Første test av nytt PowerBuy-system: Panasonic TH-42PX80, TH-42PZ85 og 46PZ85

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 11 av 11
    Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)

Første test av nytt PowerBuy-system: Panasonic TH-42PX80, TH-42PZ85 og 46PZ85

Da skal alt være klart for første test av systemet. Tilbudspris er da:

TH-42PX80: 8500.- inkl. mva. - kan hentes på Alnabru eller sendes. Min. 10 påmeldinger.

TH-42PZ85: 13.000.- inkl. mva - kan hentes på Alnabru eller sendes. Min. 15 påmeldinger

TH-46PZ85: 16.500.- inkl. mva - kan hentes på Alnabru eller sendes. Min. 15 påmeldinger

Måten dette gjøres på er da som følger:

1. Dere logger dere inn på www.powerbuy.no. Siden er pr. dato passordbeskyttet, så bruk:

Brukernavn: admin
    Passord: Admin123 (husk stor A)

2. Taster inn infoen under "Gjest" på åpningssiden

3. Dere kommer da inn til hovesiden. Nederst på siden står det oppført to tilbud. Disse tilbudene er inkludert frakt og mva.

4. Klikk på det produktet som er aktuelt.

5. Registrer din interesse. Her skriver du inn antall TVer (normalt 1stk) og din MAKSPRIS inklusive mva og frakt. Legg denne litt over det tilbudet du ser, så er det sikker på at du får en match. Du betaler uansett aldri mer enn selger tilbyr varen for. I dette tilfeller er det jo uansett kun en selger.

6. Så snart vi har fått inn minst 15 som er interessert i å betale minst selgers tilbudspris får du beskjed om å faktisk melde deg på. Du betaler da et depositum (betales over PayPal, gjerne med kredittkort). Etter vi har fått inn minst 15 påmeldinger betaler du resten, som da betales til PayEx Betalingsgaranti. PayEx sitter på pengene dine til enten:

1. PowerBuyet går i dass grunnet f.eks. for treg levering eller tilsvarende
    2. Du bekrefter at varen er levert

Går PowerBuyet i vasken får du også refundert depositumet selvsagt...

7. Selger har maksimalt 21 dager + 10 "reservedager" på å levere varen. Hvis den ikke er levert innen dette får du pengene refundert. Ettersom selger ikke får betalt før varen er levert vil det alltid være i selgers interesse å levere så raskt som mulig.

Er en del greier her, men det er egentlig ikke så avansert når en først kommer seg inn i "PowerBuyinga". Alt er ikke oversatt enda heller, og det kan også foreligge visse bugs, så da er det fint om en melder tilbake i denne tråden.

Les for øvrig "om oss", "hvordan registrere meg" og "vanlige spørsmål". Brukervilkårene er de samme som tidligere, og de finner du under "betingelser".

Lykke til!

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    ...oppdatert, 42PX80 er også inkludert som et alternativ, min. 10 enheter, pris: 8500.- inkl. mva.

Newcomer Haarek sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Når jeg skal melde min innt. Må jeg logge meg inn,registrerte meg,men kommer ikke inn uansett. Går det ikke ann å logge inn med AV forum kontoen?

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    ...du må nok registrere deg som ny bruker, ja... Bare prøv å ev. logge deg ut som gjest og inn igjen med det brukernavnet og passordet du satt, jeg ser ingen nyregistrerte brukere som ikke er godkjent...

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    ...husk at du må klikke på linken i aktiveringsmailen du får tilsendt, da skal du også automatisk bli logget inn. Fungerer det ikke? Testet å registrere en ny bruker, og det fungerte fint her...

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Nå gikk det!

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    ...ser at en kar har klart å registrere interessen sin, så detta går veien. Er dessverre en liten bug på postnummer-indekseringen ser jeg, det blir snart fikset. Skal ikke ha noe å si for funksjonaliteten. Det er altså bare å registrere seg folkens - men husk at en må klikke linken i aktiveringsmailen som blir tilsendt for å aktivere kontoen.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    ...var vel du som registrerte interessen din da... Husk at du bør fjerne interessen på en av de to TVene ettersom du ser hvilken vei det går da, hvis ikke aktiviserer vi et PowerBuy på feil premisser. Systemet legger opp til at interessen som registreres er så genuin som mulig for å unngå at vi ender opp med masse kansellerte PowerBuys der antallet påmeldinger ikke samsvarer med registrerte interesser...

Uansett - inntil videre er det et stykke igjen til vi er i mål! Vi skal få åpnet sidene i løpet av morgendagen, og da kjører vi også i gang en banner for systemet her på AVforum som forhåpentligvis også øker interessen noe...

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Question

Hei!

Har meldt innt.men bare på 1stk 46".

Newcomer illusion sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    100
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På registrering står et:
    "*Account Number"

Er dette banknr?

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Ja, det er til en ev. refusjon av penger...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •