Prisjakt: Bluray filmer (region B-kompatible) - Side 190

Sponsorer:
Takk Takk:  1
Like Like:  1
Side 190 av 249 FørsteFørste ... 50 60 70 80 90 100 110 120 130 140 150 160 170 180 186 187 188 189 190 191 192 193 194 200 210 220 230 240 ... SisteSiste
Viser resultater 3,781 til 3,800 av 4969
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Starman
    Det står vel egentlig alt du trenger å vite på følgende side: Netthandel - Tollvesenet

..men hvis noe fremdeles er uklart etter du har lest informasjonen, så er det bare å spørre videre.
    Starman, ingenting uklart der. Har handlet mer enn som nok både på amazon.com og amazon.co.uk, men aldri noen lightning deal som i dag. Jeg har nå tatt to sjanser i dag. 1 på Home Alone boxen og 1 på Back to the Future Boxen. Så får vi se hva som skjer når de ankommer landet. Jeg har uansett tatt skjermdump av dagens spesialpriser ifall det blir diskusjon med tollen.

Intermediate Starman sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    3,152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mactore
    Starman, ingenting uklart der. Har handlet mer enn som nok både på amazon.com og amazon.co.uk, men aldri noen lightning deal som i dag. Jeg har nå tatt to sjanser i dag. 1 på Home Alone boxen og 1 på Back to the Future Boxen. Så får vi se hva som skjer når de ankommer landet. Jeg har uansett tatt skjermdump av dagens spesialpriser ifall det blir diskusjon med tollen.
    Ok, da er jeg med.

Jeg har heller aldri (så langt jeg kan huske..) handlet på disse "lighting deal" tilbudene før idag. Hadde siktet meg inn på Back to the future boksen jeg også, men rakk ikke å sjekke tilbudet før noen minutter(?) etter at det var startet. Da havnet jeg på "venteliste" som nr. 415. Men jaggu ble det en boks på meg også! :-D

Når det gjelder hva Amazon faktisk skriver utenpå forsendelsene (som jeg antar er det du da lurer på), så har Amazon har vært veldig flinke med å merke med korrekt vareverdi (etter fratrukket rabatt) i de siste. Jeg tviler på at du får noen problemer med momskrav når pakken(e) ankommer Norge (såfremt hver pakke/ordre har en vareverdi mindre enn kr 200,- selvsagt).

Uansett så kan du hele tiden logge deg inn på din Amazon-konto og printe ut en kvittering/faktura av den ordren det gjelder. Hvis du skulle være uheldig å få momskrav, så er det jo bare å fremlegge denne for tollbehandlerne FØR du henter ut pakken.

Newcomer Fondantify sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sitat Opprinnelig postet av solstice
    Elkjøp har -25% rabatt på film når man kjøper 4 stk eller mer, da var noen julegaver til meg selv kjøpt :P

Film & Serier - Elkjøp
    Takker!
    Snopte meg: Toy Story 1, 2 & 3-samleboks, Transformers, Transformers 2, Donnie Darko og Engler og demoner til den nette sum av 589,- kr.

Og takker for tips om Harry Potter-samleboks! Har ventet på at det tilbudet skulle dukke opp igjen.

Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    3,152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    3,152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dr. Strangelove (or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb) 45th Anniversary Edition Digibook til kun $8.99 hos Amazon.com

Denne utgivelsen er sonefri.

Amazon.com: Dr. Strangelove [Blu-ray]: Peter Sellers, George C. Scott, Sterling Hayden, Keenan Wynn, Slim Pickens, Peter Bull, James Earl Jones, Stanley Kubrick: Movies & TV

Intermediate partyboynr1 sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,014
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som vet om BBC`s Life blu ray boks har norsk tekst??
    Ser den har det på cdon, men står ikke noe om tekst på play.
    Er jo 1/3 av prisen på play. Men er litt skeptisk om den ikke har norsk tekst.
    Regner med det blir vanskelig å skjønne alle blomstene og insektene på engelsk..

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av partyboynr1
    Noen som vet om BBC`s Life blu ray boks har norsk tekst??
    Den engelske utgivelsen har ikke norsk tekst, nei.

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    LIFE

David har en tydelig stemme og teksten kommer bare i veine for de spektakulære bildene

Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    3,152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harman/kardon
    LIFE

David har en tydelig stemme og teksten kommer bare i veine for de spektakulære bildene
    Helt enig med deg. Sir David må vel være en av de beste/tydeligste/behageligste Engelske stemmer man kan tenke seg til å kommentere en slik utgivelse. :-D

Sitat Opprinnelig postet av partyboynr1
    Regner med det blir vanskelig å skjønne alle blomstene og insektene på engelsk..
    Betyr det egentlig så mye om man ikke gjenkjenner navnene på alle blomstene og biene?

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg synes egentlig det er litt trist at serien ikke er å få kjøpt med norske kommentarer. Altså, jeg er enig i at Attenboroughs kommentarer er ypperlige, men det er lagt mye arbeid i å tilrettelegge serien på norsk, og resultatet har egentlig blitt veldig bra. Da er det litt kjedelig at den nordiske utgivelsen kun har engelsk lydspor (den ble også sendt med svenske kommentarer på SVT, og jeg regner med den hadde danske kommentarer på dansk TV).

Dette gjelder egentlig alle BBCs naturdokumentarer. Jeg kan ikke huske å ha sett en eneste en som har norsk lydspor, til tross for at alle (så vidt jeg vet) hadde norsk voiceover da de ble sendt på TV.

Newcomer Mr.Melby sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte Splice på Spaceworld (av alle steder!?!) til 99kr, eller 3 for 250 kr. Sørlandssenteret i Kristiansand.

Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    3,152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr.Melby
    Kjøpte Splice på Spaceworld (av alle steder!?!) til 99kr, eller 3 for 250 kr. Sørlandssenteret i Kristiansand.

Takk for tipset Mr.Melby!

Da ble det denne (fra samme sted og til samme pris) på meg også ikveld.

Active zemtex sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    418
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    DAM! Hadde valutakursen vært et hår bedre, hadde det blitt Back To The Future Trilogy fra Monday Madness på Play.com idag. 17usle kr fra den magiske (aka kipe) grensen...

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av zemtex
    DAM! Hadde valutakursen vært et hår bedre, hadde det blitt Back To The Future Trilogy fra Monday Madness på Play.com idag. 17usle kr fra den magiske (aka kipe) grensen...
    Sjekk amazon.co.uk i løpet av dagen. De matcher som regel prisene til bl.a. Play. Det fine med Amazon er at de trekker fra UK moms. Da kommer du nok under grensen fin-fint. I tillegg kan du velge FREE Super Saver Delivery og få den levert uten å betale frakt. I pose og sekk mao. Bestilte noe på Amazon med FREE Super Saver Delivery og fikk det etter 4 dager. Ære være dem for rask levering.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sjekk amazon.co.uk i løpet av dagen. De matcher som regel prisene til bl.a. Play.
    Sjekket i sta, og da kostet den fortsatt £29,99 på Amazon UK, men nå har de akkurat satt den ned til £22,99.

Back to the Future Trilogy [Blu-ray]: Amazon.co.uk: Michael J. Fox, Christopher Lloyd, Mary Steenburgen, Crispin Glover, Lea Thompson, Robert Zemeckis: DVD

£19,57 med gratis frakt.

Active zemtex sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    418
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det fine med Amazon er at de trekker fra UK moms.
    Jeg har sikkert ikke fulgt med i timen her, men må dette bes om i bestillingen? eller går det automatisk til "ikke-UK-bestillinger" ...

Takker uansett for re-tipset

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av zemtex
    Jeg har sikkert ikke fulgt med i timen her, men må dette bes om i bestillingen? eller går det automatisk til "ikke-UK-bestillinger" ...
    Det går automatisk for ikke-EU bestillinger.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trondmm
    Sjekket i sta, og da kostet den fortsatt £29,99 på Amazon UK, men nå har de akkurat satt den ned til £22,99.

Back to the Future Trilogy [Blu-ray]: Amazon.co.uk: Michael J. Fox, Christopher Lloyd, Mary Steenburgen, Crispin Glover, Lea Thompson, Robert Zemeckis: DVD

£19,57 med gratis frakt.
    Se der ja. Skulle ha ventet med å bestille. Tok en lightning deal fra amazon.com i forrige uke var det vel. Ja,ja....

Active
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    400
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er den i boks. Selv om jeg har den på DVD er den bare for god til å ikke kjøpe på BR.

Det er godt å skrive seg bak øret hvis man finner noe i grenselandet, for å gå i tollfella på Play, som en tommelfingerregel prismatcher Amazom dette ila kort tid.

Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    3,152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Se der ja. Skulle ha ventet med å bestille. Tok en lightning deal fra amazon.com i forrige uke var det vel. Ja,ja....
    Jeg gjorde det samme og angrer ikke på det. Det hender ofte at US utgivelsene er bedre enn de som blir utgitt her i Europa (nå har jeg ikke sjekket om dett er tilfellet med akkurat denne utgivelsen da..).
    Uansett så hadde vel bare vært ca. en 10-kr å spare med å handle den på nåværende tilbud fra Amazon UK.

Ulempen er jo at det tar litt lenger tid med frakten fra USA. Gratisfrakten fra Amazon UK går jo lynkjapt for tiden! 8)

Side 190 av 249 FørsteFørste ... 50 60 70 80 90 100 110 120 130 140 150 160 170 180 186 187 188 189 190 191 192 193 194 200 210 220 230 240 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •