Baby Call? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24

Tråd: Baby Call?

Intermediate partyboynr1 sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,014
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ok.. Skjønner Super nova er bra, og en mange er fornøyde med. Har heller ikke sett noen er misfornøyd med den. Så den er nok favoritten til nå

Får se om jeg slenger inn en bestilling på denne i løpet av dagen: Super Nova Digital Babycall ~ Babycall ~ Sikkerhet først!

En julegave til oss selv

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    160
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne kan jeg anbefale:
    Babycall - Familieprodukter

Hadde tidligere noe greier fra Clas Ohlson som ikke falt i smak hos madammen.
    For mange knapper og vanskelig å vite om den faktisk er slått på (husker ikke navnet)

Hartig-modellen er enkelheten selv. Aldri noen som slår inn på den, god rekkevidde og vibrasjon slik at den kan brukes når man bruker ipod e.l.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Rimeligere her

Sitat Opprinnelig postet av partyboynr1
    Ok.. Skjønner Super nova er bra, og en mange er fornøyde med. Har heller ikke sett noen er misfornøyd med den. Så den er nok favoritten til nå

Får se om jeg slenger inn en bestilling på denne i løpet av dagen: Super Nova Digital Babycall ~ Babycall ~ Sikkerhet først!

En julegave til oss selv
    Hei, driver å kikke litt etter det samme, og fant Super nova til en litt rimeligere pris herfra Nova Babycall Supernova [Nova Babycall Supernova] - kr.1.199 : Tøffeliten AS, Velkommen til vår nettbutikk

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg må si at jeg kan anbefale SDC530 til 1245 hos AMENTIO / PHILIPS AVENT Babyalarm DECT 330m Hvid/blÃ¥ genopladelig forældreenhed taske på det varmesete, veldig greit også med lysvarsling slik hvis man sitter i hjemmekinorommet ser man det lett hvis ungen lager lyd

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •