Prisjakt: Bluray filmer (region B-kompatible) - Side 188

Sponsorer:
Takk Takk:  1
Like Like:  1
Side 188 av 249 FørsteFørste ... 48 58 68 78 88 98 108 118 128 138 148 158 168 178 184 185 186 187 188 189 190 191 192 198 208 218 228 238 248 ... SisteSiste
Viser resultater 3,741 til 3,760 av 4969
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2003
    Poster
    72
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av dvdjan
    Nope, filmen er IKKE i 1;1,77 men den er 1:2,35. Har nettopp sjekket min disc. Så ingen gjenntagelse fra Rambo denne gangen

Forøvrig min første SME disc. Fikk den i gave, da jeg nok IKKE hadde kjøpt den selv p.g.a at det nettopp er en SME utgivelse
    Så bra, da kan jeg kjøpe den norske utgaven allikevel. :-)
    Jeg var klok av skade med Rambo4, så jeg sjekket med hjemmesiden til SME.
    Og der står det WS 1.78
    link : Star Media Entertainment - Expendables, The

Så da vet dem vel ikke selv hva dem utgir.
    Men det blir jo rimelig vanskelig og få kjøpt SME titler når man ikke kan stole på informasjonen. For å bytte får man jo selvfølgelig ikke gjort etter at den er åpnet.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Amazon har Black Friday Lightning-tilbud på Apocalypse Now 3-disk Blu-ray til $30 nå

ADVARSEL: Jeg er ikke helt sikker på om den vil komme inn under fritaksgrensa. Man har strengt tatt ganske mye å gå på når den koster $30, men ved checkout oppgis prisen til $44, med en $14 promotion som delbetaling. Da tror jeg pakken vil bli merket med en vareverdi på $44, og dermed vil tollvesenet ha moms. Men, hvis noen vil ta sjansen på at man klarer å overbevise posten/tollvesenet om at pakken ikke skal regnes som momspliktig, så er det i hvert fall en veldig god pris på en veldig god utgivelse.

Intermediate dvdjan sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Cpt.Crusoe
    Og der står det WS 1.78

Men det blir jo rimelig vanskelig og få kjøpt SME titler når man ikke kan stole på informasjonen. For å bytte får man jo selvfølgelig ikke gjort etter at den er åpnet.
    Og på coveret til The Expendables står det 2.40:1

Intermediate Starman sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    3,152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trondmm
    ADVARSEL: Jeg er ikke helt sikker på om den vil komme inn under fritaksgrensa. Man har strengt tatt ganske mye å gå på når den koster $30, men ved checkout oppgis prisen til $44, med en $14 promotion som delbetaling. Da tror jeg pakken vil bli merket med en vareverdi på $44, og dermed vil tollvesenet ha moms.
    Amazon (både .com og .co.uk) har i på alle mine ordre i senere tid vært veldig flinke til å merke pakkene på utsiden med korrekt vareverdi (verdi etter at rabatt/promotion er trukket fra), så dette hadde jeg ikke vært spesielt bekymret for.

Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    3,152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av doncorl
    Tilbud hos Amazon.com på Mad Men, sesong 3 til USD 9.99, totalt 16.47 inkludert frakt. (rimeligste shipping)

Sesong 1 og 2 kan og kjøpes til samme pris. (pr stk)
    Takk for tipset doncorl. :grin:

Da har jeg bestilt Mad men sesong 3 fra Amazon.com.
    Sesong 1 og 2 har jeg kjøpt tidligere for en hyggelig pris (ca. £18 for begge) fra zavvi.com.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    157
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen her som har erfaring med å handle hos Boostep.com? Selv har jeg aldri hørt om dette nettstedet før, men ser de blant annet selger Mad Men på blu-ray med norske tekster til litt over hundrelappen.

MAD MEN SESONG 1 BLU-RAY - TV-serier » Filmer og TV-serier » Boostep webstore

Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    3,152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dumbo
    Er det noen her som har erfaring med å handle hos Boostep.com?
    Jeg har aldri hørt om dem før nå, men det ser ut til at de sender fra Finland:

Our address is:

Boostep (Booste Ltd)
    Kärsämäentie 35
    20360 Turku
    Finland, EU
    customerservice(a)boostep.com

Kontakt oss » Boostep webstore

Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    3,152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Starman
    Amazon (både .com og .co.uk) har i på alle mine ordre i senere tid vært veldig flinke til å merke pakkene på utsiden med korrekt vareverdi (verdi etter at rabatt/promotion er trukket fra), så dette hadde jeg ikke vært spesielt bekymret for.
    Kult. Godt å vite.

Dessverre er det en bug på Amazon, så det ser ikke ut til at jeg får benyttet meg av dette tilbudet. De har en grense på en pr. kunde på dette tilbudet, og i praksis ser det ut til at tilbudet er "brukt opp" når du har hatt varen i handlekurven.

Oh well. Jeg har brukt mer enn nok på film i det siste uansett

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oh well. Jeg har brukt mer enn nok på film i det siste uansett
    Det renner over av filmtilbud i disse Thanksgiving- og førjulstider. Selv har jeg 18 filmer i bestilling... :-(/:-) (nå også inkl. Karate Kid og Mad Men 3...)

Intermediate classic46 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,885
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av Cpt.Crusoe
    Og der står det WS 1.78

I følge det har lest andre steder her på forumet under hvilken Blu-Ray disc har du kjøpt i dag så er denne filmen i sin original utgave = UK+US
    7.1 mens den norske bare er 5.1....:-(
    TV: LG 55 UH 850VAEN=4K/Ultra HD Edge LED med 200 hz, 3D WiFi og Smart TV samt støtte for både HDR 10 og Dolby Vision.
    Elektronikk: Yamaha RX-A 860, Panasonic DMP-UB 700, Pioneer DVD med SACD og DVD Audio avspilling.
    VIASAT HD PVR Pace TDS 865 NV+ SAMSUNG GX-V1680 SJ 4K, CANAL DIGITAL ADB HD PVR, til svensk TV og nyeste HD Smart box til norsk TV.
    DAB radio: Tiny Audio M7 med optisk utgang. Høyttalere: Canton CD 160 7.1 Og oppdaterte HDMI kabler...ikke noe Clas eller Biltema her i huset...

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av doncorl
    Tilbud hos Amazon.com på Mad Men, sesong 3 til USD 9.99, totalt 16.47 inkludert frakt. (rimeligste shipping)

Amazon.com: Mad Men: Season Three [Blu-ray]: Jon Hamm, Elisabeth Moss, Vincent Kartheiser, January Jones, Christina Hendricks, John Slattery, Mark Moses, Bryan Batt, Michael Gladis, Matthew Weiner, Robin Veith, Christopher Manley: Movies & TV

Jeg tror dette er en del av "Black Friday tilbudet" så vet ikke hvor lenge denne prisen gjelder.

Sesong 1 og 2 kan og kjøpes til samme pris. (pr stk)

I følge, Blu-Ray Region Code Info er alle sesongene sonefri.

Edit: Ser ut til at tilbudet gjelder for bestilling til og med 27/11:

Deal Alert: Mad Men Seasons 1, 2 and 3 Blu-ray $9.99 Each
    Oooh. Takk. Da er alle tre sesongene kjøpt inn. $41,43 (ca. 250,-) totalt inkludert frakt. Litt usikker på om jeg beholder de selv, eller om det blir julegave (eller kanskje jeg skal kjøpe et sett til, så jeg kan gjøre begge deler? )
    Kjøpte et nytt sett jeg også. Hadde alle fra før, men du verden for en flott gave!

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Warlock
    Lå i postkassa idag, fra Lefdal !!!
    I går kom mitt eksemplar også! :-D
    (Alien Anthology)

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ADVARSEL: Jeg er ikke helt sikker på om den vil komme inn under fritaksgrensa. Man har strengt tatt ganske mye å gå på når den koster $30, men ved checkout oppgis prisen til $44, med en $14 promotion som delbetaling. Da tror jeg pakken vil bli merket med en vareverdi på $44, og dermed vil tollvesenet ha moms. Men, hvis noen vil ta sjansen på at man klarer å overbevise posten/tollvesenet om at pakken ikke skal regnes som momspliktig, så er det i hvert fall en veldig god pris på en veldig god utgivelse.
    Nå skal du vel (direkte fra Amazon) kunne klare å handle i norske kroner. Dermed har du en klar kvittering å forevise mtp. hva du faktisk har betalt. Betaler du med norsk pris på varen, står denne fast - uavhengig av hvordan dollaren beveger seg.

Dersom en valuta er litt ustadig, og det er en viss sjanse for at den kan stige underveis i postgangen, kan det være lurt å plassere ordren i norske kroner.
    Greit nok at prisen utenpå pakken står oppgitt i dollar/pund, men like fullt vil du få medhold dersom du har satt ordren med norsk pris der den står opppgitt med nettoverdi under 200 kroner. Jeg gjorde det én gang, og trengte faktisk å bevise det. Det var ingen som helst problem forbundet med "overtalelsen".

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av classic46
    I følge det har lest andre steder her på forumet under hvilken Blu-Ray disc har du kjøpt i dag så er denne filmen i sin original utgave = UK+US
    7.1 mens den norske bare er 5.1....:-(
    Eller ER den det? Er det noen som har sett på det "norske" eksemplaret og kan verifisere at den er KUN 5.1?
    Jeg fikk mitt eksemplar i går, men har ikke hatt tid til å sjekke.

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RoKo
    Eller ER den det? Er det noen som har sett på det "norske" eksemplaret og kan verifisere at den er KUN 5.1?
    Jeg fikk mitt eksemplar i går, men har ikke hatt tid til å sjekke.
    Jeg, og det er også jeg som har laget mye bråk her inne på grunn av nettopp dette. Det står 5.1 på baksiden. Det sjekket jeg før jeg returnerte den til Elkjøp og bestile 7.1-versjonen fra Ama UK.

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hellnoob
    Jeg, og det er også jeg som har laget mye bråk her inne på grunn av nettopp dette. Det står 5.1 på baksiden. Det sjekket jeg før jeg returnerte den til Elkjøp og bestile 7.1-versjonen fra Ama UK.
    Ja, det STÅR 5.1 ja, det ser jo også jeg, men har du SETT/HØRT hva som faktisk dukker opp i receiverens indikasjon på kanaloppsett når du spiller den av?
    SME er jo ikke akkurat "ryddige" av seg...

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En kan jo nære et håp om at det er trykkfeil på coveret, hvis en vil...

Jeg boikotter uansett alle SME-utgivelser fremover til de lar være å kutte diskrete lydspor, lar være å utgi Blu-rays med lavoppløst lyd, slutter å fikle med oppdateringsfrekvensen på filmene de utgir (24hz istf. 23.976hz), samt slutter å endre bildeformat fra f.eks. 1:2.35 til 1:1.77.

http://avforum.no/forum/dvd-filmer/9...r-blu-ray.html

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Amazon USA har Black Friday Lightning deal på Lost (jeg antar det er hele serien) på DVD og Blu-ray klokka 13.30 i dag. Amazon pris akkurat nå er hhv. $149 og $195. Er litt spent på hvilken pris det blir på disse boksene.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Amazon USA har Black Friday Lightning deal på Lost (jeg antar det er hele serien) på DVD og Blu-ray klokka 13.30 i dag. Amazon pris akkurat nå er hhv. $149 og $195. Er litt spent på hvilken pris det blir på disse boksene.
    $100 for DVD-settet, $125 for Blu-ray.

Side 188 av 249 FørsteFørste ... 48 58 68 78 88 98 108 118 128 138 148 158 168 178 184 185 186 187 188 189 190 191 192 198 208 218 228 238 248 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •