I don't GET it.. (GET away from me...)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Intermediate Ratata sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,024
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

I don't GET it.. (GET away from me...)

Har hatt internett/kabel fra GET i "alle" år med mye varierende kvalitet på tjenestene. Har nå gått over til parabol mens internett henger i en bokstavelig talt tynn tråd. Skal på papiret ha 12000/1500 (XL) men hastigheten inn varierer fra 1.5 - 3 mbit. Normalt har den ligget på ca. 8-10 mbit.

Ringte kundeservice (ventet i ca 17 min) og fikk vite at det var "litt" tekniske problemer i mitt område, de visste heller ikke når problemet ville bli løst. Sa da at jeg forventet en tilsvarende reduksjon i prisen, men den gang ei. Ihht vilkårene hadde jeg ikke rett til det. Jeg sa at det er ikke verre enn at jeg bytter leverandør, noe som kundebehandleren også syntes var en grei løsning. Ja - han sa faktisk det...

Vurderer Telenors ADSL Turbo (16000/700) til 399,-/mnd men er åpen for forslag, noen som er veldig fornøyd med sin internett-leverandør? Nextgentels ADSL Mega Fri Fart (20000/1000) 469,-/mnd virker også som en god kandidat?

Intermediate CNK sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,787
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har selv hatt Get kabel med varierende tilfredshet.
    Bytta til Telenor sin 16000 linje og er utrolig fornøyd. 0 nedetid og stabil hastighet ned, ca 1.3mb pr sekund.

Intermediate Herminator sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Slike problemer du beskriver finnes hos alle leverandører, men er bare noen få som merker dette. For deg så virker sikker get som noen idioter, men for en annen så er telenor håpløst. Det er masse feil hos alle adsl leverandører og etter mitt inntrykk er det faktisk adsl som har mest problemer.

PS, telenor har minst 2 ukers leveringstid.

Lykke til

Intermediate aleksander8 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du ikke mulighet til å ta inn nett via kabel da? etter min erfaring er det mye mer stabilt enn ADSL, jeg hadde fra Canal Digital, null problemer, god service og bra fart til alle døgnets tider.

Intermediate Christian sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    626
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det er jo det han har.. via Get. hehe..

har forresten ngt 20mbit, og den funker bra. de gangene det har vært noe, så har det blitt løst kjapt hos kundeservice. ligger på ca 1.35MBs med ca 1.7km fra sentralen.
    vurderer likevel å bytte til telenor adsl turbo, da den koster 100 kroner mindre og likevel leverer den samme ytelsen(pga linjelengde). da kan jeg heller bruke den hundringsen på en hd-dekoder i stedet ;D

Intermediate aleksander8 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    er ikke get via fiber da?

Edit: Jeg har visst missforstått TOTALT

Newcomer suprmann sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    198
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av aleksander8
    Har du ikke mulighet til å ta inn nett via kabel da? etter min erfaring er det mye mer stabilt enn ADSL, jeg hadde fra Canal Digital, null problemer, god service og bra fart til alle døgnets tider.
    GET er vel nettopp det? Internett over kabel...

Trådstarter:
    Disse "turbo" hastighetene som både telenor og nextgentel leverer, baserer seg på at du bor nærme nok en sentral. Jeg hadde forhørt meg grundig før jeg tegnet et slikt abonnement, ikke minst bedt om å få skriftlig den avstanden som kundebehandler oppgir. Da stiller du sterkere om du vil klage i ettertid.

Intermediate Ratata sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,024
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan kaste stein bort til sentralen så jeg er nok innenfor "grensen", er også inneforstått med at alle leverandører har sine gode og dårlige sider men jeg har gjennom tidene opplevd det meste fra GET. Telenor virker temmelig stabile og har en god support-tjeneste (dog som betalingstjeneste på ADSL Turbo) men jeg er noenlunde oppegående på eget utstyr og setup av router/modem

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •