Nytt PowerBuy: Onkyo TX-SR606 AV-receiver - 5000.- - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 58
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Når det står pris " Laveste Tilgjengelige Pris: Kr5,204.0", er dette inkludert frakt? Hva hvis man henter?

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Dette er inkludert frakt. En kan velge å hente senere i prosessen, og da koster det 75.-. Pris inklusive henting er da 5075.-. Husk at henting kun er tilgjengelig i Oslo...

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ah. Supert. THX

Da må bare 3 til melde sin interesse...

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    153
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

I'm in!

Da mangler det bare 2 :-)

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Da var dette PowerBuyet i gang... De som har forhåndsmeldt sin interesse har 12 timers "forsprang" før andre kan melde seg på...

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil gjerne takke for handelen ettersom dette gikk som smurt
    Har nå fått forsterkeren som står i stua, men har ikke testet den ennå. Gleder meg!

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Utålmodig

Hei, Lygren, må vi regne med at det tar 21 dager før dingsen er klar for avhenting? Betalingen min ble bekreftet av selger 27. mai, men har ikke hørt noe ennå. Kan vente litt til, men begynner å bli utålmodig. Onkyoen er etterlengtet...

-O

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Skuffa

Ser andre er fornøyd og det er bra. Jeg lurer imidlertid på hvor det blir av min Onkyo.

Jeg er optimistisk og håper min handel ordner seg, men jeg venter fortsatt, 24 dager etter betaling og uten info fra selger. Det er ikke bra. Betalingen er foreløpig stanset.

Synd, for jeg hadde store forhåpninger til og stor tro på dette konseptet.

Jeg satser på at dette dreier seg om leveringsproblemer fra produsent og at dette ordner seg i løpet av den neste uka og før pengene tilbakeføres til min konto. Men uansett en sur situasjon å befinne seg i. Og spesielt surt å ikke få vite hvorfor ting trekker ut i tid.

Får gå tilbake til kabelrotet og håpe på ryddigere forhold i hjemmekinoen om ikke lenge ;-)

-O

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Selger melder at leverandør har angitt denne uken som leveransedato, så vi får håpe det stemmer... Det er bare å beklage forsinkelsen på vegne av selger, så får dere oppdatert status via PowerBuy så snart noe mer skjer.

Newcomer petterjacobsen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Finnes den der fortsatt? Klikker på den, men det står 0 ledige i mitt område?

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Det er ikke noe aktivt tilbud ute på den pr. dato, men du kan allikevel registrere din interesse, så får du beskjed så snart det eventuelt forekommer en match (dvs. at en selgers tilbud matcher din og øvrige kjøperes prisforlangende og antall). Husk å legge til pris når du registrerer interesse, du kan uansett ofte velge å hente den lokalt senere uansett. Du bør derfor registrere en interessepris på ca. 5300.- for å være sikker på at din interesse matcher.

De som har forhåndsregistrert interesse på et tilbud som matcher, f.eks. ved at selger legger ut tilbud på et parti av 5 enheter til en gitt pris, får alltid førsteretten til å melde seg på (12 timers forsprang). Det kan være viktig hvis det er begrenset tilgang. Det svarer seg derfor å forhåndsmelde interessen!

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Venter

Venter fremdeles på min Onkyo fra runde 2. Noen som vet noe mer om når denne kommer? Jeg har prøvd å skrive melding på powerbuy, men har ikke fått noe oppdatert svar. Hvor mange er det som venter på denne egentlig? Begynner å bli utålmodig - hjelper ikke så mye å spare noen hundrelapper hvis det tar mange uker før varen blir levert.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk følgende svar fra avshop på fredag: Første parti med Onkyo receivere er meldt sendt fra leverandør i går og bør være klar for utlevering snarlig. Tar du kontakt igjen på mandag, så regner jeg med at vi har oppdatert status til deg (om den da ikke allerede er levert).

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    153
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jeg venter også på 606

I likhet med deg har jeg ingen info om leveringstidspunkt gjennom Powerbuy. Håper det stemmer det badeballa skriver.

H

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er det vel bare å vente da. Badeballa, har du hørt noe mer i dag?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Like rundt hjørnet

Har snakket med avshop, og ifølge dem skulle de sendes fra leverandør i går.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må bare legge meg inn i rekken som skuffet kjøper grunnet leveringtid på Onkyoen. En måned har gått i morgen og ennå har jeg ikke fått beskjed om når den blir levert. Det er for dårlig etter min mening.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja fikk omsider mail igår om at de hadde ikke sølv farge som jeg bestillte, men jeg kunne få svart i stedet. Ellers må jeg vente enda lengre. Da blir det vel svart da... En ting er ventetiden, det er forsåvidt greit bare man får informasjon. Jeg har forlenget Payex betalingsgaranti greiene 2 ganger nå pga. ukjent leveransedato.

For ikke å snakke om at avshop ikke har svart på mail. (Hvertfall ikke før man sendte til powerbuy admin i tillegg). Når en kompis av meg ringte for å høre om sin forsterker, visste ikke noen noe om hva dette var for noe. Når det kom til betaling av powerbuyet ble jeg spammet med 1 mail i timen frem til jeg betalte (Jeg var borte noen dager da så jeg hadde over 60 uleste mail fra PowerSpam plutselig ).

Kanskje har jeg vært uheldig i dette tilfellet, er nok mye svikt i rutiner og helt klart rom for forbedringer både hos powerbuy og selger (avshop).

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Det er bare å beklage treg tilbakemelding, men vennligst unngå å sende meg PMer med antydninger til svindel osv. Det blir totalt tullete... Hvis folk ikke har fått beskjedene skyldes det feil i systemet som vi retter fortløpende. Husk at PowerBuy fremdeles er i beta, og noen feil må dermed påregnes.

Det stemmer at selger har gitt beskjed om at receiverne vil være sendt i løpet av torsdagen og at pakkenumre sendes ut forløpende etter dette.

Receiverne er altså ikke langt unna, men vennligst unngå å komme i noen krisestemning for en uke eller to forsinket leveranse. Hele penget med PowerBuy er lavere priser på partikjøp og da må lenger leveransetid påregnes til tider. Problemet er jo her at folk ikke har fått meldingene selger har sendt ut, men det skyldes altså feil i plattformen som følge av at det nettopp er i betastadie. Dette vil rettes fortløpende.

Uansett, lykke til med ny receiver når den om ikke alt for lenge dukker opp!

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Vi har satt "status RØD" på at meldingssystemet skal være 100% fungerende i løpet av morgendagen. Det blir jo helt tullete at meldinger ikke kommer frem som de skal, det resulterer jo i denne type frustrasjon veldig raskt...

Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •