Ps3 60gb !!! - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 26 av 26

Tråd: Ps3 60gb !!!

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av OleM
    Jeg har en 60GB som heller ikke bråker veldig mye (dog litt, omtrent som lap top'en min). Kanskje noen som vil by på den?
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    At noen vil by kan du nok regne med
    Ok, send meg en PM da, hvis noen skulle være interessert;-)

Active
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Strømmen
    Poster
    424
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor mye kan jeg forlange for en PS3 60gb med 2 håndkontroller lite brukt? og som er 15 mnd gammel, ser noen på finn som virkelig har mistet bakke kontakten

Moderator Kokken sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,576
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Moderator edit: Flyttet til Produkt -og prisjakt

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vurderer også å bytte ut/selge min 60GB. Den står på soverommet, og der er det litt for lett å høre viftestøyen. Tenkte først på å bytte ut viften, men fant lite eksempler på andre som har gjort det så da tar jeg ikke sjangsen på å begynne å skru den opp.

Kan ikke skjønne at den skal ha så høy verdi, men det er vel som noen sier over her - enkelte som har mistet bakkekontakten, eller rett og slett bare prøver seg.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøper gjerne en "SONY PLAYSTATION 3 60GB CONSOLE" med originalt tilbehør. Kontakt meg via PM her på forumet.

Newcomer Smiley sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    42
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

60GB PS3 og støy.....

Sitat Opprinnelig postet av HåkonN
    Vurderer også å bytte ut/selge min 60GB. Den står på soverommet, og der er det litt for lett å høre viftestøyen. Tenkte først på å bytte ut viften, men fant lite eksempler på andre som har gjort det så da tar jeg ikke sjangsen på å begynne å skru den opp.

Kan ikke skjønne at den skal ha så høy verdi, men det er vel som noen sier over her - enkelte som har mistet bakkekontakten, eller rett og slett bare prøver seg.
    Hvis du har den på soverommet så kan jeg forstå at du hører den!

Jeg for min del har 2 stk. 60GB, en i kjellerstua og en i stua oppe, og begge
    er nå helt akseptable syns nå jeg når det gjelder støy. De er relativt sene produksjoner av PS3 60GB. Jeg vet at endel tidlige utgaver bråket endel, men det er vistnok gjort justeringer på HW underveis i prossessen, hvilket ikke er helt uvanlig med hw.
    40GB er mer stillegående pga. færre chipper, men jeg syns ikke forskjellen er stor. (Har flere kamerater med 40GB.)

Den ene kjøpte jeg ny juli 2007, den andre er ifra april 2007. Den siste kjøpte jeg brukt nå i romjula for 5500.- inkl 8 spill og ekstra dualshock kontroller og litt annet småtteri (Norsk utgave med kvitt. og garanti).

For min del vil jeg ha 60GB pga. PS2 bakoverkompabilitet og oppskalering. Det finnes jo ikke bedre rally-spill enn WRC4 for PS2! :-) Også har jeg endel andre PS2 spill da......diverse Singstar m.m.

Forøvrig er det veldig greit med de ekstra usb-portene når man kommer med usb-dongler til "alt" av ekstrautstyr, så som Guitar Hero trådløse gitarer, Buzz trådløse kontrollere osv.

Med tanke på at 60GB utgaven kostet 5.700 eller noe deromkring når de kuttet ut å selge den, _og_ at den fortsatt er attraktiv for mange, så syns jeg vel ikke det er så rart at den fortsatt omsettes for relativt høye priser.
    At folk gidder å betale type 7-8000 og mer for kun konsollen (ref.. MSport) skjønner jeg lite av! :-)

Det omsettes noen 60GB utgaver på Ebay i England også, disse er like som de norske, utenom strømkabelen selvfølgelig, men den koster 30 kr i Norge.
    (Ikke alle sender til Norge/utenlands, og noen gjør det på forespørsel tiltross for at de har skrevet at de ikke gjør det. Money talks! ;-)
    Prisene her er på ca. 270-350 £ avhengig av "pakken". (Husk mva og frakt i tillegg, og bruk helst PayPal el.l.)

MEN : Har man ikke PS2 spill, eller bryr seg om det, så er jo en 40GB idag det beste kjøpet! 80 og 160 GB er sterkt overpriset. Det er jo bare HD som skiller disse ifra hverandre og 1 stk. dualshock kontroller. HD er _meget_ enkelt å bytte!

Ble langt, dette! Jeg skal slutte nå! :-)

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •