Hvor finner jeg CD-hyller? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 29 av 29
    Intermediate Ookami sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    620
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Edit: Roger slo meg, der har jeg for å gjøre det avansert :-)
    Er selv veldig fornøyd med Bertby fra IKEA, og ser nå når jeg skriver dette at den igjen finnes i BrunSort :-D , da må det handles, de jeg har er full, samt at fruen trenger ett til Metallica-stuff sammlinga si

Newcomer n5k sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Praktisk? Kanskje hvis man skal høre Dream Theater eller Lamb of God, og kanskje tilogmed Nine Inch Nails, men ikke når man må ned på huk for å finne alle godsakene på P for eksempel, som Pantera. Eller helt ned på alle fire for å finne Volbeat og WASP, hehe.
    Nei, jeg syns ikke den er så pen egentlig. Dessuten krasjer "treet" med både parketten og høyttalerne. Kona vil ikke ha førti forskjellige tresorter i stua. Men den hadde blitt pen hvis jeg kunne hatt glassdør uten treramma - det må jeg sjekke ut om er mulig Da har vi en plan på det merker jeg.

Ellers har vi sett på endel ting i "Bestå" og "Inreda" serien. En full, men lav seksjon over hele den ene veggen, med filmer nedover sidene, ny flat TV i midten (har for tiden desverre bare en av disse gamle på størrelse med en vaskemaskin, hvis dere husker dem? hehe), cd'er over, og anlegget til full skue på toppen. Det kan bli fint.
    Kona jobber jo på Ikea også, så med 15% rabatt så blir ikke prisen avskrekkende heller igrunn.

Intermediate mteinum sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    4,058
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det mulig å sette sammen 2 benno cd-hyller med en 40cm glassdør? det kunne har vært pent. 8 hyller og 4 dører = 1600 plater, evt. 10/5 = 2k.

IKEA | CD- og DVD-oppbevaring | CD- og DVD-møbler | BENNO | CD-søyle
    IKEA | Bokhyller | BILLY system | BILLY BYOM | Vitrinedør

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes både Bertby (har tre selv) og Billy (har kompiser som bruker det) er gode alternativer som ikke koster skjorta.

"Normale" møbler får su sjelden plass til mer enn 50 plater i.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate Ookami sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    620
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av n5k
    Nei, jeg syns ikke den er så pen egentlig. Dessuten krasjer "treet" med både parketten og høyttalerne. Kona vil ikke ha førti forskjellige tresorter i stua. Men den hadde blitt pen hvis jeg kunne hatt glassdør uten treramma - det må jeg sjekke ut om er mulig Da har vi en plan på det merker jeg.
    Bertby finnes jo også i "bjørk" og "sølv".
    Greit med rene glassdører, men da skal man passe på at det er ordentlig utførelse på hele greia så det ikke skrangler når SVS'n slenger WASP veggimellom :wink:
    Noen bilder av kinoen din hadde jo gjort det enklere å anbefale :-D

Newcomer n5k sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nja, nå har jeg jo ikke noe kino da, og kommer nok aldri til å få det heller
    Det er stereo som gjelder for meg. Film bryr meg bare akkurat nok til å ha en TV. Surround har jeg aldri klart å like, hehe.
    Når det er sagt så flytter vi ikke inn før i juli heller, så jeg har ingen bilder heller ennå.

Intermediate zeezar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    2,442
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne sjappa hadde vært rene drømmen og sett seg rundt i. Ser ut til at de bare selger innenfor US, men det går jo an å sende mail og forhøre seg.

Åsså så billig, mann!

Intermediate mteinum sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    4,058
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det finnes utrolig mange, smarte løsninger... bare ikke i Norge...

Can-Am CD Storage Cabinet, DVD Storage Cabinet, Media storage, Stereo Cabinet and Home Theater Furniture for CD DVD VHS Storage

Her: plass til 2700 CD plater!

Newcomer n5k sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    zeezar: Den siden var nice! Spiller ingen rolle om de ikke sender til Norge. Det løser seg, som Timbuktu sier...

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •