Filmleie.no

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5

Tråd: Filmleie.no

Intermediate LL sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,898
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Filmleie.no

Er det noen av dere som har testet www.filmleie.no ? Eventuelle erfaringer, positive som negative. (håper denne posten ikke er off-topic).

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Filmleie

:lol:

Jeg meldte meg inn sent på søndagskvelden og fikk 3 DVD filmer i postkassen på tirsdag. Dette var jo en god start og filmene lå alle høyt på min ønskeliste med 10 filmer.

De har fulgt opp med god service når jeg kontaktet dem per mail med noen spørsmål - og neste pakke kom raskt etter at jeg hadde sendt inn 2 av filmene.

Dette lover bra - og jeg kjenner meg derfor ikke igjen i beskrivelsen av svakheter ved konkurrentene til Filmleie.no som er kommet frem på andre forum og i Aftenposten.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje du kunne nevne konkurrentene da? De har iallefall gjort en dårlig markedsførings jobb siden jeg ikke har hørt om noen slike (inkl. filmleie.no her i Norge) før denne posten :)

Active uncle sid sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    329
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    157
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LL
    Er det noen av dere som har testet Filmleie.no : Forsiden ? Eventuelle erfaringer, positive som negative. (håper denne posten ikke er off-topic).

Jeg har tidligere vært medlem hos Filmleie.no, og var veldig fornøyd med dem. De sendte alltid ut nye filmer samme dag som de mottok dem jeg hadde sendt i retur.

Vurderte å melde meg inn igjen nå, men har registrert at de er trege med å legge ut nyheter for tiden. Noen som aner årsaken til dette? Jeg forsøkte å sende en mail til Filmleie, men har foreløbig ikke mottatt noe svar.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •