Prisjakt: Bluray filmer (region B-kompatible) - Side 147

Sponsorer:
Takk Takk:  1
Like Like:  1
Side 147 av 249 FørsteFørste ... 7 17 27 37 47 57 67 77 87 97 107 117 127 137 143 144 145 146 147 148 149 150 151 157 167 177 187 197 207 217 227 237 247 ... SisteSiste
Viser resultater 2,921 til 2,940 av 4969
  1. #2921
    Intermediate gonigogo sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av edding
    Har Eljøp sluttet med gratis frakt nå nylig? Da jeg la den i kurven kom det opp kr 19 som billigste fraktalternativ.
    Pokker! Og jeg som akkurat hadde vent meg til å kalle de Elkjøp og ikke Elkjip...vel,vel tilbake til Elkjip igjen da :twisted:

  2. #2922
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

    Wolverine til GBP 7,95 + frakt

    Wolverine kan man finne her.

  3. #2923
    Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Lil-H
    Det viktigste du gjør i tilfeller som dette er å si varen aldri kom frem og at du derfor ønsker ny vare.
    Play.com har elendig kundeservice og er nesten umulige å få tak i. Det grenser vel til "stjeling", men sånn går det når de ikke vil være behjelpelige.
    Tro du meg; dette har jeg virkelig tenkt på selv, og det er nøyaktig hva jeg kommer til å gjøre.
    Dog med en helt annen vare, for mitt problem er at "Play Trade"-selger sendte feil produkt. Og faktisk en dobbelt-CD jeg har fra tidligere. I tillegg har jeg satt en ny ordre hos en annen leverandør.

    Plays registrerte e-postadresse til selger eksisterer ikke, og derfor svarer ikke selger - ELLER Play, for den saks skyld.
    "Litt" merkelig at selgeren mottar ordrer da, eller?

    Jeg får finne en annen interessant (tidligere kjøpt) vare som samtidig dekker opp for "tort og svie"...

  4. #2924
    Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av togr
    Noen her som har sendt varer tilbake til play.com? Jeg bestilte The Godfather Trilogy: The Coppola Restoration (Blu-ray) til 17,99GBP. Denne måtte jeg sende tilbake til play pga problemer med med the godfather disk 2. Posten skulle ha 90 kr for å sende denne tilbake. Tok noen dager, og play sendte meg en ny boks. De hadde da satt prisen opp igjen til 24,99GBP. Fikk boksen igjen idag, men da måtte jeg betale 166 kr til for å få denne. pga fortolling og mva. Noen her som vet om jeg får pengene igjen av play.com? Boksen kostet i utgangspunket 159 kr, men jeg måtte ut med 415kr.
    Det var rart at de merket denne med 24.99 siden du ikke betaler for den. Tror det blir vanskelig i ettertid. Returportoen får du kreditert fra Play. Du må sende inn bilde av kvitteringen.

  5. #2925
    Intermediate Lil-H sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,388
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg sendte også inn kvittering til play, men de fikk visst aldri sendingen min, selvom det var rekommandert utenlandssending. Det endte med 300 i tap + verdien på pakka jeg sendte tilbake.
    Etter xx antall dager under "help center" kan du ikke lenger sende varer i retur eller si de aldri kom frem, når da telefon ikke fungerer er du nødt til å si andre varer ikke kommer frem.

    Å betale 400 for en t-skjorte jeg aldri fikk er jeg ikke interessert i.

  6. #2926
    Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Lil-H
    Jeg sendte også inn kvittering til play, men de fikk visst aldri sendingen min, selvom det var rekommandert utenlandssending. Det endte med 300 i tap + verdien på pakka jeg sendte tilbake.
    Etter xx antall dager under "help center" kan du ikke lenger sende varer i retur eller si de aldri kom frem, når da telefon ikke fungerer er du nødt til å si andre varer ikke kommer frem.

    Å betale 400 for en t-skjorte jeg aldri fikk er jeg ikke interessert i.
    Er ikke det naturlig og standard at rekommanderte sendinger ikke godtas av forretninger?

  7. #2927
    Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av CavaleraRules
    Det var rart at de merket denne med 24.99 siden du ikke betaler for den. Tror det blir vanskelig i ettertid. Returportoen får du kreditert fra Play. Du må sende inn bilde av kvitteringen.
    Det høres merkelig ut, ja. Jeg meldte nylig fra om at en film jeg hadde bestilt ikke hadde kommet frem, og erstatningsplata var merket med en verdi på £0.

    Tydelig at de håndterer det annerledes når du får erstatning for et produkt du returnerer.

  8. #2928
    Intermediate Hanspf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,722
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

    DVD.CO.Uk

    Kampanje på dvd.co.uk med filmer til 8 euro. En del eldre selvsagt, men ikke de vanlige gjengangerne ?
    DVD.CO.UK: Blu-Ray Sale

  9. #2929
    Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    JØSS! Dette var billig!

    I dag handlet jeg inn disse to:

    District 9

    The Taking of Pelham

    De ligger begge i kampanjen "kjøp 1 - få 1" hos MyMemory.co.uk
    Følg lenken på filmnavnet for bestilling!

    Totalpris ble £20,98!
    Frakt er inkludert!
    Pakkens verdi blir satt til £17,98 da de anser £3,00 av prisen som fraktkostnad. :-D

  10. #2930
    Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    1,196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av mactore
    Wolverine kan man finne her.
    Mulig jeg var litt sent ute for står til £14,95 nå..

  11. #2931
    Active togr sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    351
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av togr
    Noen her som har sendt varer tilbake til play.com? Jeg bestilte The Godfather Trilogy: The Coppola Restoration (Blu-ray) til 17,99GBP. Denne måtte jeg sende tilbake til play pga problemer med med the godfather disk 2. Posten skulle ha 90 kr for å sende denne tilbake. Tok noen dager, og play sendte meg en ny boks. De hadde da satt prisen opp igjen til 24,99GBP. Fikk boksen igjen idag, men da måtte jeg betale 166 kr til for å få denne. pga fortolling og mva. Noen her som vet om jeg får pengene igjen av play.com? Boksen kostet i utgangspunket 159 kr, men jeg måtte ut med 415kr.

    Sendte en del mal til play.com igår. Har nå utrolig nok fått svar.

    We are sorry to hear that you have not yet received your order. A
    replacement has been ordered and will be dispatched as soon as possible.

    Skjønner ikke helt hva de roter med. skrev på mail at jeg hadde fått boksen. Nå skal jeg få en ny, men jeg har jo allerede fått den andre. Og blir det sånn at de skal skrive verdi på den nye som de skal sende, da må jeg vel betale toll og mva på den også? Den koster jo 24,99 GBP idag

  12. #2932
    Newcomer Tace sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Bare minner dere om hvor dere er nå : Prisjakt: Bluray filmer (region B-kompatible)

    Ikke : Hvordan klage på div.

  13. #2933
    Newcomer Frode.N sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    257
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av togr
    Sendte en del mal til play.com igår. Har nå utrolig nok fått svar.

    We are sorry to hear that you have not yet received your order. A
    replacement has been ordered and will be dispatched as soon as possible.

    Skjønner ikke helt hva de roter med. skrev på mail at jeg hadde fått boksen. Nå skal jeg få en ny, men jeg har jo allerede fått den andre. Og blir det sånn at de skal skrive verdi på den nye som de skal sende, da må jeg vel betale toll og mva på den også? Den koster jo 24,99 GBP idag
    Jøss.. du har i hvertfall fått svar..

    Hvilken e-mail adresse brukte du?

  14. #2934
    Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Du bare klikker på detaljer om ordren. Da kommer det opp diverse valg vedr. dine muligheter for tilbakemeldinger.

  15. #2935
    Newcomer Frode.N sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    257
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av RoKo
    Du bare klikker på detaljer om ordren. Da kommer det opp diverse valg vedr. dine muligheter for tilbakemeldinger.
    Jeg beklager at jeg tar opp dette i denne tråden, men her var det tydeligvis noen som hadde erfaring m å få kontakt m Play...

    Saken er at de har sendt Matrix boksen 19. nov.. men jeg har aldri fått noe hentelapp..
    Når jeg nå går inn på orderen på "Order History" (som du foreslår) finnes det ingen "diverse valg" for tilbakemeldinger.. Når jeg ser på "View Details" er det ikke ett eneste valg, annet enn "BACK"..

    De virker å være totalt ferdige m denne orderen.. :-(

    Har de ikke en eller annen bla-bla-bla@play.com mail-adresse jeg kan bruke?

    Finner ingenting jeg..
    Jeg har sikkert blitt midlertidig blind, så setter pris på all hjelp :-)

  16. #2936
    Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    support@play.com har fungert bra for meg
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

  17. #2937
    Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Frode.N.: det samme skjedde meg. Jeg klikket da en vare i ordrehistorikken med tilsvarende verdi*, skrev en tekst i meldingsfeltet om hva som hadde skjedd, og fikk refundert den i stedet.

    *Den varen var faktisk priset 1£ lavere, så Play.com har snytt meg for et britisk pund, svinepelsene :-)

  18. #2938
    Newcomer Frode.N sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    257
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Takker & Bukker begge to

  19. #2939
    Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Etter ca. 35 dager (etter avsending) forsvinner muligheten for å kontakte dem via ordrens informasjon i din konto. Derfor er det viktig å ikke vente FOR lenge.

    For min del - i min konto:
    En ordre satt 2. desember, sendt 4. desember har ikke lenger denne muligheten.
    En ordre satt 3. desember, sendt 6. desember har fortsatt denne muligheten.
    En ordre satt 7. november, sendt 6. desember har fortsatt denne muligheten.

  20. #2940
    Newcomer Frode.N sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    257
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av RoKo
    Etter ca. 35 dager (etter avsending) forsvinner muligheten for å kontakte dem via ordrens informasjon i din konto. Derfor er det viktig å ikke vente FOR lenge.

    For min del - i min konto:
    En ordre satt 2. desember, sendt 4. desember har ikke lenger denne muligheten.
    En ordre satt 3. desember, sendt 6. desember har fortsatt denne muligheten.
    En ordre satt 7. november, sendt 6. desember har fortsatt denne muligheten.
    Ah...
    Jeg regnet m at det var forsinkelser i posten pga jule-rushet.. så jeg lot det derfor gå litt tid..
    Har nå sendt mail via support.. så får vi vel se

Side 147 av 249 FørsteFørste ... 7 17 27 37 47 57 67 77 87 97 107 117 127 137 143 144 145 146 147 148 149 150 151 157 167 177 187 197 207 217 227 237 247 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •