Noen fler som har prøvd playx.no?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Noen fler som har prøvd playx.no?

Er det noen flere her inne som har prøvd playx.no? Har bestilt en del blu-ray filmer derfra for over 10 dager side, men kun 2 av 7 er blitt sendt. Pre-ordre på Nascar08 til PS3 ti dager før releas dato, men den er ikke sendt (relase 23/8)...

Noen fler som har erfaring med dem?

Newcomer suprmann sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    198
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har en erfaring derfra:
    Bestilte Buzz-pakke til ps2 for en god stund siden, da de visstnok var billigst. En stund etter at jeg hadde mottatt pakken kom en kjip regning på norsk moms. Det gikk ikke spesielt godt frem av nettsidene til playx.no at de holdt til i Danmark, så jeg tenkte ikke noe på det da jeg bestilte. Det hele endte dermed å bli like dyrt el. dyrere enn å stikke ned på den lokale sjappa og betale fullpris...

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har bestilt de fleste BD-titlene mine fra PlayX.no. Jeg har ikke noe annet enn gode erfaringer. Nå har jeg ikke kikket rundt på en stund. Men de var i hvertfall blandt de rimligste på BD.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    87
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Meget bra butikk Men dersom de ikke har noe på lager, tar det nok en stund! Ventet i evigheter på Band of Brothers!

Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kjøpt en BD film av dem, kostet 199,- + 59kr i frakt. Så filmen kostet i praksis 258,- Ikke så billig. Syns DVDStrax er litt bedre. Filmene har som regel samme pris som på Playx men frakten er lavere, som regel ikke mer enn kr 18,-
    USA import er enda bedre da filmene kan være priset så lavt som 130,- så da selv med frakt på rundt 50-60,- så blir totalpris under 200,- per film. Men da må du klare deg uten norsk tekst. Filmene blir gjerne sluppet tidligere i USA. I tillegg vær obs på at ikke alle BD filmene lar seg spille av på norsk blu-ray spiller. Sonekoding A. Europa og Australia er sonekodet B. Sjekk forumet her da det er lagt ut en liste over filmer som kan importeres og som ikke er sonekodet, eller multisonekodet(A,B,C).

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Frakten fra PlayX er den samme uansett hvor mange filmer du kjøper. Det er derfor ikke det lureste å bestille én og én film. Spar opp og bestill flere av gangen. Bestiller du 10 filmer er frakten bare 5,80 kr pr film :-)

Newcomer royrov sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    menne, hva med tollen ? om du bestiller så mange filmer så kommer det jo en del toll i tillegg?

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av royrov
    menne, hva med tollen ? om du bestiller så mange filmer så kommer det jo en del toll i tillegg?
    Nei, det gjør det ikke. PlayX sender filmene én og én uavhengig av hvor mange du bestiller akkurat slik Play.com gjør. Og selv om de sender filmene på denne måten, er det altså kun 1x fraktkostnad pr bestilling.

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av suprmann
    Har en erfaring derfra:
    Bestilte Buzz-pakke til ps2 for en god stund siden, da de visstnok var billigst. En stund etter at jeg hadde mottatt pakken kom en kjip regning på norsk moms. Det gikk ikke spesielt godt frem av nettsidene til playx.no at de holdt til i Danmark, så jeg tenkte ikke noe på det da jeg bestilte. Det hele endte dermed å bli like dyrt el. dyrere enn å stikke ned på den lokale sjappa og betale fullpris...
    Dette var rart. Vurderte nemlig å kjøpe noen PS3-spill herfra. På websidene står følgende:

"Fraktpriser - Priser
    Våre priser er exportpriser og gjelder FOB Frederikshavn. Kommer du fra et norsk domene er prisene oppgitt i norske kroner.
    FRAKT belastes med NOK 59,- PR ORDRE. Dette gjelder uansett hvor mange produkter du legger i handlekurven.

Det lønner seg å bestille flere varer samtidig. Dine varer sendes rett hjem til din postkasse. Større bestillinger må du noen ganger hente på nærmeste postkontor. Det vil ikke forekomme ekstra avgifter i form av toll eller moms.
    "

Jeg ville kontaktet Playx angående den momsregningen du fikk. Skal også spørre dem om dette selv.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har spurt?