Prisjakt: Bluray filmer (region B-kompatible) - Side 213

Sponsorer:
Takk Takk:  1
Like Like:  1
Side 213 av 249 FørsteFørste ... 73 83 93 103 113 123 133 143 153 163 173 183 193 203 209 210 211 212 213 214 215 216 217 223 233 243 ... SisteSiste
Viser resultater 4,241 til 4,260 av 4969
    Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Billigste Star Wars til nå:
    Elkjøp: 699,-

Newcomer Jonas2k sin avatar
    Medlem siden
    May 2011
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Feil tråd..

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    78
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jonas2k
    Der er vel så og si alle låst til region A?

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av datating
    Der er vel så og si alle låst til region A?
    Neida. absolutt alle er låst til sone A.

Jonas2k: Prøv denne tråden i stedet: http://avforum.no/forum/produkt-pris...rika-asia.html

Active
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    400
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hei, alle pirater i Karabien.

Nå kjører Amazon et tilbud på forhåndsbestilling av POC 1 - 4 til GBP 23,97 før VAT fratrekk.

Link her:
    Pirates of the Caribbean 1-4 Box Set [Blu-ray]: Amazon.co.uk: Film & TV

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    88
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk idag 2 hentelapper fra posten, begge med oppkrav for toll (117 kroner), og utlegg av mva (rundt 80). Begge pakkene kom fra Amazon.co.uk, og jeg har to ordre hos de på 17.05£ og 18.99£, de ble sendt hhv. 3. og 4. juli.

Noen som har en forklaring på hvorfor jeg har fått oppkrav på disse? Og i tillegg på begge to (lappene har forskjellig nummer, og kostnaden for utlegg av mva er forskjellig).

Jeg har ikke bestilt noe annet fra Amazon som ikke er levert. Jeg aner ikke hva som har skjedd, og hvis jeg må betale over dobbel pris for begge pakkene ble det straks mye mindre interessent.

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mixy: det samme skjedde meg. Årsaken var at en i Amazon.co.uk har ført dobbel pris utenpå pakken. Jeg er i dialog med kundeservice nå, hvor jeg krever 93 kroner i utlagt MVA og 117 kroner (!!!!) i fortollingsgebyr tilbakebetalt fra dem.

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,240
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hellnoob
    Mixy: det samme skjedde meg. Årsaken var at en i Amazon.co.uk har ført dobbel pris utenpå pakken. Jeg er i dialog med kundeservice nå, hvor jeg krever 93 kroner i utlagt MVA og 117 kroner (!!!!) i fortollingsgebyr tilbakebetalt fra dem.
    Sitat Opprinnelig postet av Mixy
    Fikk idag 2 hentelapper fra posten, begge med oppkrav for toll (117 kroner), og utlegg av mva (rundt 80). Begge pakkene kom fra Amazon.co.uk, og jeg har to ordre hos de på 17.05£ og 18.99£, de ble sendt hhv. 3. og 4. juli.

Noen som har en forklaring på hvorfor jeg har fått oppkrav på disse? Og i tillegg på begge to (lappene har forskjellig nummer, og kostnaden for utlegg av mva er forskjellig).

Jeg har ikke bestilt noe annet fra Amazon som ikke er levert. Jeg aner ikke hva som har skjedd, og hvis jeg må betale over dobbel pris for begge pakkene ble det straks mye mindre interessent.
    Dette var pussig.

Jeg fikk også hentelapp fra posten på pakke fra Amazon.de, har 2 stk på vei, og begge er på under 200,- .Har fått oppkrav på 100 i moms + 117 i fortolling.

Hadde vurdert å bare la den gå, (ligger godt i pluss på toll som jeg kanskje skulle ha betalt ) men hvis det er en større feil så vil jeg ha det ordnet. Håper det ordner seg greit hvis det er noe som har skjedd med flere..
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis en fiffig programmeringsfeil gjør at mange pakker til Norge får dobbel pris og vipper over 200-kronersgrensen, har Ama et problem dersom alle kundene krever dem for MVA og fortollingsgebyr. Det er nok årsaken til at tilbakemeldingsgarantien på 3 arbeidsdager i en e-post fra kundeservice ble økt til 6 arbeidsdager - de sliter med å finne feilen og en god respons til kundene. Jeg holder dere oppdatert :-)

12. juli
    "Dear Customer

Greetings from Amazon.co.uk

We would like to advise that your query regarding your order #SENSURERT is still being investigated.

Please accept our apologies for this delay. Although we endeavour to complete our research within 1 to 2 business days, sometimes it may take slightly longer. Please be assured that I will contact you again on July 15, 2011 with further information.

Thank you for your continued patience and understanding in this matter.

Warmest regards,

SENSURERT
    Amazon.co.uk
    Your feedback is helping us build Earth's Most Customer-Centric Company."

7. juli
    "Hello,

We understand that as a result of incorrect value of package, you've incurred 210 NOK additional charges to receive this parcel. We apologise for any inconvenience or confusion this may have caused you.

In order to address this query efficiently, I will need to investigate this issue with the appropriate department further. I will contact you again within 3 business days with an update. Please be aware that this is the maximum amount of time it will take for us to update you.

Thank you for your patience and for bringing this matter to our attention.

Warmest regards,

SENSURERT
    Amazon.co.uk

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,240
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis en fiffig programmeringsfeil gjør at mange pakker til Norge får dobbel pris og vipper over 200-kronersgrensen, har Ama et problem dersom alle kundene krever dem for MVA og fortollingsgebyr. Det er nok årsaken til at tilbakemeldingsgarantien på 3 arbeidsdager i en e-post fra kundeservice ble økt til 6 arbeidsdager - de sliter med å finne feilen og en god respons til kundene. Jeg holder dere oppdatert :-)

12. juli
    "Dear Customer

Greetings from Amazon.co.uk

We would like to advise that your query regarding your order #SENSURERT is still being investigated.

Please accept our apologies for this delay. Although we endeavour to complete our research within 1 to 2 business days, sometimes it may take slightly longer. Please be assured that I will contact you again on July 15, 2011 with further information.

Thank you for your continued patience and understanding in this matter.

Warmest regards,

SENSURERT
    Amazon.co.uk

7. juli
    "Hello,

We understand that as a result of incorrect value of package, you've incurred 210 NOK additional charges to receive this parcel. We apologise for any inconvenience or confusion this may have caused you.

In order to address this query efficiently, I will need to investigate this issue with the appropriate department further. I will contact you again within 3 business days with an update. Please be aware that this is the maximum amount of time it will take for us to update you.

Thank you for your patience and for bringing this matter to our attention.

Warmest regards,

SENSURERT
    Amazon.co.uk
    Er vel lite sannsynlig at vi kan få posten til å automatisk halvere alle verdiene i en periode for å fange opp dette..
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Newcomer Njål sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette skjedde meg med to pakker i dag også, ekstra merkelig er at den ene var fra amazon.de (andre fra .co.uk).

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tilbakebetalt? Nektet ksutland@posten.no å akseptere skjermskudd av faktura og faktura inni esken?

Active steelbook_g sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    458
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skjedde med meg også. Tok med kvittering fra kjøpet til Posten og sa at det måtte være en feil. Fikk pakken ut uten å betale noe, de sa det var ikke første person som hadde klaget på det.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mixy

Send mail til ksutland@posten.no og fortell at du ikke kjenner igjen beløpene. Legg ved skjermskudd av faktura fra Amazon UK og si at det er greit for deg om de åpner pakken og sjekker innholdet og fakturaen som ligger i esken.

De pleier å være kjappe til å svare, og jeg har aldri hatt noen problemer med å få de til å frafalle mva-kravet. Men - det forutsetter at du gjør dette før du henter pakken. Hvis du henter og betaler først, så er det mye mer pes å få tilbakebetalt beløpet.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trondmm
    Tilbakebetalt? Nektet ksutland@posten.no å akseptere skjermskudd av faktura og faktura inni esken?
    Forresten fint at du er i kontakt med Amazon, så de får rettet opp feilen.

Newcomer Mr.Melby sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette skjedde meg også idag. Var dog 3 cd'er til 21.10 £. Verdien på pakken var 44£ (??). Ringte til posten (før jeg hentet pakken), de sa jeg måtte skrive ut kvittering fra amazon.co.uk og vise til dem på posten. Ordnet seg det da :-D Merkelig opplegg. Aldri hatt problemer med slikt før..

Intermediate Starman sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    3,152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr.Melby
    Dette skjedde meg også idag. Var dog 3 cd'er til 21.10 £. Verdien på pakken var 44£ (??). Ringte til posten (før jeg hentet pakken), de sa jeg måtte skrive ut kvittering fra amazon.co.uk og vise til dem på posten. Ordnet seg det da :-D Merkelig opplegg. Aldri hatt problemer med slikt før..
    Mulig jeg misforsto deg....men hvis verdien som sto utenpå pakken var £44, så var det vel ikke så merkelig at den ble stoppet/momsbelagt?

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trondmm
    Har ikke vært i kontakt med dem da prisen utenpå pakken er feil (=Ama sin feil) og Posten sånn sett har sitt på det tørre. Dessuten visste jeg ikke om det var min feil som hadde greid å få to ordre pakket sammen av Ama. Har for mange ordrer i omløp til å vite nøyaktig hva som er på vei eller på Posten til enhver tid.

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,240
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har de muligens litt ferievikarer hos posten også, men de kunne godt ha reagert når mengden tollpliktige pakker fra amazon gikk fra 1-2%(ca ?) til 100% over natten

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,240
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke vært i kontakt med dem da prisen utenpå pakken er feil (=Ama sin feil) og Posten sånn sett har sitt på det tørre.
    Ikke helt enig, dersom sum utenpå virker for lav så åpner de eller etterlyser faktura ganske kjapt, det burde gå begge veier. Ref. Innlegget mitt over.

Side 213 av 249 FørsteFørste ... 73 83 93 103 113 123 133 143 153 163 173 183 193 203 209 210 211 212 213 214 215 216 217 223 233 243 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •