført, då er det vel berre sendar ein ventar på.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Hei igjen. Du var med på den siste runden, og der venter selger fremdeles på innbetaling fra en av de to påmeldte. Får ikke selger dette innen dager kanselleres vedkommendes ordre og din sendes i bestilling. Husk imidlertid at angitt leveringstid er 14 dager ETTER innbetaling fra samtlige foreligger, og ettersom salget av denne receiveren tar helt av må du kunne påregne å måtte vente litt. Selger får imidlertid inn nye receivere fortløpende og vil sende ut din ordre så kjapt det lar seg gjøre. Videre kommunikasjon rundt dette er det fint du tar direkte mot selger.

Medlem siden
    May 2008
    Poster
    237
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har vert i kontakt med AVshop no, og dei seier det samme som deg. Og det syns eg er beroliggande, berre det å vite kva som skjer.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk min 606 i går, men den kom med engelsk stikk, hvilket jeg ser at andre også har opplevd tidligere. Må innrømme at jeg blir litt irritert. Kjedelig å endelig å forsterkeren i hus, bare for å oppleve at man ikke kan bruke den. Det fulgte riktignok med en ekstra strømkabel tilpasset norske forhold, men jeg kan jo ikke uten videre bytte den med den andre, som tross alt er fastmontert. Løsningen blir vel å kjøpe en adapter, eller sende forsterkeren tilbake for å få det gjort skikkelig.

Andre som har opplevd det samme etter dette powerbuyet fra Avshop?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har akkurat fått min i hus jeg også, og det er engelsk stikkontakt på min også. Det mangler også 3 hdmi kabler i forsendelsen som jeg bestilte samtidig.
    Venter på tilbakemelding fra Avshop nå ang. hdmikablene, men stikkontakten oppdaget jeg ikke før etterpå...

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Hvis det mangler adapter sender dere mail til salg@avshop.no med adressen, så sendes det ut omgående...

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    164
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Tragisk!

Syntes det er synd og tragisk av avshop.no at de ikke har sjekket dette med engelsk stikkontakt før de sender ut receiveren. Syntes ikke dette er holdbart. Nå er det over en måned siden jeg betalte for denne, så må jeg vente en noen dager/1 uke sikkert før jeg får testet denne. Da har det bare tatt 7 uker siden jeg meldte med på powerbuyet..Huff!!
    Hvis serivcen er slik, kjøper jeg i butikk neste gang..

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hm, har alle 606'ene engelsk stikkontakt? Jeg holder på med prosessen med powerbuyet som nå akkurat ble ferdig. Visste ikke at det var engelsk kontakt.

En adapter er minimum ja, men burde vært opplyst om.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg synest også dette er uholdbart av Avshop å sende ut produkter på det norske markedet med en strømkabel som ikke passer her til lands. Adapter er jo egentlig bare en nødløsning synest jeg. Skulle jo nesten tro att dette er ett produkt som ikke er beregnet på det norske markedet...

En annen ting er att de heller ikke klarte å levere hele ordren. Bestilte også 3 stk Hdmi kabler sammen med denne. De var ikke med i forsendelsen heller.
    Sendte mail om dette til Avshop og fikk til svar att lageret ikke hadde fått beskjed om å sende med kabler og att de beklaget dette.
    Får håpe de klarer å sende kabler med rett lengde og farge nå da.

Dette må jeg kalle amatørmessig. Her har nok Avshop ett komunikasjonsproblem mellom kontor/ordremottak og lager.

Etterlyste også kvittering/garantiseddel i samme mail, som jeg heller ikke har fått. Den biten av mailen har de unnlatt å svare på.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Ja, temmelig surrete å ikke sende med overgangen. Når først overgangen følger med er jo det hele uproblematisk da. Det er vel ingen overraskelse av receiverne er hentet fra EU av selger, hvis ikke hadde den jo kostet flere tusen ekstra.

For øvrig gjelder jo selvsagt full angrerett, det er jo det som er så fint her til lands. Send receiveren i retur hvis du ikke er fornøyd!

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Adapter skal jeg nok alltids klare å leve med, men kvittering/garantiseddel med påført serienummer bør jeg også få itillfelle en eventuell garantisak seinere....

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Ja, det får du jo selvsagt sendt ut i etterkant, dette er en seriøs aktør som har operert i markedet i åresvis. En har selvsagt også full reklamasjonsrett ihht norsk regelverk når selger er norsk.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selvsagt og selvsagt, det virker nå ikke som noe er selvsagt her..... men jeg håper nå de får ordnet oppi og sendt både det ene og andre som manglet ved denne forsendelsen.....

Medlem siden
    May 2008
    Poster
    237
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fekk reciveren i dag Gjekk utruleg kjapt levert, med tanke på at AVshop ringte meg på torsdag og spurte kva farge eg ville ha.

Men eg også fekk engelsk kontakt. Det rare var at der låg ei norsk ledning også, med apparat-kontakt. Korleis dette var tenkt er eg ikkje sikker på sidan der ikkje er laus ledning, men smart var det ikkje. Det var ikkje verre enn ein tur på Clas.

No er eg berre glad eg har ein reciver i hus

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Angry Ble frustrert

:-x Fikk min onkyo i posten igår. Men det var engelsk kontakt påmontert. I ren frustrasjon klippet jeg av kontakten og monterte på en jordet stikkkontakt men det fungerte ikke. Får lys på at den er i standby. Men når jeg trykker på on, blir det svart. Noen som har et godt svar på hvordan jeg skal få denne reciveren til å virke? Har ventet nesten 4 uker på å få den levert hjem til meg.
    Å jeg har ikke chlas olson i nærheten :-( Kanskje dere i av shop kan sende en ny kontakt til meg:?:

Mvh Kentyboy

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Ehm, klippet du av kontakten?!? Det bryter jo garanti og det som måtte være... Overgangen er jo som nevnt i posten, er sikkert hos deg mandag, så jeg foreslår at du pent påmonterer ledingen som medfulgte og håper du ikke har ødelagt noe.

Side 5 av 6 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •