HDDVD BOGO (Buy One, Get One) - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 42 av 42
    Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    De i utenlandsavdelingen (KSutland) på Posten begynner visstnok å bli ganske leie av pakker fra Amazon, fikk jeg høre på Posten. Lurer på hvorfor? :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Noen som har hatt mer hell enn meg?

10 pakker. 8 hentelapper. De 2 andre kom uforklarlig rett hjem selv om de også var merket med verdi over 200. For alle tilfellene har jeg forsøkt å sende epost. De siste 4 nå la jeg ved mailen jeg fikk fra amazon og en pdf utskrift fra invoice siden til amazon - slik som posten har bedt meg om og sagt er bra nok... etter 24 timer får jeg standard svar fra Janne (igjen)...

*bla bla* ber deg ta med dokumentasjon til postkontoret *bla bla*

Og dette etter at jeg har klagd gjentatte ganger på denne behandlingen deres og DE har presisert ovenfor meg at dette faktisk kan gjøres via EPOST. Å dra på PiB er tortur - de aner ikke hva de skal gjøre, ser dumt på meg, ber meg betale eller snakke med Amazon :-/ Som om det hjelper. Det tok 45 minutter sist jeg måtte innom å hente noen pakker... nå har jeg 4 som bare ligger her og venter

Dette er siste gangen jeg frivillig bruker posten til noe som helst... har mest lyst til å flytte til Sverige nå bare for å komme unna de fe hodene der.

Merknad: jeg er ikke så negativ til å betale mva'en min - men når gebyrene posten tar er større enn mva'en blir det spesielt ille... og særlig når de krever det samme gebyret for at jeg skal hente pakken om jeg fortoller selv. De må liksom ha litt ekstra betalt de da?!

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •