Prisjakt: Bluray filmer (region B-kompatible) - Side 66

Sponsorer:
Takk Takk:  1
Like Like:  1
Side 66 av 249 FørsteFørste ... 6 16 26 36 46 56 62 63 64 65 66 67 68 69 70 76 86 96 106 116 126 136 146 156 166 176 186 196 206 ... SisteSiste
Viser resultater 1,301 til 1,320 av 4969
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    98
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av togr
    lurer på å bestille noen filmer fra play.com. men er det dårlig med norsk subtitles på filmer derifra?
    Denne gir en god pekepinn på dette. Her står det hva som kommer med dansk tekst, og har filmen dansk tekst er det 99% sannsynlighet for at den også har norsk.

Det er en del filmer på Play.com som står oppført med norsk tekst, dette stemmer ikke alltid, men stort sett.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Amazon har Amadeus til $14,99 i dag

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Kill Bill 1 & 2

Om det ikke er postet før;

http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/8...t.html?cur=257

Dette bør vel være en overkommelig pris

all the best!

Intermediate Gratulerer sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,784
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trondmm

Amazon har Amadeus til $14,99 i dag
    Men den er sone A, ikke sant?

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gratulerer
    Men den er sone A, ikke sant?
    Alle Warners filmer til nå har vært sonefrie, så det vil i så fall overraske meg voldsomt.

Intermediate Gratulerer sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,784
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Åja? Er det Warner som har gitt den ut? Trodde det var Fox. Da legges den i handlekurven min!

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    1,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

James Bond

For de som enda ikke har skaffet seg James Bond Vol. 1 på bluray så opererer nå Zailor.no med en fantasipris på 168 kroner..... for tre filmer!!! Zailor.no

angrer nesten på at jeg var så utålmodig at jeg betalte hele 299 kroner for den...

Newcomer doncorl sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bsd121
    For de som enda ikke har skaffet seg James Bond Vol. 1 på bluray så opererer nå Zailor.no med en fantasipris på 168 kroner..... for tre filmer!!! Zailor.no

angrer nesten på at jeg var så utålmodig at jeg betalte hele 299 kroner for den...
    Tusen takk for tipset! Da var denne bestilt. Var kun 1 igjen på lager når jeg bestilte, forsatt er det 1 igjen etter at det er betalt. Håper ikke det blir noe rot her.

Newcomer BlackStar sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    160
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bestilte den på playx.no

Stod at det var bestillingsvare.. tar vel ikke så lang tid før de får inn igjen! Eller om det kun var begrenset antall?

Klargjort for sending i dag faktisk! Da ble det litt bond, james bond allikevel!;9

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Amazon har enda en Blu-ray bok til $14,99. Denne gangen er det One Flew Over the Cuckoos Nest

Også denne utgivelsen er sonefri, og den har norske tekster.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Kill Bill 1 og 2 fra Amazon.ca

Sitat Opprinnelig postet av mactore
    Da var mine kommet. Tok billigste sendemetode, så det tok litt over 1 måned å få dem fram. For dem som ikke har fått dem enda i posten burde de være rett om hjørnet.
    Stort skår i gleden da jeg skulle sitte ned og se på KB 1. Glad og fornøyd rev jeg av plasten og satte i skiven. Intro med Miramax og så stopp. Så deretter nøyere etter bakpå coveret. Et 1-tall lyser så mot meg. F... Sjekket så KB 2 og null problem da det så står ABC bakpå. For dem som ikke har fått sine i posten enda, sjekk ut dette først før dere river av plast. Nå sitter jeg dessverre med en ubrukelig KB 1 da min BD spiller er kun sone 2.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    47
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stort skår i gleden da jeg skulle sitte ned og se på KB 1. Glad og fornøyd rev jeg av plasten og satte i skiven. Intro med Miramax og så stopp. Så deretter nøyere etter bakpå coveret. Et 1-tall lyser så mot meg. F... Sjekket så KB 2 og null problem da det så står ABC bakpå. For dem som ikke har fått sine i posten enda, sjekk ut dette først før dere river av plast. Nå sitter jeg dessverre med en ubrukelig KB 1 da min BD spiller er kun sone 2.
    Fikk kill bill 1 ifra amazon.ca igår. Den står det også det et-tall på men virker fint hos meg på min ikke-sonefrie spiller.

Intermediate Spareblære sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,060
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så trist å vente et par måneder på en film som ikke virker. (Gudskjelov har jeg sonevalg på min spiller.)

Newcomer BlackStar sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    160
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hmm bestilte også de samme filmene og begge fungerer på min norske ps3! Merkelig.

Newcomer HolgerL sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    174
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå sitter jeg dessverre med en ubrukelig KB 1 da min BD spiller er kun sone 2.
    Iflg Blu-Ray Region Code Info er utgjevinga sonefri, så det er berre å kose deg.

Intermediate Spareblære sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,060
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BlackStar
    Hmm bestilte også de samme filmene og begge fungerer på min norske ps3! Merkelig.
    Kanskje trenger spilleren hans en oppdatering?

Intermediate dvdjan sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    EDIT : "Hmm må lese mactore sin post nøye før jeg legger inn komentarer ser jeg "

På den nyeste Futurama filmen " Into The Wild Green Yonder" står det også en stor A på baksiden. Men den er sonefri og har faktisk også norske undertekster. Filmen var desverre ikke morsom da men ..

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selv hadde jeg fra før ett sett med KB. I januar bestilte jeg to nye sett av denne - begge fra Canada.

Jeg har sett at det siste coveret på Kill Bill 1 som kom nå er noe avvikende fra det som kom nest sist.

For det første er den siste boksen merket med nummeret 106294 i stedet for 052337, som er den vanlige utgivelsen for USA/Canada. 106294 er merket med "Authorized for sale in Canada only". Dessuten er det filmselskapet Alliance som her står for distribusjonen, i motsetning til Buena Vista/Miramax.

Det som er nytt på den nye utgaven, er at den er fra 2008, og (i tillegg til engelsk SDH og spansk tekst) nå har tre nye tekstinger: Japanese, Korean, Mandarin.

Jeg har ikke åpnet den, så om den nå er KUN sone 1 vites ikke. Mulig jeg sjekker i løpet av dagen.
    Nå er jo strengt talt "sone 1" feil uttrykk for BD-filmer, all den tid disse skal være delt inn i ABC.

Noen andre forskjeller på utgivelsene (bortsett fra litt forskjellig cover-layout) kan jeg ikke se pr. nå.

Side 66 av 249 FørsteFørste ... 6 16 26 36 46 56 62 63 64 65 66 67 68 69 70 76 86 96 106 116 126 136 146 156 166 176 186 196 206 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •