Nytt PowerBuy: Samsung 46F86 46" LCD-TV - 25.000:1, HDMI 1.3, 100Hz - 18.750.- - Side 8

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 8 av 10 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8 9 10 SisteSiste
Viser resultater 141 til 160 av 185
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Vil bare gjøre oppmerksom på at det da kun er snakk om 40" ettersom 46" ennå ikke er leveringsklar hos Expert. Veiledende pris på 40" er kr 22.999,- men det er mulig det går å få presset denne et stykke siden det er snakk om et større parti. Når jeg sjekket for 2 uker siden fikk jeg beskjed om at 46" ikke var leveringsklar før om en måneds tid hos Expert.

Jeg for min del er kun interessert i 46" og venter heller på den. Venter gjerne noen uker til ettersom prisen på 18750 er såpass mye bedre en hos andre. Så lenge det er mulig med levering før jul, så holder jeg ut litt til.

Newcomer TNormann sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg var hos Expert i Moss på lørdag (24.11) og stod og så på 46". Men for å være helt ærlig er jeg usikker på om det var 46F86 eller 46M87.

Nå er jeg tilbake i Trondheim hvor jeg hører til, men kan jo alltids sjekke her. Han i Moss trengte et relativt nøyaktig antall, hva skal jeg i så fall svare - henvise til powerbuy@avforum.no?

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Det må jo nesten være 46F86, og antallet kan du vel angi til rundt 20stk. Er bare å be ham sende sitt beste tilbud til powerbuy@avforum.no, så tar vi det videre derfra.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    237
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er markedet virkelig så støvsugd for tv'er ? Trolig er det mange med gode marginer for tiden.

Hva er egentlig status på den andre runden? Skal vi som vil være med eventuellt si i fra eller?

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    ...vi gir beskjed til 2. runde-deltakerne om det blir tilgang, så kan folk velge å bli med. Markedet er støvsugd, ja...

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ble så kåt at jeg måtte sjekke med Expert i Moss (begge butikkene), men de har kun 46N87 og 46M87 og ikke 46F86 :cry: De kommer bare til å føre 40", mens 46" blir bestillingsvare i følge Expert kundesenter. Veiledende pris er da på kr 28.990,-

Expert Majorstua og Expert Centrum hadde kjørt bestilling på 46" men disse skal til kunder som har bestillt. Mulig modellen blir å se i utstilling på disse butikkene.

Begynner å miste motet med tanke på ny tv til jul. Ser Avshop nå har ETA 11.12. Det samme som de fleste andre nettbutikker også har. Enea (distributør) sier også at leverandører som har bestillt kan forvente leveranse i uke 50, og da er vi tilbake til 11.12. Blir nok ikke tv før på nyåret - sukk!

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hvorfor powerbuye??

Kjøpte i forrige uke en samsung le40f86 til 16595kr, gjennom et firma i oslo.. Hvorfor skal dere da prøve å importere selv, når prisen blir høyere enn den du kan få kjøpt tvn til i butikk??

Tvn er sendt fra butikken idag, og ventes å ankomme imorgen eller fredag... spent som f"#""n.. hehe..

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    PowerBuy hadde en pris på 18.500.- på 46-tommeren, så jeg tror ikke det er noen som helst tvil om at PowerBuy selv på moderate antall kan svare seg. At du får 40-tommeren til denne prisen er jo selvsagt hyggelig, men bør ikke formuleres som at PowerBuy som sådan fungerer dårlig da det ikke foreligger hold for å påstå noe slikt.

Det som selvsagt er problemet nå er at PowerBuy som system er for sent ute. Aktørene i markedet måtte vært tydelig klar over etterspørselen som foreligger via dette systemet, noe som ikke er tilfelle. Dette skyldes jo nærmest utelukkende at systemet pr. dato er under utvikling, det er jo selvsagt ikke dette systemet vi ender opp med.

Det som vil dukke opp i det endelige systemet er:

1. 3. parts betalingsformidling, f.eks. PayEx betalingsgaranti der en betaler inn beløpet direkte til formidlingsbyrået som ikke utbetaler dette til selger før varene er levert

2. Et langt mer avansert system for å måle etterspørsel og tilbud "live", til glede for både selger og kjøper

3. Et langt bedre system for å berege eksakt frakt slik at prisen en får oppgitt er den relle

++++++

Det er bare å glede seg; systemet er som nevnt under utvikling, og vi tror det blir veldig veldig bra når vi først får det ferdig! Det viktigste punktet er nok det først, altså en sikring av innbetalte midler fra 3. part. Det gjør systemet langt mer behagelig å forholde seg til for alle parter, inkludert PowerBuy.

Frem til det nye systemet er på plass kommer vi kun til å kjøre mindre partier/PowerBuys, da dagens system er smertelig tungvindt å bruke og heller ikke har de betalingsløsninger på plass vi ønsker. Pr. dato er det altså PowerBuy/AVforum som står for betalingsplattformen, og det er mildt sagt utrolig tidkrevende...

Dere får bare vente i spenning, men nå i ukene før jul tror jeg en kan se langt etter PowerBuys da vi ikke har gjort det nødvendige forarbeidet rundt allokering av antall basert på etterspørsel fra kjøpere...

Uansett, vi kommer sterkt tilbake, og da med et glimrende system jeg tror mange vil sette pris på!

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mulig noen har spurt om dette før, men hvordan er muligheten for å importere fra f.eks. England? Nettbutikken "247electrical" fikk i dag inn flere av denne modellen til en latterlig pris (i norske øyne). Riktig nok uten frakt/toll og norsk moms, men kjenner ikke til reglene for dette. Mulig det blir kranglete og for stor risiko, men garanti skal vel gjelde i Norge selv om produktet kjøpes utenlands.

1.385 GBP etter dagens kurs vil si i underkant av kr 15.500,- så kommer de andre tingene jeg nevnte over i tillegg. Også litt usikker, men er det ikke mulig å trekke fra engelsk skatt også? Jaja... Måtte bare dagdrømme litt når jeg så denne prisen. Linken for andre dagdrømmere til nettstedet er uansett:

247Electrical.co.uk - Samsung LE46F86BDX / 46in Full HD LCD IDTV

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Noe nytt fra Aveshop?

Lurer bare på om dere har hørt noe nytt fra Avshop? Ser at de har endret statusen for denne modellen til "Bestillingsvare - normal leveringstid 1 uke" Kan de levere nå, eller er det fortsatt venting på denne modellen?

Active vito sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    321
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    vil det bli kjørt igang et nytt powerbuy på denne?

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    ...tror en kan glemme denne modellen før rakettene skytes til værs og nytt år kan feires... Det er imidlertid kjørt i gang en runde på Sonys 46W3000, som både er på lager hos selger og ikke minst er en veldig fin TV. Litt dyrere, dog, 21.400.-. Påmelding gjøres eventuelt her (kort påmeldingsfrist, mangler 8 påmeldinger): http://avforum.no/forum/pwb_paamelding.php?anbud=39.

Newcomer SpRinTman sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    89
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    blir det noen ny omgang med denna tven tror du lygren? visst ikke blir det kanskje heller 46w3000... ser noen butikker har denne på lager igjen. komplett 14stk...

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Tror det vil ta litt tid før denne er tilgjengelig igjen... Er du rask kan du jo hoppe på PowerBuyet på 46W3000 her: http://avforum.no/forum/pwb_paamelding.php?anbud=39.

Newcomer SpRinTman sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    89
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    var redd for det ja...for vel nesten slenge meg på da...hvorfor slang jeg meg ikke på med en gang!!?...kunne hatt tven her nå

jaja...

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

når sånn ca?

Begynner det og nærme seg en mulighet for at vi kan få til et powebuy på LE46F86 igjen snart? Og at prisen blir minst like bra som sist? Hvis det skjer noe snart, blir det 2stk på meg.. Nabo og vil ha denne.. Men begynner og haste litt..

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den er jo tilgjengelig i diverse nettbutikker nå!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er også interessert hvis det blir et nytt tilbud på LE46F86

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er og interessert i være med på F86 powerbuy hvis prisen blir grei. :smile:

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    42
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av shift
    Jeg er og interessert i være med på F86 powerbuy hvis prisen blir grei. :smile:

jeg og!

Side 8 av 10 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8 9 10 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •