powerbuy på ipod touch 32 gb?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

powerbuy på ipod touch 32 gb?

Er ny på powerbuy konseptet, usikker om det er riktig type produkt for dette...

Noen andre som er interessert i iPod Touch 32 GB? Så at Logitech Squeezebox Duet lå ute, så hvorfor ikke iPod Touch? *håpefull*

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Spørsmålet er nok om det er noe som helst marginer på denne type produkter... En kan jo alltids håpe, men jeg tror nok antallet i så fall må opp i 100+. Et såpass generelt produkt tror jeg derfor krever en del større brukermasse for å kunne generere den nødvendige grad av etterspørsel.

Uansett, takker så mye for forslaget - og hvis det er mange her inne som kunne tenke seg det samme er det jo mulig vi kan gjøre litt "research" der ute i den store verden... Jeg tror imidlertid neppe vi vil få spesielt mange interesser registrert ved å bare legge ut produktet på PowerBuy, til det er dagens brukermasse litt for orientert mot mer tradisjonell AV (naturlig nok ettersom konseptet i første omgang kun markedsføres på AVforum...).

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Cool

hehe, ja det er et godt poeng. Må si jeg var overasket over prisen på Onkyo 606... nølte ikke for å si det sånn Jeg må bare rose for PowerBuy løsningen dere har laget

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •