Problemer på Play.com?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 13 av 13
    Active Payen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    434
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Problemer på Play.com?

Jeg la inn en ordre på 17 poster hos play.com og har hatt endel problemer i den forbindelse:
    - først fikk jeg en mail hvor de sa at de ikke godtok kreditkortet mitt. Jeg ble bedt om å legge inn dette på nytt.
    - Deretter fikk jeg en mail hvor jeg ble bedt om å redusere ordren til 5 poster.

Noen andre som har vært ute for dette?

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, men så har jeg ikke lagt inn så mange poster på én ordre heller da...

Hvorfor ikke dele det opp? Det beregnes jo ikke porto?

Active
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    389
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva mener du egentlig med 17 poster? 17 produkter eller 17 postadresser?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du har ikke nettop fått nytt visa kort? Opplevde samme problem når jeg fikk nytt og visa nr ble endret

Intermediate Pinguz sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare pass på så det ikke blir noen dobbelbestilling, jeg fikk også beskjed om at det var no problem med kortet en gang, prøvde et par ganger å ga opp til slutt. Nesten et år ettepå dukka filmen opp i postkassa mi! :-?

Intermediate freddie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    3,175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Payen
    Jeg la inn en ordre på 17 poster hos play.com og har hatt endel problemer i den forbindelse:
    - først fikk jeg en mail hvor de sa at de ikke godtok kreditkortet mitt. Jeg ble bedt om å legge inn dette på nytt.
    - Deretter fikk jeg en mail hvor jeg ble bedt om å redusere ordren til 5 poster.

Har også fått melding om feil på kortet en gang - da var det den norske BBS'en som hadde problemer en kveld, så det ordnet seg neste dag.
    Fikk ikke noen melding om å redusere eller dele opp ordren.

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pinguz
    Nesten et år ettepå dukka filmen opp i postkassa mi!
    Ja, de har en lei tendens til å "glemme" ordre som ikke kan leveres nær umiddelbart.

Selv har jeg stående et spill og en SACD som har ligget i ordresystemet minst ett år.

Jeg har passet på å fjerne flere slike, så det er ikke enestående, nei.

Active Payen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    434
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jo, jeg har akkurat fått nytt kort og har oppdatert betalingsinformasjonen. Det var der det startet. Jeg har sjekket mange ganger at alt er lagt inn korrekt. Det eneste play.com ber om som jeg ikke har, er Gjelder fra dato på kortet. Jeg lot feltet stå åpent.
    Med 17 poster så mener jeg 17 artikler. I og med at Play.com sender hver artikkel for seg så er ikke dette noe problem, trodde jeg. Lar den ligge noen dager. Dersom dette ikke ordner seg så sletter jeg bestillingen og forsøker på nytt.

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som norsk kunde skal du ikke legge inn "fra dato" i detaljene. Dette gjelder KUN britiske kunder.

Har du lagt inn de tre kontrollsifrene?

Active Payen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    434
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, de er lagt inn. Handler etter hvert mye på nett og er blitt vant til å oppgi disse nye siffrene. :-)

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Payen

Jævla dustefirma!

Tidligere i uken la jeg inn 14 HD-filmer i én ordre. Det ble i underkant av £70.

Så - 30 timer etter ordren er satt - sender de meg en mail der de skriver følgende:
    Thank you for your recent order.

To avoid any delivery complications we would recommend that you reduce this order to a maximum of 5 of the same item.

If you would like to discuss this matter further please contact our Customer Service Team on 0845 800 1020 (UK only) or +44 (0)1534 877595 (outside UK). Our opening hours are 9am - 8pm Monday to Friday and 9am - 5pm Saturday and Sunday.

Please accept our apologies for any inconvenience caused to you in this matter and thank you for your patience and valued custom.

Kind Regards,
    Play

"5 of the same item"...? Ingen film er like, men de tolker det åpenbart slik...

Så svarer jeg selvfølgelig på mailen (i min sedvanlige "lite" høflige tone). Den skal dere imidlertid få slippe å se her... ;-)
    Deretter får jeg raskt denne meldingen:

****THIS MAILBOX IS UNATTENDED*****

Please contact Play.com by visiting
    www.play.com/helpdesk

****PLEASE DO NOT REPLY TO THIS EMAIL****

Jaha?
    Kunne ikke den nederste informasjonen stått i den første mailen da???

OK - nå er jeg skikkelig pissed! Jeg tar derfor telefonen og ringer dem...
    Hva skjer? Joda - ingen mulighet til å komme igjennom til dem - kun et autosvar fra British Telecom eller gudene vet hvem om at "The service is unavailable at present". Og slik forblir det i over to dager!

Så sender jeg samme bedritne beskjed (som jeg mailet) via teknisk support på deres sider. For de har selvsagt INGEN e-postadresse man kan benytte for å kontakte dem.

Intet svar....

I ettermiddag går jeg inn på min konto for å sjekke ordrene. En rød boks lyser mot meg: "Your account has been declined" Please check your card info... bla-bla...

Jaha? Stenger de kontoen min fordi jeg handler FOR mye...?
    Huff a meg - også nesten £70 da gitt - hvilket beløp!

Hvis det så skulle være at det er kreditkortet mitt de ikke liker, så endrer jeg derfor mine kortdetaljer.
    Hmmm... ingen oppdatering skjer, og ingen mulighet for å sette ordrer.

Deretter sletter jeg alle de 14 filmene, og forsøker å bestille dem på nytt. Og ja da - nå er fem av de 14 filmene sluttsolgt, og i tillegg får jeg ikke gjennomført transaksjonene - fordi kontoen min er låst!

Hvilken storslagen kundeservice!!!
    Det er åpenbart en forbrytelse å handle flere enn fem (5) artikler hos Play!

Løsningen ble at jeg logget ut, opprettet ny konto, og satte de 9 leveringsdyktige filmene på nytt.

I tillegg hacket jeg bestillingslenkene slik at de resterende 5 filmene ble satt i ordre. :twisted:

Nå venter jeg bare på et svar fra Play om hva de har tenkt til å foreta seg... :evil:

Så, igjen, JÆVLA MØKKAFIRMA!!! :evil: :evil:

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    111
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bestilte meg 8 BR på Play på onsdag. Mitt gamle kort var expired, og jeg måtte legge inn det nye. Jeg havnet på litt over 100 pund.

Jeg har ikke hatt noe problemer med dette. Ordren gled rett inn (jeg måtte logge meg på å sjekke etter å ha sett denne tråden).

De er jo interresert i salg som alle andre butikker. Dersom de avviser en ordre er det nok en grunn til det (de kan jo være tomme for varene, og bruker andre undskyldinger).

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har akkurat gjort en bestilling fra Play hvor også jeg måtte oppdatere kortinfo. Men det var absolutt ingen problemer. Det gikk som vanlig rett igjennom.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •