PowerBuy: Sony KDL-40W3000 40" LCD Sorry folkens, det er ingenting å hente! - Side 8

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0

Vis meningsmålingsresultat:

Velgere
0. Du kan ikke stemme i denne meningsmålingen
  • 0 0%
Side 8 av 8 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8
Viser resultater 141 til 143 av 143
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg har sjekket endel på utenlandske nettbutikker, og prislappen (for samme modell med samme kompatibilitet) lå så langt nede som 12200kr før forsøket med powerbuy var avsluttet. Nå har prisene sunket ytterligere, til omlag 11800kr. Selvsagt må man ta i betraktning at Norge har en noe høyere momssats, men fremdeles ville TV'en havnet langt under 13000kr (inkl. frakt). Det pussige er at dette ikke er "lokketilbud", men butikker som selger til vanlig pris. Med den norske grådigheten som mange butikker legger tildage (fremst ut; kjedebutikkene) så kan kanskje nesten 16.000kr virke billig, men det er nok langt unna nullprofitt enda!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Cheaper
    Jeg har sjekket endel på utenlandske nettbutikker, og prislappen (for samme modell med samme kompatibilitet) lå så langt nede som 12200kr før forsøket med powerbuy var avsluttet. Nå har prisene sunket ytterligere, til omlag 11800kr. Selvsagt må man ta i betraktning at Norge har en noe høyere momssats, men fremdeles ville TV'en havnet langt under 13000kr (inkl. frakt). Det pussige er at dette ikke er "lokketilbud", men butikker som selger til vanlig pris. Med den norske grådigheten som mange butikker legger tildage (fremst ut; kjedebutikkene) så kan kanskje nesten 16.000kr virke billig, men det er nok langt unna nullprofitt enda!
    Prisnivået er høyt i Norge, og det er nok flere ting som spiller inn på det (moms, kjøpslov og ikke minst kjøpekraft). Jeg for min del kjøper så mye som mulig fra utlandet, men akkurat TV kom jeg til at det var best å handle i Norge. Jeg er også skuffet over at dette PB ikke gikk. Problemet er nok at denne modellen er så populær. Du får ikke nødvendigvis rabatt på ting det er etterspørsel etter.

Det er med andre ord sånne som meg som er problemet (jeg er storfornøyd med å ha fått min w3000 i hus ) Vi er villige til å betale 15.500, og det er mange av oss.

Når Lygren sier at han har prøvd å få tilbud fra flere butikker, så tror jeg ham på det. Det er i høyeste grad i hans interesse at det blir arrangert PB.

Når det er sagt, så tror jeg at vi kunne fått med oss over 100 på PB. Jeg har en følelse av at det ikke er så mange som vet om PB. Men det koster vel fort penger hvis en skal prøve å gjøre det mer allment kjent, det kan forresten Lygren masse om. (Jeg kjenner ikke Lygren, har bare lest at han master i markedsføring)

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Jeg har bestilt W3000 nå, så jeg er ute av PB.
    Får den sikkert på tirsdag. Er veldig spent :-D

Side 8 av 8 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •