Oversikt: Nettbutikker som sender (HD)-filmer én og én + valuta-, frakt- & regioninfo - Side 17

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 17 av 18 FørsteFørste ... 7 13 14 15 16 17 18 SisteSiste
Viser resultater 321 til 340 av 344
    Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Cluet er at Amazon i stooooor grad har matchet Play sine priser - og i tillegg har vi kunnet nyte godt av Amazons momsfratrekk i tillegg.

Dersom dette fritaket nå forsvinner, tror jeg nok at ganske mye av salget vil forsvinne - både fra Play og Amazon.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RoKo
    Cluet er at Amazon i stooooor grad har matchet Play sine priser
    Det har du rett i, ja.

og i tillegg har vi kunnet nyte godt av Amazons momsfratrekk i tillegg.

Dersom dette fritaket nå forsvinner, tror jeg nok at ganske mye av salget vil forsvinne - både fra Play og Amazon.
    Det er nok ikke umulig. Skal vel ikke se bort fra at Play vil sende alle filmene fra EU-lageret, og at Pund og Euro-prisene vil bli like etter 1. april.

Active
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    400
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Channel Islands VAT loophole closed to CD and DVD retailers

Her er en link til omtalen i Guardian om stengingen av smutthullet.

Link her:
    Channel Islands VAT loophole closed to CD and DVD retailers | Money | The Guardian

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har forresten lagt merke til at Amazon UK nå skriver "We are not able to dispatch this item to your default delivery address." på alt som selges via indigostarfish.

Forsløpig ser det ut til å være en feil, for jeg har ingen problemer med å bestille disse varene, men litt illevarslende er det jo.

Intermediate Jan B sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    768
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Postens innhold er straks på plass.
    Jeg vil med dette forsøke å få samlet sammen en oversikt over nettbutikker som sender filmene separat selv om man handler mange filmer i én ordre.

Følgende nettbutikker er nå representert:

• Amazon.co.uk

Vel, dersom Amazon har sendt dem i én pakke, så HAR du bestilt dem på samme ordre.

.

Ømm, er det meg som misforstår her, eller?

Sender Amazon.co.uk separat eller samsender de alt bestillt i samme ordre?
    -Triple Atmos Receivers
    -Atmos 13.1.8/DTS:X 9.1.8/Auro 3D 12.1

Min stuekino

http://avforum.no/forum/hvilket-utst...-stuekino.html

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jan B
    Ømm, er det meg som misforstår her, eller?
    Neida, det er bare Roko som ikke har oppdatert første post etter at innholdet ble sletta.

Sitat Opprinnelig postet av Jan B
    Sender Amazon.co.uk separat eller samsender de alt bestillt i samme ordre?
    Alle Amazon-butikkene sender det du bestiller i en ordre samlet. Det kan hende ordrene splittes opp, men det er ganske uforutsigbart. I praksis bør du altså sørge for at hver ordre er på under 200,- pluss frakt.

Jeg har aldri opplevd at Amazon har slått sammen to ordre, uansett hvor tett på hverandre de er bestilt, så det er i hvert fall ikke noe å bekymre seg for.

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trondmm
    Neida, det er bare Roko som ikke har oppdatert første post etter at innholdet ble sletta.
    Stemmer godt!
    Ingen moderator har giddet å ta tak i dette... :-/

Jeg har aldri opplevd at Amazon har slått sammen to ordre, uansett hvor tett på hverandre de er bestilt, så det er i hvert fall ikke noe å bekymre seg for.
    Stemmer! Har ALDRI opplevd noe sånt!

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For øvrig kan dette være absolutt SISTE dag du får momsfradrag på dine ordre via Amazon.co.uk!
    Etter alle signaler forsvinner momsfritaket vi for tiden nyter godt av 1. april.

Altså er det best å bestille det du allerede har bestemt deg for i løpet av mars!

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stemmer godt!
    Ingen moderator har giddet å ta tak i dette... :-/
    OK - da har jeg lagt inn den opprinnelige teksten som, grunnet endringer i maksimalt antall tegn i en post, forsvant i november 2010.

Da skulle innholdet gi mer mening...

Nå er det bare å sjekke de faktiske forhold pr. i dag... - for MYE har skjedd i mellomtiden! :-)

Intermediate Jan B sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    768
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Aha, da var plutselig første innlegg litt mer logisk. Syntes det var noe som manglet der ja. Takker for oppdateringen.
    -Triple Atmos Receivers
    -Atmos 13.1.8/DTS:X 9.1.8/Auro 3D 12.1

Min stuekino

http://avforum.no/forum/hvilket-utst...-stuekino.html

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For øvrig kan dette være absolutt SISTE dag du får momsfradrag på dine ordre via Amazon.co.uk!
    Etter alle signaler forsvinner momsfritaket vi for tiden nyter godt av 1. april.

Altså er det best å bestille det du allerede har bestemt deg for i løpet av mars!
    Momsfritaket (og gratis frakt ved kjøp over ca. £20) er her fortsatt -MEN; mange av de nyeste produktene har gått tilsvarende opp i pris. Det var i alle fall det min konto viste for de varene jeg hadde liggende i handlekurven...

Hva har andre opplevd?

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Play.com

Hei,

Et par erfaringer gjort med play.com den siste tiden som ikke stemmer med det første innlegget:

1. En stund nå har jeg ikke klart å handle i Pund hos dem, kun i Euro. Det gjelder alle varer. Hvis det igjen er endret, se bort fra dette punktet.
    2. Plutselig driver de nå og slår sammen ordre! Det ble en sur tur på posten i dag for å betale gebyr og mva. på 2 pakker hvor de har slått sammen. Det gjaldt klær og diverse, men det har aldri vært noe problem. Jeg har sendt dem en e-post og spurt om de har endret policy eller om dette er en feil. Jeg fikk en slik her om dagen også, men den lå på grensen og slapp nok gjennom. Disse varene ble bestilt i slutten av april.

Andre som har opplevd dette?

Newcomer Dr.Jacoby sin avatar
    Medlem siden
    May 2011
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CavaleraRules
    Hei,

Et par erfaringer gjort med play.com den siste tiden som ikke stemmer med det første innlegget:

1. En stund nå har jeg ikke klart å handle i Pund hos dem, kun i Euro. Det gjelder alle varer. Hvis det igjen er endret, se bort fra dette punktet.
    2. Plutselig driver de nå og slår sammen ordre! Det ble en sur tur på posten i dag for å betale gebyr og mva. på 2 pakker hvor de har slått sammen. Det gjaldt klær og diverse, men det har aldri vært noe problem. Jeg har sendt dem en e-post og spurt om de har endret policy eller om dette er en feil. Jeg fikk en slik her om dagen også, men den lå på grensen og slapp nok gjennom. Disse varene ble bestilt i slutten av april.

Akkurat det samme skjedde til meg. Bestilte 2 klesplagg og begge kom i samme pakke. Må betale sure kroner på Posten.

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei,

Jeg fikk svar der de bekreftet at de har sluttet å sende ordre separat. Det har med miljøprofil å gjøre og det kan man jo forstå. Jeg må nå vente til forrige ordre har status sendt før bestilling av ny. Det gjør at jeg kjøper mindre merker jeg. Det er ikke like enkelt som det var da jeg gjerne satt meg ned 1 gang i mnd. og la inn en del preorders.

Det som imponerte meg var at jeg fikk £50,- inn på konto etter at jeg sendte en irritert e-post om ekstrautgifter. Det var et par pund over de reelle utgiftene jeg oppga at jeg hadde hatt.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei,

Ja, dette har jeg også opplevd. Det jeg har gjort er å opprette
    flere adresser, en hjemme til meg selv, en jobbadresse og en hjemme til kona.
    Da har jeg tre ordre jeg kan bestille på samme tid / samme leveringsdato.

T.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

EZY dvd

Hei jeg vil forsikre dere at Det man bestiller Derfra er Trygt levert.
    Jeg har fått alt jeg har bestilt Bokser tv serier tegnefilmer
    Test med en billig film selv

Intermediate Midas sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2012
    Sted
    Stavangerområdet
    Poster
    1,817
    Takk & like
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    @RoKo: Vedlikeholder du denne tråden enda?

Play.com har sluttet å sende filmer én og én: http://avforum.no/forum/produkt-pris...er-sammen.html
    Min hjemmekino -::- Min byggetråd -::- Sony VPL-HW50ES -::- 106" DreamScreen V4 DynaGrey -::- Yamaha CX-A5100 -::- Yamaha RX-A1020, RX-V757 amp -::- B&W DM60* S3 - DM603 (L,R), LCR600 (C), DM600 (6x Surr), Atmos -::- 2x SVS SB13-Ultra Sub -::- Anti-mode 8033-SII -::- Oppo BDP-103D

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Midas
    @RoKo: Vedlikeholder du denne tråden enda?

Play.com har sluttet å sende filmer én og én: http://avforum.no/forum/produkt-pris...er-sammen.html
    Play.com har lagt ned, så det er ikke mye vits å ha de med i listen i det hele tatt.

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Play.com har lagt ned, så det er ikke mye vits å ha de med i listen i det hele tatt.
    "Lagt ned" og "lagt ned"...
    Det er vel mer nye eiere det er snakk om. Nettbutikken er da høyst oppegående!

@midas; joda, jeg oppdaterer kurser hver uke.

Legger inn info om at de IKKE sender én og én. :-)

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "Lagt ned" og "lagt ned"...
    Det er vel mer nye eiere det er snakk om. Nettbutikken er da høyst oppegående!
    "Lagt ned" i den forstand at play.com ikke selger varer lenger. "Nettbutikken" er i dag det samme som ebay.com eller Amazon Marketplace. Samtlige varer selges av andre butikker.

Side 17 av 18 FørsteFørste ... 7 13 14 15 16 17 18 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •