Prisjakt: Bluray filmer (region B-kompatible) - Side 211

Sponsorer:
Takk Takk:  1
Like Like:  1
Side 211 av 249 FørsteFørste ... 71 81 91 101 111 121 131 141 151 161 171 181 191 201 207 208 209 210 211 212 213 214 215 221 231 241 ... SisteSiste
Viser resultater 4,201 til 4,220 av 4969
    Active steelbook_g sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    458
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Tilbud på Play.com. Kjøper man Avatar så får man en annen film gratis med på kjøpet.

http://www.play.com/Search.html?sear...hstring=4V4T4R

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    The Fighter til 129,- både hos elkjop.no og lefdal.com

Newcomer Frode.N sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    257
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser dere nevner at Pirates of the Caribbean filmene er på tilbud i triologi versjon fra Amazon.co.uk..

Sitat Opprinnelig postet av trondmm
    Eller Amazon UK. £14,94 pluss frakt. Totalt £16,92. (Hvis du legger til en vare som koster mellom £2 og £8, så får du gratis frakt, mens totalen holder seg under 200,-)

Pirates of the Caribbean Trilogy [Blu-ray]: Amazon.co.uk: Johnny Depp, Geoffrey Rush, Orlando Bloom, Keira Knightley, Jack Davenport, Jonathan Pryce, Mackenzie Crook: Film & TV
    Ser ut til at det fremdeles er kun "At world's end" som har Norsk tekst..

Dersom det er en av dere som HAR bestilt (og mottatt) denne, meld gjerne ifra OM det er norsk tekst på alle 3.. eller ikke...

Ser forøvrig at "denne triologi'en" deles ut på lugubre torrents sider MED norsk tekst på alle 3 filmene.. så det ER jo håp om at vi som ønsker å gjøre dette LOVLIG kan få dem med norsk tekst..

Takker&Bukker!

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,239
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Frode.N
    Ser dere nevner at Pirates of the Caribbean filmene er på tilbud i triologi versjon fra Amazon.co.uk..

Ser ut til at det fremdeles er kun "At world's end" som har Norsk tekst..

Dersom det er en av dere som HAR bestilt (og mottatt) denne, meld gjerne ifra OM det er norsk tekst på alle 3.. eller ikke...

Ser forøvrig at "denne triologi'en" deles ut på lugubre torrents sider MED norsk tekst på alle 3 filmene.. så det ER jo håp om at vi som ønsker å gjøre dette LOVLIG kan få dem med norsk tekst..

Takker&Bukker!
    Du kan jo bare kjøpe dem i norge å få den norske teksten. En forutsetning for å handle billigere i utlandet er at du tar til takke med det produktet som tilbys der..
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Medlem siden
    May 2005
    Poster
    257
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shallow_
    Du kan jo bare kjøpe dem i norge å få den norske teksten. En forutsetning for å handle billigere i utlandet er at du tar til takke med det produktet som tilbys der..
    SELVSAGT kan jeg kjøpe dem i Norge.. til dobbel pris..

Så lenge det finnes filmer ute på nettet som HAR norske tekster, forsøker jeg (og mange med meg) å finne filmene på rimeligste måte..
    Det hadde nesten vært verdt å betale 50,- kr ekstra pr film, fremfor å lese slike innlegg til meg og andre som søker info og hjelp fra de som "vet"..

99% av de som er her inne HJELPER hverandre..
    Det er tydelig at enkelte heller velger å komme med unyttige kommentarer..

Dersom du har noe imot at folk ber om hjelp her på forumet, foreslår jeg at du finner noe annet å gjøre..

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,239
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Terminator Salvation Skull Box Blu-ray 2009 Region Free: Amazon.co.uk: Christian Bale, Sam Worthington, Anton Yelchin, Moon Bloodgood, Helena Bonham Carter, Jadagrace, Bryce Dallas Howard, Common, Jane Alexander, Michael Ironside, Ivan G'Vera, Ch

Denne kan nå bestilles på Amazon.co.uk til kr 169,- Koster gbp 22.99, men reduseres til gbp 19.16 pga at den skal til norge. Jeg fikk i tillegg muligheten å velge fri frakt, og bestillingen gikk gjennom med det. Så 170 kr inkl frakt. ikke gæli.
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,239
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    SELVSAGT kan jeg kjøpe dem i Norge.. til dobbel pris..

Så lenge det finnes filmer ute på nettet som HAR norske tekster, forsøker jeg (og mange med meg) å finne filmene på rimeligste måte..
    Det hadde nesten vært verdt å betale 50,- kr ekstra pr film, fremfor å lese slike innlegg til meg og andre som søker info og hjelp fra de som "vet"..

99% av de som er her inne HJELPER hverandre..
    Det er tydelig at enkelte heller velger å komme med unyttige kommentarer..

Dersom du har noe imot at folk ber om hjelp her på forumet, foreslår jeg at du finner noe annet å gjøre..
    Når du foreslår bruk av torrents for å få norsk tekst fremfor å betale det filmen koster i norge for å være garantert norsk tekst, så synes jeg ikke det hører hjemme i denne tråden eller forumet i det hele tatt. Derfor det litt spydige svaret.

Medlem siden
    May 2005
    Poster
    257
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shallow_
    Når du foreslår bruk av torrents for å få norsk tekst fremfor å betale det filmen koster i norge for å være garantert norsk tekst, så synes jeg ikke det hører hjemme i denne tråden eller forumet i det hele tatt. Derfor det litt spydige svaret.
    Så var det å lese HELE innlegget mitt..

JEG sier at jeg ønsker å KJØPE filmene.. og at jeg IKKE ønsker eller har behov for å laste ned filmene..

Jeg foreslår at du leser mitt innlegg én gang til, i steden for å komme med en dårlig unnskyldning...

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,239
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Filmene er ute på Bluray i norske/skandianaviske utgaver med norsk tekst så det er bare naturlig at de har havnet på lugubre torrent sider. Du argumenterte med at du håpet å kunne få tak i disse med norsk tekst uten å måtte laste de ned, og det kan du ved å kjøpe de i norge.

Slik du formulerer det her så fremstiller du det som om eneste alternativ for å få norsk tekst dersom disse billige utgavene fra amazon ikke har det er på torrent, noe jeg påpeker at det ikke er.
    Saken er den at noen/mange ganger så må du betale en høyere pris i norge for å få noe du ikke kan KJØPE i utlandet..

Helt greit at folk spør om en film har norsk tekst eller ei, men jeg kommenterte altså KUN uttalelsen om torrent alternativ.

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vær vennlige og ta kranglingen et annet sted.

Active
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    308
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Machete til GBP 7,99 hos Play.

http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/1...rlrefer=search

Fin pris på fiiiin film. Bestilt :-D

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Amazon.co.uk pleier å prismatche Play på det meste. I tillegg får du MVA-fradrag. Og fri frakt om du handler for drøyt 19£. Så Machete kan fås der for 6.66£.

Machete [Blu-ray] [2011][Region Free]: Amazon.co.uk: Danny Trejo, Michelle Rodriguez, Jessica Alba, Robert Rodriguez: Film & TV

Active
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    308
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hellnoob
    Amazon.co.uk pleier å prismatche Play på det meste. I tillegg får du MVA-fradrag. Og fri frakt om du handler for drøyt 19£. Så Machete kan fås der for 6.66£.

Machete [Blu-ray] [2011][Region Free]: Amazon.co.uk: Danny Trejo, Michelle Rodriguez, Jessica Alba, Robert Rodriguez: Film & TV
    Men ikke 6,66 om du bare skal ha Machete.....:wink: Ellers har du nok rett.

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har til enhver tid en hel haug filmer og CDer i handlelisten på Amazon.co.uk, så når det dukker opp spesielle tilbud, har jeg alltid noe å fylle på med slik at jeg får fri frakt :-)

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har til enhver tid en hel haug filmer og CDer i handlelisten på Amazon.co.uk, så når det dukker opp spesielle tilbud, har jeg alltid noe å fylle på med slik at jeg får fri frakt :-)
    +1 8)

Intermediate Starman sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    3,152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    +2

Active
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    400
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Samme her, alltid noe i "ønskelista" som man kan fylle på med, for å få fri frakt.

-> I går ble det derfor Unstoppable til GBP 8,33 fra Amazon UK.

Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dawn of the dead til 10,- på elkjøp idag!

Newcomer Warlock sin avatar
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trondmm
    Spesialutgaven av Apocalypse Now! er rett rundt hjørnet. Boksen inneholder både standard og redux, samt dokumentaren Hearts of Darkness (og en haug ekstramateriale). Den gis ut 13. juni i UK og 22. juni i Norge.

Platekompaniet: 179,50
    Amazon UK: £14,94 (£16,92 inkl. frakt)

For noen uker siden lå Platekompaniets pris på 250,-, men nå som den er satt ned til 180, tror jeg at jeg velger den norske utgaven fremfor den britiske. Spesielt hvis det viser seg at den britiske utgaven ikke har norske tekster.
    Har søkt litt sjøl, men finner ikke ut om den engelske 3 disc versjonen har norsk tekst. Prisforskjellen er jo minimal.
    Arne

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Warlock
    Har søkt litt sjøl, men finner ikke ut om den engelske 3 disc versjonen har norsk tekst. Prisforskjellen er jo minimal.
    Så på Amazon UK at noen har bekreftet at den kun har engelsk tekst. Så da blir det nok platekompaniet for meg.

For øvrig ser jeg at jeg nok burde ha lagt inn forhåndsbestilling. Platekompaniet har justert opp prisen med 20,-, så nå skal de ha 200,- for den.

Side 211 av 249 FørsteFørste ... 71 81 91 101 111 121 131 141 151 161 171 181 191 201 207 208 209 210 211 212 213 214 215 221 231 241 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •