Programmerbar universalfjernkontroll

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    77
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Programmerbar universalfjernkontroll

Begynner å bli mye fjernkontroller og greier i stua nå, så trenger en som kan ta over for alle de andre. Er de dyre versjonene av disse virkelig verdt det store spranget i pris? Jeg trenger en som kan programmeres med software fra internett, og hadde vært greit om flest mulig av knappene byttet funksjon, og ikke samme knappen hadde to-tre forskjellige symboler ved seg, avhengig av hva for en komponent man skal styre. Det betyr vel egentlig at man må ha en stor skjerm?
    Var det forståelig det jeg skrev der?
    Noen som har erfaring med dette, evnt modeller som kan anbefales eller jeg bør styre unna?

feliix

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høres ut som logitech harmony 1000 er tingen for deg. Er litt mye jobb å få satt den opp riktig og er noen små bugs med den (men de lukes ut litt etter litt med opgraderinger av firmwearen). er denne for dyr for budsjettet kan du ta en titt på de andre harmonyene. Alle kontrollene har samme funksjoner, bare utseende som er forskjellig og at 1000 og 895 har rf i tilleg.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan anbefale Harmony 885 på det sterkeste! Ikke like dyr som harmony 1000, men med de samme funksjonene.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •