Oppbevaringsmøbel for cd/dvd

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer Børni sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    281
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Oppbevaringsmøbel for cd/dvd

Som tittelen avspeiler er jeg på utkikk etter et møbel som jeg kan lagre bort alle mine cdèr og dvdèr i.Møbelet bør ha en slik funksjon at jeg lett får tak i de forskjellige diskene som jeg skal bruke,så ser for meg noe skuffelignende.At det ser fint ut er også viktig.Så på siden til andrewerdenskrieg at han hadde en flott kommode til sine dvder,men den hadde gått ut av produksjon.Noe alla den hadde vært fint å fått tips om.

Active Wessey sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg var i samme situasjon som deg i sommer, trengte et møbel til å ha filmene mine i. I stedet for å ha de fremme i en bokhylle, kjøpte jeg Malm-kommoden til Ikea. IKEA | Oppbevaringsmøbler | Kommoder | MALM

Synes den fungerer greit, eneste er at jeg gjerne skulle ha kunnet åpne den litt mer, får nå får jeg ikke ut de bakerste dvdene uten å ha fjernet noen foran. Men har løst det ved å ikke stappe den helt full ytterst, slik at jeg bare dytter dvdene yttest litt til siden. Får plass til mellom 500 og 600 dvder tenker jeg. Har litt over 400, og har halvannen skuff igjen.

Newcomer Børni sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    281
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har sett litt på denne selv,men vil ikke vekten av dvdène gjøre så bunnen på skuffen vil bli ødelagt/bule slik at det kan bli vanskelig å åpne?Ellers så denne bra ut til det formålet jeg tenkte.Noen som har lignede forslag til cdèr.

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Børni
    Har sett litt på denne selv,men vil ikke vekten av dvdène gjøre så bunnen på skuffen vil bli ødelagt/bule slik at det kan bli vanskelig å åpne?Ellers så denne bra ut til det formålet jeg tenkte.Noen som har lignede forslag til cdèr.
    Jepp, bunnen gir etter ved for mye vekt. Har flere av disse og de tåler stort sett bare votter, luer og skjerf.

Men denne ser litt bedre ut:

Brukes i Inreda/Bestå serien, side 54 i 2008 katalogen

Active Wessey sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ingen problemer med buling eller noe slikt, ikke enda iallefall.
    Men er jo litt forsiktig da, ikke lukke den hardt igjen og slikt.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •