PowerBuy: Sony KDL-40W3000 40" LCD Sorry folkens, det er ingenting å hente! - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0

Vis meningsmålingsresultat:

Velgere
0. Du kan ikke stemme i denne meningsmålingen
  • 0 0%
Side 5 av 8 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 SisteSiste
Viser resultater 81 til 100 av 143
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Aep

Litt mystisk dette. Sony opererer med noe de kaller Advanced Exchange Program for LCD-TVer, men vet ikke om dette gjelder disse.

Uansett må jeg ha mpeg4 dekodern, så med mindre dette er standard på alle W3000 i europa, må jeg ha norsk modell.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    dette skal være standard på alle modellene... den må jo godkjennes av RiksTV, så det er ikke spesial laget for Norge

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg blir kanskje med på PB hvis prisen blir god nok.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser ikke ut til at den engelske utgaven 40W3000 har mpeg4 :?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Også interessert..

Hallois

Jeg er også interessert i et powerbuy på denne

Har brukt et utall timer siste ukene og tidligere til å prøve å få oversikt over alle lcd- og plasmaskjermene som er på markedet, men ikke så lett å bli klok på alt. Om vi kan få denne til en fin pris hopper jeg på denne da den har fått mye skryt for bildet og har et tiltalende utseende.. Og så er det litt mindre bekymringer for innbrenning med en LCD.

Hadde i utgangspunktet tenkt å kjøpe 42pv70 billig (<9k), hadde til og med en bestilling inne hos amentio lenge men kansellerte den til slutt og nå er den jo blitt dyrere enn den var for mange mnd siden.. :-/

Venter spent på å få vite hvilken pris vi kan få denne til.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av M-bite
    Ser ikke ut til at den engelske utgaven 40W3000 har mpeg4 :?
    Ingen grunn til bekymring, om det blir "norsk" eller import modell, så vil spec være 100 % identisk. (Tror Amentio tar inn i fra Sverige Sony : KDL-40W3000 (KDL40W3000) : Tekniska specifikationer : Sverige)

Når det gjelder support og oppfølging vet jeg ikke hvordan Amentio håndterer det. For min egen del har ikke det avgjørende betydning. Men jeg har forståelse for at folk som har brent seg på importmodeller som norsk importør ikke vil ha noe med å gjøre, ønsker klarhet rundt dette spørsmålet. Håper det dukker opp et svar før PB blir satt igang.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg lurer på PB, men er opptatt av totalkostnad for å ta tven i bruk på bakkenettet. Leste noe om CAM modul her inne. Sjekket litt selv og fikk mail fra Riks TV i dag, og de sier at man trenger en CAM modul til Sonyen for å bruke kort fra Riks TV. Og de visste ikke hvor mye den vil koste. Det betyr at man må regne med noe ekstra, selv om den har innebygd mpeg4. Trodde først man hadde alt inkludert.

Og de sa også at denne Sonyen enda ikke er godkjent av Riks TV.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jonharald
    Jeg lurer på PB, men er opptatt av totalkostnad for å ta tven i bruk på bakkenettet. Leste noe om CAM modul her inne. Sjekket litt selv og fikk mail fra Riks TV i dag, og de sier at man trenger en CAM modul til Sonyen for å bruke kort fra Riks TV. Og de visste ikke hvor mye den vil koste. Det betyr at man må regne med noe ekstra, selv om den har innebygd mpeg4. Trodde først man hadde alt inkludert.

Og de sa også at denne Sonyen enda ikke er godkjent av Riks TV.
    Stemmer det.
    Du må ha en CAM til ca 500-1000 spenn.
    Ikke godkjent av Riks TV, men i praksis så fungerer det visst fint.

Selv er jeg i analog borettsavtale med Canal Digital, og trenger bare kortet....men det gir de ikke fra seg uten dekoder.....så løsninga blir å kjøpe en dekoder, hive den, og sette inn kortet i TV'en. Dustete.

K.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kensington
    Stemmer det.
    Du må ha en CAM til ca 500-1000 spenn.
    Ikke godkjent av Riks TV, men i praksis så fungerer det visst fint.

Selv er jeg i analog borettsavtale med Canal Digital, og trenger bare kortet....men det gir de ikke fra seg uten dekoder.....så løsninga blir å kjøpe en dekoder, hive den, og sette inn kortet i TV'en. Dustete.

K.
    Så CAM-modulen er kun nødvendig for bakkenettet? Isåfall passer det meg utmerket som allerede har en bråkete PVR-dekoder u/digital utgang fra canal digital. Det skal bli en glede å kaste den ut av vinduet.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av abstract
    Så CAM-modulen er kun nødvendig for bakkenettet? Isåfall passer det meg utmerket som allerede har en bråkete PVR-dekoder u/digital utgang fra canal digital. Det skal bli en glede å kaste den ut av vinduet.
    Jeg tror du trenger en CAM du også, men du kan fremdeles glede deg til å kaste dekoderen:-D

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ja

Jeg blir gjerne med:-D

Newcomer Vedkomfyr sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    96
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

God pris?

Sitat Opprinnelig postet av hollisen
    Hvordan det blir i forhold til max antall vet jeg ikke, det kommer vel an på hvor mange av sine (akkurat nå 50) w3000 de vil selge til redusert pris. De har jo ikke akkurat hatt problemer med å bli kvitt lageret sitt de to siste døgnene...

I skrivende stund sier 26 at de vil være med på dette PB, så det er jo ikke umulig at det i hvert fall er snakk om 30 som vil være med. Jeg håper også at alle som har meldt interesse på forhånd skal få en.

På PB 46W3000 gikk påmeldingen så tregt at Lygren "trodde det ville gå i dass" en stund, det ser jo ikke ut til å være tilfellet med 40":-D Da var vel prisen ikke så bra som folk hadde håpet på heller. Nå er derimot prisen i utgangspunktet så bra at det bare er så vidt folk vil vente på PB.

Om det blir et begrenset antall (f.eks 20) vil det være første mann til mølla som gjelder, når en meldte interesse på denne tråden vil ikke ha noe å si; så det er bare å følge med
    Interessen for denne modellen er stor. Bør da kunne forhandle frem en god pris. 10 stk.-kr.1000, 20stk. - kr.1500, 30 stk.eller fler - kr.2000 ??

Regner med det kommer en opplysning hvor event. sevice utføres.:???:

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Farsken, holder på å gå på veggen. Alt denne praten om W3000 har gjort meg så sugen på TV-en at jeg holdt på å ta med en hjem på lørdag. Var innom Expert og der hang den og ropte "Kom og ta meg med hjem!". Men da jeg skulle til å gjøre nettopp det, så jeg prisen 23.500,-. Da snudde jeg. Jeg skal holde ut til powerbuyet kommer, hvis det ikke tar for lang tid...

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    511
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Farsken, holder på å gå på veggen. Alt denne praten om W3000 har gjort meg så sugen på TV-en at jeg holdt på å ta med en hjem på lørdag. Var innom Expert og der hang den og ropte "Kom og ta meg med hjem!". Men da jeg skulle til å gjøre nettopp det, så jeg prisen 23.500,-. Da snudde jeg. Jeg skal holde ut til powerbuyet kommer, hvis det ikke tar for lang tid...
    helt vill pris.. vet at det tar mer for en 40" enn hva en 46" koster på nettet.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    42
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da blir det vel klart for et powerbuy i løpet av morgendagen?

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    578
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men da jeg skulle til å gjøre nettopp det, så jeg prisen 23.500,-. Da snudde jeg. Jeg skal holde ut til powerbuyet kommer, hvis det ikke tar for lang tid...
    Vill pris ja, koster den ikke mellom 15 og 16k på nettet nå?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sony har svart vedr. garanti og importert modell

Sitat Opprinnelig postet av Fra Günther til support @ Sony
    Hei, ser at flere norske nettbutikker (f.eks. amentio.no) selger Sony Bravia
    KDL-40W3000 med suffikset "AEP".

Hva betyr AEP? Er dette en parallellimportert modell? Hvilke konsekvenser
    har det å kjøpe denne? Hvordan stiller dette seg i forhold til
    reklamasjonsrett og Sony Norge?

Håper på raskt svar.
    Hilsen Günther
    Hei Günther,

Takk for din henvendelse til Sonys tekniske support.

Det er bare betegnelse på fabrikken modellen har vært produsert på. Ingen froskjell i det som gjelder tekniske spesifikasjoner: samme panel og samme maskinvare.

Om du kjøper den i en norsk butikk, gjelder det absolutt samme regler i forhold til service og reklamasjon.

Med Vennlig Hilsen

Xxxx
    Sony Support

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av günther
    Hei Günther,

Det er bare betegnelse på fabrikken modellen har vært produsert på. Ingen froskjell i det som gjelder tekniske spesifikasjoner: samme panel og samme maskinvare.

Om du kjøper den i en norsk butikk, gjelder det absolutt samme regler i forhold til service og reklamasjon.

Med Vennlig Hilsen

Xxxx
    Sony Support
    Supert!
    Da blir'e PB på meg :-)

K

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av günther
    Hei Günther,

Med Vennlig Hilsen

Xxxx
    Sony Support
    Flott!!! Da er vel alt klart for et skikkelig TV kupp uten noen haker

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    42
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser at stretto.no har ingen igjen på lager, og at multicom.no har 3 igjen på lager. Trodde de delte lager med amentio.no jeg... Håper virkelig ikke at det er amentio sine sider som ikke er oppdaterte :S

Side 5 av 8 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •