Hjemmekino sofaer.. - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 6 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 119
    Intermediate Hanspf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,722
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av wotg
    Ekornes :: Stressless Space
    Disse liker jeg. Mon tro hva en slik treseter koster?
    Tror mellom 26.000 - 30.000 avhengig av type.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ekornes er dyrt ja... men er vertfall den typen sofa jeg har lyst på... ekornes har salg i januar med 15%-20%... tror at vi burde klare å få kanskje enda mer avslag om vi er mange som bestiller ?

Intermediate Hoffa sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    736
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er POWERBUY igang og mine 2 stoler bestillt...hmm, antall påmeldte står fortsatt på null?

Kom igjen da folkens, ikke noe å vente på, BESTILL

EDIT: Der kom de inn ja.

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vil vente til jeg vet vinkelen på de vinklede armlenene... Se ikke bort fra at det kommer en ordre på 3stk fra meg før PBet går ut... :-o

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ekornes har som regel minst 10% på stresslesssofaene i januar ja Jeg skal muligens selge mitt Arion oppsett om noen er intresert. Jeg har en 2-seter og 3 stoler med 2 hjørnebord, 2 vangebord og det pallbordet. Alt er i Paloma skinn farge Cognac. Oppsetter er ca 1 år gammelt, og i veldig god stand

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    736
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ak
    Jeg vil vente til jeg vet vinkelen på de vinklede armlenene... Se ikke bort fra at det kommer en ordre på 3stk fra meg før PBet går ut... :-o
    Det høres bra ut...noen flere?

Nei, nå må jeg avgårde på forumtreff i Ålesund!

Active rogema sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    489
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det mulig å prøvesitte disse stolene et sted?
    Hva slags finish er det på tresorten supreme?

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Ta kontakt med AVshop for prøvesitting, de har et par prøver på sine kontorer på Økern i Oslo. Treverket på Supreme er påmalt sin angitte farge og deretter lakkert, men ser allikevel veldig bra ut. Noe må de spare inn på for å klare prisen. Som du ser av bildene og i praksis ser det uansett utrolig lekkert ut, ikke noe "plastic-feel"... Veier et tonn gjør de også, de armlenene, så treverket er mer eller mindre massivt...

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    736
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har vi 5 enheter....TEN TO GO....Hvem legger inn neste bestilling?!!

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg skal nok ha et par også men avventer bekreftelse på at de får fikser opp et par småbugs som man kan finne på demomodellene, eller burde kanskje si prototypene.

-Knappene er montert for langt bak, de bør flyttes lengre frem mot enden av armlenet.
    -Knappene er i plastikk med et skikkelig dårlig motiv på, de var i tilegg koblet feil slik at stolen går opp når man trykker reclined, og ned når man trykker seat (burde gå ann å forstå at det er feil, til og med for en underbetalt kineser).
    -Hadde også gjerne sett at knappene var i børstet stål eller svartlakkert metall av noe slag, ikke plast.
    -Strøm kabelen til stolene er fast, det vil si de ikke kan byttes ut med en lengre om man trenger det. Hadde gjerne sett at det var en jordet euro-kontakt på motoren slik at man kunne bytte kabel (overlever uten, men hadde vært praktisk).
    -Koppholderen er i crommet plast.(usj). Denne bør (les SKAL) være børstet stål. Den bør også monteres mye lengre frem, helt fremme på kanten. Slik den er nå er den bare i veien.
    -Mellomrommet mellom hovedenhet og armlenene bør være optimal. Den skal være kompakt, men skinn mot skinn knirker og dette gjorde virkelig demostolene. Det er både irriterende og vil slite på stoffet over tid.
    -Hadde også gjerne sett at Supreme modellen hadde hatt 2 motorer, kan ikke koste så mye mer å lage.
    Sømmene på seteryggen kunne vært bedre.

For all del, det ferdige produktet blir sikkert bra

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg skal nok ha et par også men avventer bekreftelse på at de får fikser opp et par småbugs som man kan finne på demomodellene, eller burde kanskje si prototypene.

-Knappene er montert for langt bak, de bør flyttes lengre frem mot enden av armlenet.
    -Knappene er i plastikk med et skikkelig dårlig motiv på, de var i tilegg koblet feil slik at stolen går opp når man trykker reclined, og ned når man trykker seat (burde gå ann å forstå at det er feil, til og med for en underbetalt kineser).
    -Hadde også gjerne sett at knappene var i børstet stål eller svartlakkert metall av noe slag, ikke plast.
    -Strøm kabelen til stolene er fast, det vil si de ikke kan byttes ut med en lengre om man trenger det. Hadde gjerne sett at det var en jordet euro-kontakt på motoren slik at man kunne bytte kabel (overlever uten, men hadde vært praktisk).
    -Koppholderen er i crommet plast.(usj). Denne bør (les SKAL) være børstet stål. Den bør også monteres mye lengre frem, helt fremme på kanten. Slik den er nå er den bare i veien.
    -Mellomrommet mellom hovedenhet og armlenene bør være optimal. Den skal være kompakt, men skinn mot skinn knirker og dette gjorde virkelig demostolene. Det er både irriterende og vil slite på stoffet over tid.
    -Hadde også gjerne sett at Supreme modellen hadde hatt 2 motorer, kan ikke koste så mye mer å lage.
    Sømmene på seteryggen kunne vært bedre.
    Har du fått bekreftelse på at noe av dete skal endres ?
    Krommet plast...:| Ikke helt min stil det nei, men det er ikke noen big issue heller.... Det er vel kostnads relatert tenker jeg. Man får ikke alt for denne prisen.

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Vi får regne med at de fleste av disse elementene blir tatt hånd om i de ferdige produksjonseksemplarene, men to motorer får du kun ved å kjøpe Cineak til over doble prisen... Generelt må en nok regne med at stolene, som alt annet, kan ha visse svakheter. Skal du ha en perfekt stol må du, som nevnt, kjøpe Cineak eller tilsvarende til mer enn doble prisen.

Jeg skal uansett holde dere orientert om eventuelle endringer i produksjonsmodellen, og antar dette vil foreligge relativt snarlig...

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gleder meg allerede til stolene kommer :-o

Ps. er koppholderne "løse" ? Dvs. er det mulig å ta dem ut for rengjøring ?

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    736
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gleder meg jeg også!

Fint at du holder oss oppdatert Lygren.

Ellers stiller jeg samme spørsmål som offpist og Ak.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var forøvrig i kontakt med Cineak i Belgia i dag for å høre om mulighetene for å kjøpe direkte fra fabrikk. Og joda, det kunne jeg godt.
    Men prisene jeg fikk var svært lik det man finner på Avshop, ikke mye å hente der med andre ord..

Han spurte også hvilke andre merker som var tilgjengelig i Norge, hvorav jeg nevnte de nye Cineseat setene og la ved link. Det likte han dårlig og jeg siterer "These are copies, and thus illegal, as we have the rights to these models!"... osv.. hehe. Noen som ikke liker konkuranse tydeligvis.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var forøvrig i kontakt med Cineak i Belgia i dag for å høre om mulighetene for å kjøpe direkte fra fabrikk. Og joda, det kunne jeg godt.
    Men prisene jeg fikk var svært lik det man finner på Avshop, ikke mye å hente der med andre ord..

Han spurte også hvilke andre merker som var tilgjengelig i Norge, hvorav jeg nevnte de nye Cineseat setene og la ved link. Det likte han dårlig og jeg siterer "These are copies, and thus illegal, as we have the rights to these models!"... osv.. hehe. Noen som ikke liker konkuranse tydeligvis.
    Det blir det samme som å si at Ekornes har kopiert Hellegjerde på bakgrunn av at noen av stolene ligner.... Jeg skal innrømme at Cineseat stolene ligner veldig på Cineak stolene, men det betyr ikke at de er en kopi. HELT like er de jo ikke.

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    736
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!
    Her har minimumsantallet blitt satt ned til 10...og 8 enheter er bestillt.

Bare 2-2-GO og 5 dager igjen!!

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    736
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her var det stille..nå må dere nytte sjansen folkens, bare to dager igjen!

Lygren: Har det kommet noe nytt ang. produksjonsmodellene?

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi får håpe powerbuyet går gjennom uansett om det mangler to, men det får vi se. Gleder meg virkelig til å få nye stoler !

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det tror jeg nok helt sikkert det gjør..
    Jeg avventer til jeg får bekreftet de tingene som skal fikses opp osv..
    Men blir nok stas dette ja... Tror jeg får presset inn hele 6 enheter i stuen.
    Samboeren kommer til å klikke totalt men.. hehe
    Har 3 stk Buttkicker rumperistere på vei fra USA til formålet også.

Side 4 av 6 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •