Nytt PowerBuy: Samsungs nye 40 og 46" A656 - 50.000:1, 100Hz, 4x HDMI

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 58
    Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)

Nytt PowerBuy: Samsungs nye 40 og 46" A656 - 50.000:1, 100Hz, 4x HDMI

Da ligger disse ute med tilbud på hhv. 12000 og 15950.- inkl. mva. I tillegg kommer frakt, men den kan ev. også hentes på Alnabru i Oslo.

Leveringstid er 2-3 uker etter alle innbetalinger er registrert, og minsteantall pr. modell er 10stk.

Kort oppsummert har TVen:

-1080P
    -50.000:1 dynamisk kontrast
    -Et stilig nytt design med et lite rødskjær
    -100Hz
    -4x HDMI-porter

For at disse PowerBuyene skal komme i gang registrerer du deg først som bruker på PowerBuy.no. Deretter søker du på "Samsung" og finner den TVen du er interessert i. Du legger dernest inn makspris INKLUSIVE frakt. Hvis du bor i Osloområdet kan du som nevnt velge å hente TVen i stedet hvis du heller ønsker det, og da sparer du frakta. Legg uansett inn interessepris inkl. frakt for å sikre match.

Så snart det er registrert minst 10 interesserte aktiveres tilbudet...

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    ...vi minner også om at vi har fått et helt nytt system for PowerBuys, der bl.a. betalingen din sikres hos PayEx betalingsgaranti frem til selger faktisk har levert varen(e) dine...

Prisene du får opp når du logger deg inn er videre inkludert frakt og MVA, slik at prisen vil være lavere hvis du kan hente ut TVen i Oslo (kun hentegebyr på 75.-).

Jeg har for øvrig sett modellen i levende live her i USA, og den er langt mer diskrete i rødfargen enn bildet tilsier. Utrolig stilig faktisk...

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    85
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ser at laveste tilgjengelige pris er Kr16,750.00 ... Hva skjer om jeg legger inn "bud" på 15000 f.eks?

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Hvis du legger inn "bud" på 15.000 blir du ikke matchet før prisen inklusive frakt er såpass lav. Sannsynligheten for at prisen havner på 15.000 er temmelig lav i løpet av de neste 14 dagaene, så jeg antar resultatet blir at din interesse bare blir liggende...

Det er pr. dato 1 match, og legger du inn en interesse som matcher er dere oppe i 2. Det er mye mulig selgeren velger å redusere minstekravet på dette PowerBuyet hvis antallet interesserte kommer opp i 3-4....

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Selger har nå aktivert PowerBuyet med minimum 5 påmeldinger. De som på forhånd hadde registrert interesse har 12 timers "forsprang", men etter dette vil alle kunne melde seg på.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    85
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tenkte jeg nå sku endre budet mitt... Men finner ikke den "menyen" som det står antall interreserte, og pris lenger...? Mye mulig jeg er blind, men jeg har også sletta budet mitt, for å prøve å få det opp igjen....

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Nå som tilbudet er aktivert er det for sent å legge inn interessen din, så du må vente 12 timer først... Du kan selvsagt uansett søke opp produktet under "søk" og legge inn en interesse på en lavere pris enn det aktuelle PowerBuyet.

Er klar over at det er litt å sette seg inn i hele systemet, men vi skal gjøre det vi kan for å forklare det hele på en bedre måte etterhvert! FAQ-linker med info overalt er jo det som må til...

Uansett, i løpet av tidlig i morgen skal det være klart for påmelding på dette PowerBuyet.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    85
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Finner ikke noe pris på 46" i dag heller jeg.. På 40" står det..

Menyen jeg snakker om er denne:

Lowest Available Offers
    - Pris: Kr12,283.0 - Min. antall: 10 - Max. antall: 20 - Matchede Interesser: 1

Er det noen som finner denne under 46"??

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    ...den skal dukke opp snarlig, vi beklager dette...

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    ...er noe surr med endringen til korrekt fase, så det er mulig du må vente til i morgen får du får meldt deg på... Det er allerede en påmeldt, og selger reduserer trolig minsteantallet til 5, så det skal ikke mer enn 3 påmeldinger til før dette PowerBuyet er en realitet.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    85
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fortsatt ikke noe...?

Vanskelig å få til noe powerbuy, når det ikke engang står pris i annonsen... :s

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Da ligger den ute, beklager forsinkelsen! Ligger på forsiden, bare å logge deg inn.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    85
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men den mangler fortsatt den: Lowest avaliable offer "menyen"

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Du klikker bra på produktet under "Siste Sjanse!" og melder deg på derfra...

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    85
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er jevnt over pc interressert, og sitter utallige timer i uka på nettet, og begriper ikke hvorfor jeg skjønner en dritt av powerbuy sida..

Første gangen jeg la inn bud gikk det greit, men etter det, så finner jeg ikke engang minsteprisen på produktet.. Mye mulig jeg er stokk dum i dette tilfellet, men uansett hvor mye jeg leter, så finner jeg ingenting..

Hvor vanskelig skal det være å få opp den menyen nevnt i tidligere innlegg? Menyen står jo i alle andre annonser...

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    ...det er definitivt ikke deg det er jo galt med, søkte opp produktet og det ligger jo faktisk ikke noe PowerBuy på det der... Vi skal få fiksa det ASAP.

MEN - du finner allikevel det aktuelle PowerBuyet ved å sjekke forsiden for "Siste sjanse!". Samsung-TVen er oppgitt som den andre av tredje aktive PowerBuys.

Alternativt kan du søke opp produktet og velge å "Registrere din interesse". Dette gjør du hvis du mener at prisen på TVen (16.250.-) på det aktuelle aktive PowerBuyet er for høy.

Vi beklager litt feil her og der nå i børjan og er jo veldig takknemlige for tilbakemeldingene vi får her... Samtidig skal vi love deg at vi skal forbedre brukergrensesnittet i tiden fremover - det skal jo ikke være slik at folk lurer på hvordan ting funker, da blir en bare usikker... Flere "Hva er dette"-linker som forklarer ting rundtomkring må på plass så snart som mulig.

Gi beskjed hvis du fremdeles ikke finner ut av det!

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    85
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå ser det ut som det funker gitt

Men Elnor, som forøvrig har skjermene utstilt, tar i underkant av 17 lapper for den.. Å da er det ikke akkurat mye å tjene på å kjøpe på Powerbuy lenger.. Ett par hundrelapper lissom..

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Ja, det var en god pris på Elnor. Marginene er jo små i TV-bransjen, så det er ikke alltid PowerBuy som system klarer å presse prisene nok. Antallene er også lave pr. dato, de var jo langt bedre de PowerBuyene vi fikk til i fjor med over 40 påmeldte i flere omganger.

Uansett, vi kansellerer det pågående PowerBuyet hvis det ikke dukker opp flere påmeldinger i løpet av dagen.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    160
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det er for mye rot og styr med de nye powerbuyene, lygren. Håper det ordner seg snart.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Det kommer alltid til å være denne type "rot", dvs. at aktører underbyr selgere på PowerBuy, er ikke mulig å unngå... PowerBuy gir selger tilgang til partisalg, men det er ikke dermed sagt at selger alltid er god nok på forhandlinger av den grunn. Det er derfor vi normalt sett har en interessefase, der folk først må registrere sin interesse, for deretter en påmeldingsfase.

På denne TVen kjørte vi tilbudet rett til påmelding ettersom brukerantallet på siden ikke er veldig høyt om dagen, men det hadde nok svart seg å heller avvente nok interesser først. På den måten får også selger anledning til å justere prisene mht markedsutviklingen.

Nå er fremdeles prisen på PowerBuy bedre enn hos Elnor da, 16.325.- hvis en henter TVen på Alnabru i Oslo mot 17.000 hos Elnor, det er jo litt i overkant av 600.- som tross alt er penger det også. Samtidig burde nok PowerBuy-tilbudet vært enda noen hundrelapper lavere for å forsvare masse venting osv...

Vi lar uansett PowerBuyet stå ut dagen, men er det fremdeles 1 påmeldt i løpet av dager er det bare tull å la det stå. Da får heller selger jobbe inn et enda bedre tilbud - så aktiverer vi først når vi ser at det er nok registrerte interesser!

Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •