Strøm kablel (nett kabel)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    98
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Strøm kablel (nett kabel)

Er på jakt etter en skikklig skjermet strøm kabel. Noen som har noen ideer ?

Har tittet mye rundt i butikker i Oslo, men de fleste koster jo "skjorta" ! Gjerne over 1000 kr.

Er det noen som har laget sinde egne ? Leste for en tid tilbake, i et annet forum at det gikk ann å lage sine egne til en billig å bra penge...noen erfaringer her ?

Etter å ha sittet å lest litt frem og tilbake fikk jeg ideen, den er som følger:

Kabel: http://www.no.rs-components.no/cgi-b...play.jsp?cache ID=no01ie&3236844907=3236844907 den feiler men klikk på ny økt linken (du skal vel egenlig være kunde der men..), så kommer du til hovedsiden. Skriv inn 379-671 i søkefeltet. Da dukker vedlagte bilde opp.
    Det er bare et problem, du må ha eget firma for å kjøpe.

Plugger får man greit tak i på Clas Ohlson, tenker da på 22-862 i apparat siden og 22-135 eller for de med "pølse" fingre 32-8652.

Noen som vet kabelen som er omtalt og på bilde selges i butikk ? rs-components selger jo den bare i rull på 50 meter.

Hva tror folkens ? Noe å satse på ?

Hvis vi går sammen flere så kan vi vel sikkert få til noe ? Det er vel svært få av oss som trenger 50 meter.

Noen som er intressert ? Det er jeg !! Bor i Oslo.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    560
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kan ikke ekkj gjøre jobben? eller er den for dårlig skjermet? jeg er kanskje med

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,041
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bestilte 50 meter av denne kabelen for noen dager siden, skal bli spennende å se om den fungerer. Har litt problemer med å skille strømkabler og signalkabler når jeg tester forskjellig utstyr. Det blir jo så uhorvelig mange kabler, og det blir fort salat av det. Er støyskjermen i denne kabelen god nok, blir livet litt enklere.
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,041
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Thror
    kan ikke ekkj gjøre jobben? eller er den for dårlig skjermet? jeg er kanskje med
    EKKJ kabelen gjør ikke jobben i det hele tatt. Skjermen i denne er fysisk, det vil si at formålet er å hindre skader på kabelen om noen hakker borti den med spaden ved et uhell. Skjermen er så grov, og er ikke i nærheten av å være tett, slik at den har ingen invirkning på inn og utstråling av støy. Det er jo heller ikke så rart da det er snakk om en jordkabel for nedgraving utendørs.
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    98
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hi-Fil, da er det bare å slå fra seg tanken å kjøpe kablen mener du ?

Noen andre forslag, eller må jeg " krype til korsset" å kjøpe en nett kabel til 1000 kr + ?

Intermediate Nemesis sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    703
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    98
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    He, viste vel egenlig at Eltek hadde Supra, men det hadde gått helt i glemme boka, takker for tipset Nemesis.

For vel stikke opp til Eltek en dag da.

Newcomer colaboy sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    178
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hi-Fil
    Jeg bestilte 50 meter av denne kabelen for noen dager siden, skal bli spennende å se om den fungerer. Har litt problemer med å skille strømkabler og signalkabler når jeg tester forskjellig utstyr. Det blir jo så uhorvelig mange kabler, og det blir fort salat av det. Er støyskjermen i denne kabelen god nok, blir livet litt enklere.
    Jeg ser at dette er en veldig gammel sak, men kom du til noen konklusjon her Hi-Fil?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •