Elektriske ting i Malaysia?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate b-ill sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    972
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Elektriske ting i Malaysia?

Skal til Malaysia i sommer og har da planer om å kjøpe meg et nytt kompakt kamera før jeg reiser nedover. Noen som har handlet slike ting i Malaysia? Lurte på kanskje om jeg skulle vente med å handle til jeg kom ned dit, kanskje det er mye billigere? Lurte også på å kjøpe meg en nikon linse der til mitt dslr.

Intermediate jozho sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    1,530
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke handlet kamera og forbruker elektronikk, men hvis du skal til Kualalumpur så må du stikke innom Pudu(?) marked. I en av sidegatene som går ut fra markedsplassen ligger det en rekke med små elektronikk sjapper, hvor du bl.a finner hyllemeter med elementer, delefilter komponenter og annet snacks. Er i det minste et morsomt syn. Og prisene er/var helt ville. (10 år siden jeg var der, var det som tente min diy flamme )

Intermediate b-ill sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    972
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, er alltid moro å kikke på sånne ting. Hvertfall når dama skal innom sikkert alt som finnes av klesbutikker.

Noen s om forresten vet hvordan det er å få en skredder til å sy dress, hvor lang tid sånt tar og hva det koster?

Har kikket litt mer på foto der nede nå, fant forresten ei kjekk side, PhotoMalaysia - Malaysia First & Largest Online Photography Community!

Ser ut som dyrere ting her i norge er i billigere der nede, mens ting som ikke er så gale i prisen her er det ikke så altfor mye forskjell, noen ganger er norge faktisk billigere også.

Active HKviking sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    448
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Kl

Malaysia er ikke billig i Asia men muligens billigere enn Norge. Jeg er i Kuala Lumpur ett par ganger i året å finner ikke så mye gadgets som er billigt. Dress får du sydd deg for en OK penge. pleier å ta ca to dager. Et tips! ta med deg favorittdressen din. De er veldig flinke til å kopiere. Da slipper du å komme hjem med noe som ikke ser helt ut til å stemme.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •